Hoi allemaal, Weer even een klein berichtje van mij.... Ben er ook weer even wat minder vaak omdat ik er helemaal doorheen zit. Heb echt het idee dat het niet voor mij weggelegd is om een kindje te krijgen, ik zit zo in onzekerheid en iedereen wordt uiteindelijk wel zwanger ook al duurt het even en ik kan niet eens ergens naar uitkijken dus hoe blij ik ook voor de zwangeren ben het doet mij elke keer weer pijn. Ik blijf wel meelezen dus wil vragen of jullie mij wel op de lijst willen laten staan. Liefs
steffie gefeliciteerd kijk maar in mijn album twee dagen na nod getest en supervaag. maar bloedtest gehad en echo en ik ben echt zwanger hoor! geniet ervan gr mik
Steffie, anders even een digitale van CB doen! Duidelijker kan dan niet hoor. Zora, knuffel voor jou hoor! Ik vind het nog steeds zo belachelijk van je huisarts, maar goed. Ik zou tijdig in december bellen, want anders heb je je afspraak straks pas eind januari of begin februari en dat is ook nog zo ver weg. Meiden, dikke knuffel voor iedereen. Steenbokje, hou je taai meid. Ik ga SINT weekend vieren! Fijn weekend iedereen.
ga naar je huisarts en als die niet naar je luisterd ga je voor een second opinion naar een andere dat mag met huisartsen ook hoor. eis gewoon dat je doorgestuurd word naar de gyn. doen meissie hier word je ook niet vrolijk van dikke knuf mik
Volgens mij heb je wel een doorverwijzing nodig, volgens mij is dat nodig voor je verzekering. En volgens mij was Zora de vorige keer ongelooflijk afgescheept door haar huisarts, dat ze eerst maar even een jaar moest wachten...
Ja zo doet die huiarts van haar inderdaad. Het is nog een vrouw ook. De vorige keer was, als ik het me goed herinner, dat ze nog te jong was om naar de gyn gestuurd te worden en dat ze maar moest wachten. Belachelijk! Meiden, ik zit er helemaal doorheen. Ik ga dit weekend lekker weg met mijn man. Ik hoop dan dat ik maandag wat opgeknapt ben... Fijn weekend... Knuffel!
ok nu heb ik dus helemaal een dillemma....ik heb 2 licht posi testen liggen en cb digi geeft niet zwanger.....
ok dus als ik het bij wijze van zondag zou proberen nog eens zou het wel kunnen? Dan ben ik bijna een week overtijd vind het ook zo vreemd op die andere twee verscheen meteen een vage roze lijn pfff
welk merk waren die anderen dan? HCG verdubbeld iedere 2 dagen, dus zondag zou je meer HCG hebben dan vandaag
test van de delhaize waarbij ik de vorige drie ook mee positief teste 1 dag na NOD en nu is het al 4 dagen na NOD..is vaag maar ze staan op beide dus lijkt me sterk dat er iets mis zou zijn met die test toch? 20 mlu of zoiets staat erop....maar op die van cb kan ik dat niet vinden
10ml/U hCG (Mat Care Ultra), gevoelig: 25ml/U hCG (Mat Care, Clearview) of standaard: 50mU/l hCG (Predictor, Clear Blue). dat vond ik op internet dus die van delhaize was wel echt gevoelig...dan houd ik het toch op misschien hahaha en dan zondag ochtend nog eens he dan zou het toch een duidelijker resultaat moeten geven lijkt me ?
het kan ook zijn dat je minder lang zwanger bent dan je zelf denkt, dan heb je ook minder HCG. ik was volgens de banner 10 dagen overtijd toen ik posi testte maar toen ik voor de echo kwam bleek ik 9 dage korter te zijn.
ik ben erg weet het net de ha gebeld...ze zegt die van delhaize zijn echt heel gevoelig.. terwijl cb juis helemaal niet gevoelig is en je echt al een behoorlijk aantal hcg moet hebben voor die posi geeft. Ze zij ook dat als er geen hcg was gevonden de test absoluut niet zou aankleuren...dat ze dat wel van de kruidvattesten had gezien maar nog nooit van de delhaize test dus ergens ben ik nu wel positief hahaha ze zei dat ik zondag of maandag nog eens een test moest doen het liefst die van delhaize opnieuw en anders mag ik maandag langskomen voor bloed al vind ze dat niet nodig omdat er echt iets te zien is...maar voor mijn zekerheid. pff vind het echt wel spannend allemaal...sorry dat ik er zo over doorga maar ben gewoon nerveus ervan