Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja hoor, alles gaat goed. Buik groeit steeds verder (zie avatar), daar staat elke week een nieuwe buikfoto.. al is dat de afgelopen maand geloof ik niet erg goed opgevallen omdat ik steeds zwart aan had op de foto... :p.

Ik moet al elke drie weken naar de VK, en de aankomende afspraak is daar dus de eerste van. Verder begin ik over anderhalve week met een zwangerschaps cursus, en hebben we al een info-avond over bevallen in het ziekenhuis gehad (erg informatief!) Komt echt steeds dichterbij, over twee maanden gaat gewoon mijn verlof al in, tis niet te geloven hoe snel de tijd gaat. Vindt het bij Roxyrox al zo snel gaan, maar bij mij schiet het nu ook al op.

Het verhuizen van de kamers is zo goed als af. Heb nog een paar dozen die weggewerkt moeten worden. Als alles goed is krijgen we over twee weken de meubels... (Erg spannend dus!) Oh, en mijn kraampakket is binnen.

Verder gaan we voor de kerstdagen nog lekker met zijn tweetjes naar België.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Daisy, de tijd vliegt nu voor mij!

Volgende week moeten we weer na de Vk, er zit nu nog maar 14 dagen per afspraak tussen. Dan gaan we de bevalling bespreken. het komt nu heel dichtbij allemaal!

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Gaat echt hard he.... tis ongelooflijk. En wanneer jij over 7 weken bevalt, ben ik haast al bijna :confused:.

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    spannend rox!

5. ProudMum

vooral deze maand gaat hard met die feestdagen....

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    en ik vind december al zo snel omgaan zonder een spannend vooruitzicht in januari! Spannend hoor!

7. ProudMum

zal je zien....December kruipt nu inene voorbij voor mijn gevoel

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dat is toch altijd met de tijd als je ergens op wacht. Dan gaat ie langzaam. Wil je dat ie langzaam gaat gaat ie snel... Net een vrouwenlichaam... Vreselijk dwars af en toe

9. ProudMum

hahaha tipp

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Vind het nog wel hard gaan... de eerste week is al weer begonnen... :confused:

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jaaaaaaaaaaa ik ben ook alweer 15 weken, gaat echt abnormaal snel! Helaas voel ik het kleintje nog niet, maar met de angelsound luisteren we wel af en toe even. Ik groei in elk geval wel lekker!

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    He onsukkie wanneer ben jij dan uitgerekend?
    Ik ben bijna 13 weken zwanger en ben vaak op het topic juni-mama's. Zit jij dan nog net bij de mei-mama's ?

13. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Maranka, nog gefeliciteerd met jullie huwelijk!
    Het schiet zeker op met jullie dames, kan me nog het moment herinneren dat jullie het hier op het forum kwamen melden en over paar weekjes zal de eerste al bevallen hihi ;)

Bij mij gaat het redelijk, werk loopt goed en heb mn eetlust weer terug. Ben wel verkouden en heb zere keel :(
    De kinderwens begint wat naar achtergrond te verschuiven, eerst maar weer eens beetje mn leven opbouwen.
    Ben druk aant reageren op huisjes, hopelijk vind ik snel iets waar niet zoveel aan hoeft te gebeuren!
    Ik houd jullie op de hoogte.

Racebabe

14. michaela83

15 okt 2007
    68
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb al de hele middag erge buikpijn en rugpijn, niet normaal. Ben bang dat ik ongesteld ga worden.
    Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar zo'n erge buikpijn heb ik al lang niet meer gehad.
    Afwachten dus.
    Ik houd jullie op de hoogte.

15. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik ben ook net gestopt met de pil en ben daarna netjes ongesteld geweest, dus zit nu in de eerste ronde als ik mijn cyclus mag geloven maar alles wijst erop dat het ongeveer 28 dagen zullen zijn.
    Net een onderzoekje gehad bij de huisarts vanwege buikkrampen en vloeïng en die zei dat mijn ovulatie 1 dezer dagen moet komen, alle symptomen wezen erop :D
    We waren al druk aan het klussen maar hij mag er nu aan gaan geloven hoor deze week :D we gaan ervoor....
    Mijn NOD is 18 december ongeveer dus ben benieuwd...

16. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Maranka : nog gefeliciteerd met je huwelijk!

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jazeker, ben 26 mei uitgerekend.

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zo onsukkie gaat hard zeg.
    Ik zit echt af te tellen tot mijn eerste echo, maar volgens mij vliegen de weken daarna voorbij.... Nog maar even lekker samen met mannetje genieten, straks ben je altijd met z'n 3-en :) (ook leuk hoor!)

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi, wat doe jij hier nu....

Ja Maranka, mooie cyclus gehad, ook eindelijk voor het eerst een posi ovutest.
    We zullen zien hoe het deze ronde gaat, aan mij ligt het niet zal ik maar zeggen.

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    NOD 26 december? Dat kan niet missen. Dit jaar een mooi kerstcadeautje voor jullie Mieke!

Deel Deze Pagina