hey meiden, hebh weer even bijgelzen Rebbel en Mik: ik voel jullie spanning maar blijf positief meiden! jullie zijn onze voorlopers en wij volgen jullie snel! Rox': wat een gedoe meid, kan je hem niet aanklagen in amerika zal je een smak geld krijgen hahaha ik heb vandaag een cursusdag gehad over de nederlandse spelling. was echt boeiend maar op de terug weg stond ik 3 uur vast ! verder zat in de auto in de file te denken (ja je moet toch wat) zal het deze maand raak zijn of volgende maand. de paragnost heeft namelijk gezegd dat wij met zijn tweetjes met vakantie gaan en met zijn drietjes terug komen. we gaan 22 december met wintersport en dat zal mijn nod zijn dus...hihihi gewoon leuk om even over na te denken. Dikke X
Spannend Steffie, anders wacht je nog tot zondag en doe je het dan nog een keertje. Steenbokje, mijn duimen draaien voor jullie, zou wel heel mooi zijn als dat uitkomt, zo ook voor ons zoals de pargnost heeft voorspeld. Heb net gewoon even zitten huilen bij de bevalling bij babyboom, zo mooi.
Steenbokje ik hoop het voor je hoor meid! Babyboom weer niet gezien. Moest weer eens werken. Net pas weer thuis..... Maar ja kan altijd nog op uitzendinggemist kijken he. Zo voel me echt brak vandaag. Af en toe boven toilet gehangen bah! Maar ja het is voor een goed doel!
beetje lang verhaal eigenlijk...het gaat al een paar weken in ups en downs niet zo goed hier thuis. waarom? ik weet het niet en mijn vriend ook niet. ik weet wel dat het mij zorgen baat want ik wil niets liver dan weer gelukkig zijn met zijn tweetjes en gaan voor ons wondertje. echter...dat lukt nu niet. mijn vriend heeft een nieuwe baan en ik vind zelf dat er teveel van hem vereist wordt. dingen die niet binnen zijn functie thuis horen. begrijp mij goed, hij kan het wel, maar kan het niet snap je... van de week is hij eindelijk naar de huisarts geweest voor zijn slapeloosheid. dit baart mij zorgen want ik denk dat dit geheel plaatje hem gewoon te veel is. hij is al eens depressief geweest en geeft nu ook telkens aan dat hij op is. ik wil hem helpen maar ik kan dit niet. ten eerste niet omdat hij het zelf moet doen (hoe stom dat dan ook klinkt) en ten tweede omdat ik zelf vorig jaar depressief ben geweest en als de dood ben dat ik terug val. Bij dit alles goed komt nog eens dat ik mij al een tijdje echt beroerd voel, niet mezelf. ik heb het idee dat ik geestelijk heel veel wil maar lichamelijk heel weinig kan. en dit vind ik eng...ik had het eigenlijk tot vanavond nog niet eens zo door. ik ben al weken doodmoe, misselijk en duizelig. ik gaf telkens de schuld aan het feit dat ik het zo verschrikkelijk druk had. van de ene kant is dat ook wel zo, van de andere kant, voelt het als of het dat niet is. nu ik er vanavond over na ben gaan denken is het namelijk behoorlijk raar. een aantal weken geleden mijn arm, en nu heb ik sinds vorige week weer ontzettende pijn in me nek die ik bijna niet kan bewegen. ik ben maandag naar de fysio geweest en het is eigenlijk alleen maar erger geworden. ik heb dan ook morgenochtend een speod afspraak. als ik dit rijtje dan bekijk (moe, echt duizelig vanuit mijn nek, stijve nek, misselijk, het gevoel hebben dat mijn lichaam niet wil) klopt er gewoon iets niet... ik wil mijn vriend hier niet mee belasten, bewust nu en eerst onbewust. ik wel dat hij zelf weer beter wordt. ik heb voor mezelf besloten dat ik eerst morgen naar de fysio ga en mijn twijfels en gevoel uitspreek. mocht er niets uitkomen ga ik naar de huisarts want dit klopt niet...
als ik dat dan terug lees slaat het voor een deel nergens op en loop ik alleen maar te stressen. we zullen morgen wel zien bij de fysio en ik ga ook een afspraak bij de huisarts maken. slaap lekker meiden, X
@Rebbel en Mik, maar vooral @Roxy, zelf ben ik bevallen terwijl het stikbenauwd was. Maar gek genoeg heb je er niets van in de gaten. Tenminste, op het eind niet. En dat is toch het meest harde werken... @Blondsteenbokje, hele dikke knuff voor jou, meisje! @Steffie, hier voorzichtig gefeliciteerd.
jeetje b londsteenbokje rustig aan doen hoor en pas aan een kindje beginnen als jullie allebei lekker zitten. anders word het alleen maar erger gr mik
dat hoopte ik al edn ja wij waren eigenlijk bewust bezxig voor een zomerkindje als het mocht lukken. mijn man is namelijk 30 juli jarig en kan het altijd buiten vieren heerlijk. ikzelf in maart en heb dan het hele hok vol. dus het lijkt mij voor later heerlijk om in de zomer jarig te zijn. gr mik
hey meiden, thanks voor jullie lieve woordjes. het plan voor een beebje wordt niet verder vooruit geschoven hoor. als het komt komt het. ben net terug van de fysio waar ze niet precies kunnen zeggen wat het is. omdat ik er baat bij had heb ik nu afgesproken vanaf 10 december weer een fysio sportplan te volgen. en ik ga zo dus ook even de huisarts bellen voor een afspraak. gewoon om dingen uit te sluiten.
heb vanmorgen met ochtendurine een nieuwe test gedaan...hij was nog vaag maar er staat toch echt een 2e lichtroze streep. Hoef de test niet tegen het licht aan te houden om hem te zien... maar toch pff twijfel hij is niet fel...wel duidelijker dan gister....zou het dan toch?
Steffie, die 4e van jullie is een feit aan het worden hoor! Steenbokje, volgens mij uit zich al je zorgen, stress en dingen waar je zo mee bezig bent lichamelijk bij jou, je arm, je nek, misselijk etc. Alles waar je in je koppie mee rond tobt daar heb jij nu fysieke klachten door. Ik heb het ook heel snel, bij mij komt dat dan op mijn nek en schouders terecht. Je moet je leren ontspannen en een paar keer per dag je in jezelf te kunnen keren waardoor je even vergeet wat er allemaal loos is. Het klinkt een beetje spiritueel enzo, maar ik ben hierom juist yoga gaan doen, waar een stukje meditatie in zit. En tijdens zo'n les raak ik echt helemaal leeg, en kom herboren thuis. Door oefening kun je dit ook voor jezelf per dag op een moment doen en je even helemaal leeg maken. Daarbij is sporten natuurlijk altijd goed om je tegen je fysieke klachten sterker te maken, zodat dit zich minder snel hierin gaat uiten. Ik denk dat je huisarts dat ook zal zeggen.... of je fysio. vwb je vriendje, tja ik denk dat hij ook met veel dingen kampt. Nieuwe baan, kindje, wat brengt de toekomst met zich mee.... Voor mijn gevoel moet je echt het forum even laten wat het is. Jullie gaan over een paar weken met vakantie, sluit het tot die tijd even van je af en leef naar die vakantie toe, neem daar lekker de tijd voor elkaar en praat er daar saampjes over wanneer je in een andere omgeving bent, dat is altijd veel relaxter. En dan vol goede moed het nieuwe jaar weer in. Dat beepje komt bij jullie ook wel, maar probeer het niet de overhand te laten krijgen waarom het nog niet gelukt is. Zo moeke heeft gesproken, hoop dat je er wat aan hebt. Dikke knuffel voor jou hoor X
Thanks voor je lieve woorden mieke. Ik heb inderdaad met de fysio afgesproken dat ik weer ga sporten bij hen. Daar hebben ze ook pilates en ik wil gaan bespreken of dit geen optie voor mij is. Ik kan mij inderdaad heel erg slecht ontspannen. Ik heb vanmiddag toch ook een afspraak bij de huisarts gemaakt. Ik wil gewoon even duidelijkheid. Bovendien wil ik ook even een paar dingen tegen elkaar afwegen. Verder heb ik ook gelijk denk ik. Ik weet het niet met zekerheid want hij zegt niet zo veel. Wat betreft het afstand nemen: klopt doe ik dus ook vanaf nu. Mij zien jullie pas weer eind deze maand terug. Ik wilde dit gewoon even kwijt omdat jullie van die lieve meelevende meiden zijn. X
denken jullie dat echt? sjezus dat ik zo twijfel...maar normaal teste ik altijd een week of zo overtijd en had dan een vette lijn...nu is die vaag stond er wel meteen maar lijkt op een roze schaduw...terwijl als ik hem tegen het licht houd je toch echt een brede lijn ziet.... wil niet hetzelfde hebben als vorige maand...een test doen...een megamegamega verweglijn zien en dan toch ongi worden... al heb ik nog altijd geen tekenen. dat dat eraan komt gister geklust als ik ongi word zet het dan door...maar helemaal niks en dan nu die iets minder schaduwlijn dan gister...hij is ietsiepietsie duidelijker.... moet ik niet nog eens testen de zondag of zo pffff