hey rox! ik heb je al even gemist! hoe is het met je? enne... brand dat kaarsje nog voor me? heb het wel even nodig hoor! liefs rebbel
Heb meegelezen meis, maar ben te moe om te reageren! Bovendien is mijn lijf beurs van die smak van gisteren.
ow, had het hier nog niet geplaatst Heb gisteren en vanmorgen in de rats gezeten. Zat met mijn broertje in de bus terug naar huis en toen stond de chauffeur vol op zijn rem! Ben van mijn stoel af gegleden en zat bijna bij de chauffeur op schoot. Daarna werd mijn buik heel hard. Maar wist niet of ik op mijn buik was gevallen. Toen ik thuis kwam was mijn harde buik over, en gelukkig moest ik kort erna naar de VK voor controle. Toen ik binnekwam direct uitgelegd wat er gebeurd was en zij het WKZ bellen! Omdat mijn harde buik over was,ik geen vruchtwater of bloed was verloren, het hartje goed klopte en ik de kleine voelde bewegen hoefde ik niet te komen. Maar mocht ik savonds harde buiken krijgen moest ik het spoednummer bellen. Heel de nacht heb ik mijn kleintje niet gevoeld, word naelijk regematig wakker getrapt. en vanmorgen toen ik wakker werd ook niet. dus hup, Angelsounds gepakt en hoorde gelukkig direct in de verte een hartslag! Daarna kreeg ik 2 flinke trappen dus ben voor nu eventjes gerust gesteld! heb het even geknipt en geplakt vanuit hyves...
oke wat naar maar alles is nu weer goed? gatverdarrie je moet ook voorzichtig doen he met je kleine mensje. rustig aan nu hoor en de olgende buschauffeur waarschuwen PREGNANT LADY COMING THREU! dikkeknuf mik
ja nu wel maar schrok me helemaal naar. mijn broertje ook, hij is pas 8. die was ook in paniek. maar daarna lachte hij me uit en zei dat ik een misvormde baby kreeg met vingers uit zijn neus! hahahahaha. Af en toe is het echt een draak! Het probleem was gewoon dat de chauffeur tedruk met zijn eigen dingen was ipv het verkeer. Vanmiddag moest ik weer met de bus, heb me toen heel stevig vast gehouden. dit gebeurd me niet nog een keer!
@ Roxy: jeetje! Heftig! Gelukkig dat alles goed is met de kleine! @ Mik: Spannend! Ik duim voor je! @ Rebbel: Maak je geen zorgen, ik duim dat alles goed zit en dat je over 8/9 maanden een mooi kindje op de wereld mag zetten!
oh rox! jeetje meid.... ik schrik ervan! gelukkig gaat het nu weer wat beter met je en ben je een beetje van de schrik bekomen! gelukkig is alles nog prima met jullie kleine mannetje! komt vast goed! liefs rebbel
ik belde mike op zijn werk, die was helemaal uit zijn doen! Maar ben idd blij dat alle goed is afgelopen
oh ik kan het me voorstellen dat hij geschrokken is, en hun voelen ook niks he, lijkt me best moeilijk! ze moeten zich maar neer leggen bij wat wij zeggen te voelen.... doe het rustig aan meid! liefs rebbel
ikke wel hoor! ga straks languit op de bank filmpje kijken! in het begin was ie niet zo betrokken, alles was nieuw en had nog geen buik. bovendien voelde ik alles en maakte ik alles mee. hij moest het echt van verhalen hebben. maar nu is het net of de kleine er al is!
nou ik heb het ook weer. Net een test gedaan, in de ene verscheen meteen een hele lichte lijn en die staat er nog (kan jammer genoeg geen foto maken) Toen nog een van een ander merk gedaan omdat ik een dikke lijn wil zien, maar plaste iets over het scherm....met een nega test als gevolg mijn man zegt schat je bent zwanger binnen de minuut kwam die vage lijn.....en ik heb zoiets van sjezus ik wil er nog een doen voor zeker te zijn...maar om hier in het dorp alle dagen een test te gaan halen...en kwa kosten loopt het er aardig in. Maar ongi is toch echt nergens te bekennen. Snap het gewoon niet pffff helluppp