@Roxyrox, hoeveel te vroeg is dat kleintje geboren dan? En is alles goed voor zover mogelijk? En is het een hij of zij? En wat is de naam? haha, hoezo nieuwsgierig...
@yvett: nogmaals sterkte meid! @rox: leuk! de eerste januari baby! is alles helemaal goed? ik heb vandaag naar naar de vk gebeld! ik krijg 18 december mijn eerste echo in het ziekenhuis, met 7 weken zwangerschap, dit om me een beetje gerust te stellen (hoop ik...) ze doen dit in het ZH omdat het dan inwendig kan en ze zo al het hartje kunnen zien! ik hoop zo dat het goed gaat, pffff.... dit worden 3 lange weken! en dan heb ik voor 27 december een afspraak bij de verloskundige! liefs rebbel
whaaaaaaaaaaaaa kom ik terug van een weekendje weg zijn er ineens 3 zwangeren bij ! Super zeg. Eimat, Mik en Rebbel van harte gefliciteerd! Jullie zijn dus augustus mama´s! Leuk hoor. Hier alles prima, ben moe van het weekend weg haha moet eigenlijk uitgerust zijn maargoed. Heb niet alles bijgelezen hoor! Verder nog interessante dingen gebeurd? Mieke, bij jou ook spannend? gr mayo
Hey meiden! Haha ik sta ook helemaal perplex...ik ben even een paar dagen niet geweest en meteen 3 zwanger. Misschien brengt het geluk als ik er niet ben haha... Rebbel, Eimat en Mik..VAN HARTE GEFELICITEERD.. \/ .geniet ervan meiden en ik hoop dat ik jullie snel ga volgen...en alle andere dames ook. Ik heb een super gezellig weekend achter de rug niet veel online geweest. Ons gezin is ook uitgebreid...ik heb er naast mijn twee katten een konijn en een cavia bij die iemand anders niet meer wilde...echt schatjes.. Yvet: heel erg veel sterkte..wat oneerlijk zeg... Liefs Zora
Wat een boel goed nieuws, en dan ook er tegenover zo heel slecht nieus! Wat vreselijk Yvett, heel veel sterkte en ik vind dat het tijd is voor een beetje geluk voor jou! Wat maak ji veel mee in korte tijd. En dan natuurlijk 3 zwangeren, zo geweldig! Rebbel, Mik en Eimat van harte en ik hoop voor juli dat alles helemaal goed gaat en dat jullie volgend jaar augustus lekker in de zon lopen met jullie kinderwagentjes! Hier verder alles goed, ik had vanmorgen een enorme temperatuurdaling, ik schrok er gewoon van, zal wel niet veel goeds betekenen. We zien het wel weer!
Nou Mieke ik duim toch voor je hoor! Ik had er de afgelopen keer oko niet zo veel vertrouwen in en kijk naar mijn banner. Zoals al zo vaak gezegd kan het vrouwenlichaam je flink voor de gek houden!
Jeetje wat erg! Gecondoleerd met dit zware verlies en veel sterkte jij en je familie dikke kus en knuffel
kijk es aan daar is mieke ook nog even valt toch op dat we veel minder pagina's hebben nu mieke en blondsteenbokje het even rustiger aan doen hoe gaat het nu met je mieke?
Yvett, wat vreselijk zeg van je nichtje! En dan met zo'n klein kindje ook nog... Heel triest... Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! En geniet ervan natuurlijk! Het gaat zo hard in dit topic dat het bijna niet bij te houden is! Hier nog steeds niets en op dag 66 nu van de cyclus. Stom!
rebel GEFELICITEERD HOOR geniet er maar lekker van is je gegund. Yvet gecondoleerd het is oneerlijk verdeeld in de wereld Hier nu weer warmte heb gewoon schatten van ouders ben er heel erg dankbaar voor Verder nog geen ongi te bekennen! en dan heb ik vrijdag een nega test gehad. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken of ik moet wachten of toch testen helluppp
Hoi Meiden, Het is het dochtertje van MissFrodo, zij lag in stuit en is met de billen als eerste geboren! 4,5 uur heeft de bevalling geduurd en alles gaat goed. Emi mag zelfs al aan de borst! MissFrodo was 34 weken zwanger maar haar vliezen waren gebroken zaterdag avond en er was geen houden meer aan. Maarreh, een stuitbevalling en dan er maar 4,5 uur over doen, ik teken er voor!
@Roxyrox, das supersnel idd! Fijn om te horen dat alles goed gaat verder. @Steffie, gelukkig maar dat je er weer warm bij zit. Nu komt de rest vast ook wel goed! En ik zou nog 1 dag wachten als je het op kunt brengen. Dan ben je 2 dagen overtijd en is het wellicht een positief resultaat. @Mieke, dikke knuff meid! @All, nog altijd geen ongie. Terwijl ik normaal toch een keurige cyclus heb van 28 dagen.
@rox: fijn dat alles goed is! @steffie: dank je! ik ga duimen dat jij ook snel een posi test in handen hebt! @marlieke: voor jou duim ik ook natuurlijk! wanneer ga je weer testen? liefs rebbel
Hallo, Ik denk ik schrijf hier ook maar weer iets. Heb sinds vanmorgen een beetje buikpijn en af en toe van die rare steken. Ook heb ik rugpijn, maar gelukkig niet zo erg. Dus ja ik weet niet wat het is, of het mijn eisprong is of dat ik ongesteld moet worden. Want als ik nu een normale cyclus heb of zou hebben, dan moet ik nu aanstaande vrijdag ongesteld worden, maar ja, daar ga ik maar niet van uit. Want laatst werd ik na 49 dagen pas ongesteld, nadat ik gestopt was met de pil, dus ik hoop eigenlijk dat het een normale cyclus nu wordt, maar met ons vrouwenlichaam weet je het maar nooit. Maar we hebben wel gisteren geklust, dus wie weet. We wachten dus gewoon rustig af.
Ook iets waar ik de laatste tijd mee zit. Ik heb nu dezelfde huisarts als mijn Lief. Zo'n goeie man... goede ervaringen mee. Maar zal je net zien, toen ik me daar inschreef... ging de goede man een half jaar later et de VUT. Hmmmmppfff... En tja, mijn Lief komt er nooit, dus die kent al die opvolgers niet. Ik kom er vaker, dus ik ken er een paar. Maar nu komt het. Mijn huisarts is 20 min lopen van mij vandaan (alhoewel... mijn looptempo nu.... dat redt ik nu even niet... ) Met de bus doe ik er alleen maar langer over, want dat zou ik moeten overstappen. En het is geen ideale fietsroute. Voor simpele dingen als het halen van de griepprik, kan ik dus wel mooi minimaal 60 min. uittrekken. Incl. wachten tot de assistent eens een keer tijd heeft, want ik kan nooit op de dag van de oproep. Nu zit er ca. 5 min. bij mij vandaan ook een huisartsenpraktijk. E ik zit erover te denken om te vragen of ze plek hebben. 5 min. scheelt al een heel stuk. Lekker dichtbij, wel zo handig als er iets is, met mij of met Kleintje.
vanmorgen een test gedaan met pridictor zegt me niks nooit niet mee gedaan maar mijn man kwam ermee thuis....was negatief maar nog geen ongi toch vind ik het echt vreemd bij de andere 3 (eigenlijk 4) zwangerschappen was het ineens raak waarvan de jongste door de pil heen pff duurt allemaal lang......maar ja nu die nega is laat dan de ongi maar komen djamai is vannacht terug opgenomen in het ziekenhuis en daar heb ik mijn aandacht nu ook voor nodig natuurlijk