Mik, goed dat je zo positief blijft zeg. Maar spannend is het wel! Ik duim dat alles goed blijft gaan. Ik heb de hele dag al een raar gevoel in mijn buik. Ik dacht zelfs bloed te zien in mijn onderbroek vanmiddag, maar dat was dus helemaal niet zo. Ik merk dat de spanning toch voor mij ook toeneemt. Nog meer mensen die bijna kunnen testen?
Ik wacht ook tot in elk geval 7 december. Hoop zo dat ik voor die tijd niet ongesteld ben. Maar aangezien ik in de 1e ronde zit, weet je het dan nog nooit, maar dan ben ik tenminste al een dag of 5 overtijd!
In oktober heb ik mijn laatste pil gehad. Dus dit word de 1e keer dat ik zonder pil ongesteld moet worden. Vandaar dat ik dus ook bijna een week langer wacht. Ik heb mijn banner staan op 29 dagen. En als ik in dat weekend test zit ik op 35/36 dagen. Het kan natuurlijk veel en veel langer duren, maar ja, als ik dan nog niet ongi ben wil ik toch ook wel zekerheid. Ik ga nu slapen, welterusten en misschien tot morgen!
Oké, maar je kan nog niet spreken van overtijd, want je weet je niet wat je cyclus is en zal zijn. Het kan makkelijk langer duren ddan 35 dagen, maar dat weet je zelf ook wel. Ik hoop dat je een normale cyclus hebt en dan posi zal testen! Succes.
Ik hoop het ook ikdus! Maar het is gewoon afwachten. We zullen het wel zien, ik kan er toch niets meer aan veranderen
ik heb zeurende buikpijn en verlies wat roze achtige afscheiding... ik ben zooo bang dat het weer mis gaat! ik heb de vk al gebeld, ze zegt dat de kans groot is dat het komt van de innesteling... ik moet me volgens haar niet te veel zorgen maken,maar ze kan me geen garantie geven natuurlijk! ik heb er niet zo'n goed gevoel bij, maar dat komt natuurlijk ook door de eerdere miskraam. liefs rebbel
Sterkte, zal vast wel goed zitten! Denk dat als het mis zou gaan je wel echt rood moet vloeien, komt wel goed hoor!
helaas was dat bij mijn vorige miskraam ook niet het geval... ik hoop zo dat het de innesteling is, zou wel kunnen natuurlijk gezien ik pas 4 weken zwanger ben, maar heb wel weer ff een potje gejankt zeg! ik hoop zo dat het deze keer goed mag gaan... jeetje... nu duurt het helemaal lang tot de 1e echo! liefs rebbel
Ik zou gewoon met 5/6 weken je erg gaan aanstellen als je niet zo lang kan wachten. Wie weet willen ze je dan eerder helpen
Hè meissie, Bah, wat eng. Maar beetje roze hoeft natuurlijk nisk te betekenen. Waarom zou het twee keer achter elkaar mis gaan? Je bent gewoon super zwanger en over 9 maanden krijg je een prachtig kindje!
Rebbel blijf positief denken! En als je twijfelt vraag je toch gewoon eerder een echo aan. Zeker omdat je al eem mk hebt gehad moet dat kunnen volgens mij.
ja ik mag eventueel bij 6 weken ook een echo laten maken, maar dan zien ze zowiezo nog geen hartje... dus met 7 weken moeten ze dat wel ziene en kunnen ze meer vertellen. liefs rebbel
Misschien stomme vraag maar begreep dat niet iedereen standaard meer de 12 weken echo krijgt? Waarom is dat? Zou zelf toch wel fijn vinden om bij 12 weken te weten of je de kritieke fase voor bij bent.
Rebbel, rustig aan meid. Het hoeft helemaal niets te betekenen. Als je je echt ongerust maakt, kunnen ze volgens mij met een week of 6 wel een echo maken. Nu zou er toch niets te zien zijn en zit je alsnog in spanning na een echo. (Ook niet goed voor je gemoedstoestand) Hoop voor jou dat 'het roze' verdwijnt en alles goed is! Bd81, volgens mij is het standaard hoor, een echo bij 12 weken of zelfs eerder. bel anders even de vk op! Hier nog steeds niets na wat is het... dag 68 ofzo. Ik weet echt dat het even kan duren na de pil, maar dit is niet grappig. Temeer ook omdat ik me zorgen maak dat ik straks weer iets op mijn andere eierstok krijg en die er ook uit moet. Begin januari een afspraak met de gyn, dus zal het wel even voorleggen dan.
Hoi, Goede morgen allemaal hier nog steeds geen ongi te bekennen, snap het niet heb dinsdag getest en was dus nega ben alleen zooo misselijk....onze oude keeshond kan zijn behoefte niet meer de hele nacht ophouden en kakt dan op een krant en normaal doe ik dat meteen weg en hoppa zonder na te denken.....maar ik kan wel kotsen als ik het nu zie rebbel denk positief het zal vast wel goedzitten meid de rest die ik vergeet zal wat actiever worden wanneer djamai terug thuis is liefs steffie
he rebbel rustig aan he meissie ik heb ook verschrikkelijke buikpijn maar dat hoeft niets te betekenen volgens de gyn, innesteling doet pijn zei ze. en als je het niet vertrouwt bel je ze gewoon op dat je even langs wil komen, gr mik
Lieve Rebbel en Mik, ik duim voor jullie. En ik hoop en bid dat jullie allebei een mooi, gezond kindje in jullie armen houden over ongeveer 8 maanden... [-o< @BD, een termijnecho zal altijd gedaan worden, maar dat kan wel eerder zijn dan bij een zwangerschap van 12 weken. Tegenwoordig word de termijnecho bij de meeste 'patienten' bij de 1e controle gedaan. Dat is dan rond de 8, 9 of 10 weken. Ik weet dit omdat ikzelf een echo kreeg bij 8 weken (1e controle ook) en ik dat jammer vond omdat mijn man niet mee was. Toen vroeg ik, krijg ik dan met 12 weken weer een echo? Nee, zei de vk. Dit is de termijnecho al. @All, hier is de ongie nu echt goed op gang. Echt heel heftig. Heftiger dan normaal. (normaal = toen we bezig waren voor Marciano) Misschien toch zwanger geweest en nu een vroege miskraam? Omdat ik ook heel veel kleine klachtjes en kenmerken (meer mee-eters, rare plekjes bij mijn elleboog) had, die ik ook had toen ik zwanger was van Marciano...