he meiden ja hoor vanmorgen voor een ec ho en ik heb een stip in de barmoeder. dus juichen joeperdepoepie ik heb een stip. ge lijk een foto laten kopieren. want ja ben dolgelukkig. volgens de gyn ben ik vier weken en wat dagen zwanger. ik moet over twee weken terugkomen om het vruchtje goed te zien en het hartje te zien hahahaha joepie gr mik
Kijk dat is goed nieuws! Ik moet nog een week wachten en dan eindelijk de eerste echo! Kan niet wachten!
ze denken dat die krampen van mijn darmen afkomen. ik weet het niet maar maakt ook niet uit het stipje zit goed hahahaha en that's all that counts dikke kus mik (die haar geluk niet op kan)
@All, hier is de ongie bijna over dus we kunnen straks weer aan het werk. Verder heb ik besloten (net als meerdere dames) om hier iets minder vaak te komen. Ik was de afgelopen 2 weken zo enorm gestresst omdat ik er weer veel te veel mee bezig was. Dat wil ik niet meer. Dus waarschijnlijk kom ik vanaf nu hooguit nog 1 x per dag. Misschien nog wel minder... Tenzij er weer veel dames zijn die gaan testen. Dan zal ik wellicht even wat meer komen kijken...
Hee Lieve meiden! Hier gaat alles goed! Sinterklaas avond gister was er gezellig en we zin heel erg verwend! Verder ben ik er afgelopen week niet veel geweest, maar ik heb het verschrikkelijk druk gehad! Ik probeer er deze week weer vaker te zijn! Liefs Wendy en iedereen natuurlijk succes! xxxx
Hey meiden! heb even jullie hulp nodig... ben op 3 okt gestopt met de pil en al veel buikpijntjes ed gehad... nog geen ongi gehad en wacht er met smart op.... maar nu heb ik dus sinds gisteren wit achtig slijm en buikpijn...kan van het slijm ook een beetje draden trekken.. wat kan het zijn volgens jullie? ei of naderende ongi ? dag dag
Meliske een van de Januari mama's is gisteren bevallen van een gezonde dochter Dayenne! 1 Maand te vroeg maar alles gaat prima!
wow! t gaat al goed daar bij de januari mama's! fijn dat alles goed is! jij nog even wachten he rox, laat dat kleine mannetje nog maar even heerlijk warm zitten daar!
ja ik wacht nog heel eventjes! eigenlijk een gek idee dat ik vanaf 1 jan 37 weken ben en dan mag bevallen.......
Nou hier is niet heel veel gekletst de afgelopen dagen, gelukkig hoefde ik niet veel bij te lezen. Steffie, voor jou dus nog spannend, heb je vandaag nog getest? Steenbokje, blij met de plannen van de huisarts, zal je goed doen. En fijn dat er ook een oorzaak (hopelijk) gevonden is voor je rug/nekklachten. Dikke knuffel en sterkte de komende weken, gaat vast lukken meid. Rebbel, hoe gaat het met je? Ben je weer wat positiever. Rox, nog even die kleine binnen houden hoor. Als je dat zo hoort dan gaat het allemaal gelijk zo snel.... Ons Sint weekend was heerlijk maar... HOME SWEET HOME hoor. Blij weer lekker thuis te zijn. Ga nu ook weer lekker de laptop weg leggen. Fijn avond. x