hey meiden, het laatste berichtje van deze maand puur en alleen maar om jullie even te laten weten hoe het bij de huisarts was. Zoals ik al al die tijd zeg zit er dus 2 cm verschil tussen mijn linker en rechter been en daardoor is mijn rug en nek dus ook niet recht. ik moet nu een zooltje dragen onder mijn linker been van 1 cm dik. verder moet ik verplicht weer twee dagen in de week gaan sporten en dan iets wat ik leuk vind. daar moet ik me ei in kwijt kunnen hihihi verder moet ik niet bang zijn dingen nu even niet te kunnen. ik heb hem aangegeven dat ik het gevoel had veel te willen maar dat mijn lichaam niet wil. hij zei dat hij niet meteen ging zeggen dat dit niet zo was maar hij wilde eerst dit proberen. ik heb hem ook aangegeven dat het feit dat ik het idee heb dat mijn lichaam niet wil, ik ook bang ben terug te vallen in mijn depressie. dat begreep hij heel goed en daarom wilde hij mij een doel geven. mijn persoonlijk doel ik beter worden! ik moet over 6 weken terug komen dus...' ik hoop al eerder te kunnen komen met de mededeling dat ik zwanger ben
Thanks meiden, jullie toverden een glimlach op mijn gezicht door jullie reacties. @ Steffie: Ik duim voor je meid. En voor iederee die het gebruiken kan een dikke knuffel voor mij. Ik ga ook SINT weekend vieren en lekker ergens anders aan denken.. Liefs
Hee Lieve meiden! Ik ben er weer na een hele lange vermoeiende week. Heb net mezelf ff verwent en een nieuw setje kleren gekocht ! Vanavond krijgen we visite en morgen avond hebben we gezellig sinterklaas bij mijn schoonouders! @ Zora Dikke knuffel voor jou meid! @ blondsteenbokje! Rustig aan meid zet alles op een rijtje en geniet lekker van de aankomende feestdagen....hoop dat je een beetje rust kan vind! Ik denk aan je! @ Rebbel Maak je niet te druk meissie ( is makkelijker gezegd dan gedaan dat snap ik) Denk positief alles komt goed. Ik duim voor je! @ Steffie: Alvast een voorzichtig GEFELICITEERD! Als je twijfelt zou ik als ik jou was zondag nog eens testen dan is het HCG ook weer verdubbelt. Succes! @ Mieke Shit dat je weer ongi bent geworden mied! Maar december wordt vast onze maand. Dikke knuffel. @ Mik. Jij bent echt de positieveling zelf! Goed zo! Ik duim voor je! @ Roxy Jeetje meid wat zul jij geschrokken zijn! Ben blij dat alles goed gaat met je. Wat heb je trouwens een grappig broertje haha Verder iedereen die ik vergeten ben Hoe gaat het met jullie? Liefs Wendy
hallo! @wendy: dank je meid, ik voel me ook al weer beter, vandaag heet mijn ha ook nog gezegd dat het echt niks is waar we ons zorgen om moeten maken, heb er ook geen last meer van gehad! geniet van je weekend meid! @blondsteenbokje: rustig aan doen meid! dikke knuffel! @zora: voor jou ook een dikke knuffel! @steffie: ik duim voor je meid! liefs rebbel
Steenbokje heel veel sterkte meid. Neem ook eens echt de tijd voor jezelf. Paar uurtjes per week. Doe wat JIJ leuk vind! Erg belangrijk dat je goed aan jezelf blijft denken. Ik had de test van de site en die kleurde heel vaag (staat in mijn album). Moest eerst echt goed kijken. Ik kon natuurlijk niet langer wachten en s'avonds meteen getest met digitale van CB, Die gaf binnen minuut "zwanger" aan. Misschien dat je toch nog even moet wachten. Test zondag nog een keer met de CB. Van de week is MvM geweest en moesten we weer testen. Blijft toch spannend hoor..... je weet maar nooit. Nadat ik gister heel de dag in de buurt van de wc ben gebleven weet ik toch echt wel dat ik nog zwanger ben
Bd81 zo een lijn heb ik ook...iets lichter maar wel zo dik heb hem op foto gezet nu ben ik het kabeltje vergeten mee te nemen dus kan hem niet hierop zetten baal zo het is echt heel licht en dan op 2 testen maar cb zegt niet zwanger dus of zondag of maandag dan al duurt het very lang pffff
sorry iets vergeten als ik hem tegen het licht aanhoud zijn ze echt super duidelijk....maar is dat dan niet voorgedrukt of zo? ben verdorie al 4 keer eerder zwanger geweest maar dit heb ik nog niet meegemaakt zoo vaag pfff...of mijn cyclus is wat anders en ben ik helemaal nog geen 4 dagen overtijd
Hai meiden, Weer even een teken van leven vanaf deze kant.... Overmorgen heb ik mijn NOD, dus nu wordt het wel weer een beetje spannend! Ons huis is gisteren verkocht, dat is heel snel gegaan, binnen twee weken, dus dat is wel erg fijn. Nu dus zelf op zoek naar een nieuwe woning! Rebbel, succes meid! Blondsteenbokje, een dikke knuffel voor jou! Oh Steffie, spannend meid! Een voorzichtige gefeliciteerd! Balen Mieke, dat je weer ongi bent geworden! Een dikke knuffel! Verder heb ik niet terug gelezen, ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Succes allemaal, liefs Steen
Steffie, wat balen zeg die onzekerheid. Ik hoop toch echt dat je echt zwanger bent! Maar als je al met 2 positief test, dan moet dat toch bijna wel! Blondsteenbokje, rustig aan doen! Steen,wanneer ga je testen denk je? Zora, dikke knuffel! Bd81, blijft toch spannend he. Voel je je verer goed!
als wij in schaijk zijn is dat best te doen! ik zal eens een keertje kijken he ik ben maandag doorgaans vrij dus als we dan het weekend in schaijk zijn geweest rij ik wel even door
Heey Meiden, Zo ik ben er weer. Wat een dag. Eerst school, toen kleddernat geregend. Stad in geweest met vriendinnen. Net me mannetje gezien, maar meneer vond het leuker om toch maar even naar vrienden te gaan, nou vooruit. Kan ik lekker msnen en forummen! Hoe is jullie avond meiden? Liefss Yvett
he meiden tot morgen he ik zal morgen meteen schrijven en hoop op goed nieuws na de echo en bloed prikken duim voor me gr mik
mik 25 zeker doen he! ben echt benieuwd en hoop dat het echt allemaal goed zit daar sorry dat ik vandaag zo door ben gegaan over die streep...heb het nog niet maar vind niet dat ik jullie moet vergeten te antwoorden sorry dus xxxxxxxxxxxxxxxxxx ohh en als ik een duidelijke heb dan strooi ik heeeeeel veel hcgtjes hihi
hey goede morgen iedereen hier nog steeds geen tekenen van ongi hoor...wachten duurt lang zou het nut hebben morgen vroeg nog eens te testen? met cb? of kan ik beter tot maandag wachten en evt morgen nog eens die gevoelige test doen? kijken of de streep duidelijker word of er (hopenlijk niet) niet meer is?
off topic kijk eens bij baby van de maand...is djamai nu geen schatje hihi ondanks dat hij ziek is blijft hij vrolijk oh ja hij is gister thuis gekomen uit het ziekenhuis dus ben helemaal blij!
heb net eens in mijn agenda gekeken...ik heb het heel leuk staan 1 aug 1e dag menstruatie...30 sept 1e dag menstruatie....30 okt 1e dag menstruatie.. dus dan moet ik toch 29 dagen tellen neem ik aan? Die datums tellen dan weer voor dag 1 cyclus? is een hele nette dacht ik zo...dus zou het raar zijn nu ineens een langere te hebben toch? zou het dan....ok ik houd op met zagen...maak mezelf en heel het forum gek ermee en net heel dom weer een test gedaan en weer zo een vage lijn lijkt wel schaduw....maar ja schaduw is niet lichtroze natuurlijk :s