@Daisy, hier zijn we ook met ons gezinnetje (mijn man, onze zoon en ik) overgestapt naar een ha ion onze wijk. Ook mijn vroegere ha was met de vut gegeaan en zijn opvolger was niet het type ha waar ik blij mee ben... Wanneer je met het hele gezin naar een andere ha wilt, is het iig zaak dat je er 1 kiest in jouw wijk. Die moeten je aannemen in de praktijk. Bij jou is dat het geval, dus je kan eens informeren bij de ha bij jou in de buurt.
He meiden jullie moeten wel meer kletsen hoor! Jullie topic zakt steeds verder naar beneden hihi Morgen hebben we de nekplooimeting, vind het allemaal n beetje eng!
@All, mijn moeder belde in het begin van de middag. Bij mijn oom en tante was vanmorgen hun pasgebouwde schuur in brand gevlogen door laswerkzaamheden. De kalveren stonden er al in en konden ternauwernood nog gered worden... _________________
vandaag naar ziekenhuis geweest ivm vermoeden op bbz omdat ik erg veel pijn heb en krampen. inwendige echo gehad maar daar zagen ze nog niets op. dus bloedtest gehad en ik heb daar net de uitslag van gehad 380. dus dat geeft aan dat ik ongeveer 4 weken zwanger ben dus dat klopt. nu moet ik donderdag weer testen en dan moet het hcg verdubbelt zijn als dit zo is krijg ik dinsdag nog een echo en moeten we het vruchtzakje al kunnen zien dus..................... spannend maar heb er wel vertouwen in dat het goed zit alleen baal ik wel van die krampen want die doen behoorlijk pijn. dikke knuf mik
hoi lieverds, na een paar dagen afwezig te zijn geweest kom ik ook weer even bijlezen. Eimat, Miken Rebbel: gefeliciteerd meiden! ik ben super blij voor jullie! geniet er van en als er no iets over is zouden jullie dan in mijn richting willen strooien? Yvett: sterkte meid! hier alles goed. afstand nemen doet me goed en dat gaan we volhouden. ik merk nu na het lezen van deze berichtjes namelijk al aan mezelf dat ik toch zo iets heb van verdomme wanneer is het mijn tijd. begrijp me goed hoor meiden ben oprecht blij voor jullie! verder hebben we besloten de katten weg te doen. ze sproeien alles onder en daar is echt niet meer tegen op te werken. en voor de toekomst kan dat gewoon niet. we hebben het lang aangekeken maar het houd een keertje op. ten tweede weten we nu dat we in dit huis mogen blijven wonen iets meer zekerheid voor de toekomst dus. en verder ben ik zo duizelig als een stuiterbal en zit ik dus thuis van de zenuwen. ach komt wel weer goed zullen we maar zeggen... dikke x
************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* alstjeblieft ik heb er 380 dus kom maar op . ik heb er genoeg! als het je goed doet blondsteenbokje om eve weg te blijven moet je dat doen hoor meissie gr mik
Yvett Nog gecondoleerd meissie! Sterkte Een beetje een late reactie maar wel uit een goed hart! Liefs Wendy
Kweet dat het een - blijft hoor. Maar hier nog steeds geen bloed, had er wel op gehoopt, tenminste... dan zou het het weekend weer weg zijn, want dan gaan we weg. SInt weekend met surprises en gedicht.
Hee Meiden! Vandaag weer een erg drukke dag gehad en vanavond krijg ik weer een klant voor kunstnagels( ik ben namelijk ook nagelstyliste) pff wat een drukte ik ben kappot! Maar het is wel fijn dat ik nu mijn gedachten even ergens anders heb...........(Ik hoop zo op deze maand) Het lijkt wel een eeuwigheid te duren terwijl we pas in ronde 3 zitten. Nu wil ik eigenlijk ook nog stoppen met roken omdat ik bang ben dat het anders helemaal lang duurt...maarja dat is ook een beetje onzin..... zozozo wat een klaagzang pffffff Hoe gaat het met jullie lieve meiden? Liefs Wendy
@mik: oeh meid toch! geen gekke dingen he! komt vast goed! @steenbokje: thanks! ik ga heel hard voor je duimen meid, je hebt het echt verdiend, iedereen hier! @wendy: altijd goed hoor, stoppen met roken als je zwanger wilt worden! liefs rebbel
@All, hier zitten we inmiddels in ronde 2. Dus morgen geen testdag. Gek genoeg ben ik opgelucht. Ik had telkens zoiets van: Marciano is dan waarschijnlijk nog met alles van mij afhankelijk als er een kleintje zou komen in augustus. Het zou kunnen dat hij dan nog niet kan lopen... En dan was het heel zwaar gewordne voor mij op het einde... Dus... op naar ronde 2! @Mik, het zit vast wel goed!
thanks meiden ik hoop ook dat het goed zit. en dat geloof ik eigenlijk ook wel. en eigenlijk is het best lekker toch zoveel echo's ik weet tenminste waar ik aan toe ben toch haha dikke kus mik
Meiden, Thnx voor de lieve berichten. Vandaag ben ik nog thuis gebleven van school, morgen ook want dan ben ik vrij. Ik leef nog in de wereld dat ik het niet kan beseffen. Het is zo snel gegaan. Deze maand gaan we weer gewoon proberen normaal te "klussen" voor zover het normaal gaat! Gelukkig heb ik haast geen pijn meer dus dat is wel een goed teken. Volgende week moet ik weer voor controle even langs en heeeeel misschien krijg ik dan om me been lager gips( tot de knie) dat is wel te hopen want ik ben het nu langzaam aan wel zat! En anders zit ik nog dood leuk tot 20 December in het gips! Sowieso met me arm tot die tijd. En me been ook maar misschien ander gips zodat ik weer wat mobieler ben.
he yvett das balen he meissie maar ja als het dan 20 december is...........................joeperdepoepie haha nog even volhouden meissie komt goed. en geniet maar even van je daggie thuis morgen. dikke kus mik
dikke knuffel meid! ook al had je er misschien niet meer op gerekend, het doet toch even zeer denk ik... ik hoop voor je dat de gauw komen als het dan toch moet en dan hoop ik dat mijn pendel voor dec. klopt! liefs rebbel