Ja hoor, alles gaat goed. Buik groeit steeds verder (zie avatar), daar staat elke week een nieuwe buikfoto.. al is dat de afgelopen maand geloof ik niet erg goed opgevallen omdat ik steeds zwart aan had op de foto... . Ik moet al elke drie weken naar de VK, en de aankomende afspraak is daar dus de eerste van. Verder begin ik over anderhalve week met een zwangerschaps cursus, en hebben we al een info-avond over bevallen in het ziekenhuis gehad (erg informatief!) Komt echt steeds dichterbij, over twee maanden gaat gewoon mijn verlof al in, tis niet te geloven hoe snel de tijd gaat. Vindt het bij Roxyrox al zo snel gaan, maar bij mij schiet het nu ook al op. Het verhuizen van de kamers is zo goed als af. Heb nog een paar dozen die weggewerkt moeten worden. Als alles goed is krijgen we over twee weken de meubels... (Erg spannend dus!) Oh, en mijn kraampakket is binnen. Verder gaan we voor de kerstdagen nog lekker met zijn tweetjes naar België.
Daisy, de tijd vliegt nu voor mij! Volgende week moeten we weer na de Vk, er zit nu nog maar 14 dagen per afspraak tussen. Dan gaan we de bevalling bespreken. het komt nu heel dichtbij allemaal!
dat is toch altijd met de tijd als je ergens op wacht. Dan gaat ie langzaam. Wil je dat ie langzaam gaat gaat ie snel... Net een vrouwenlichaam... Vreselijk dwars af en toe
Jaaaaaaaaaaa ik ben ook alweer 15 weken, gaat echt abnormaal snel! Helaas voel ik het kleintje nog niet, maar met de angelsound luisteren we wel af en toe even. Ik groei in elk geval wel lekker!
He onsukkie wanneer ben jij dan uitgerekend? Ik ben bijna 13 weken zwanger en ben vaak op het topic juni-mama's. Zit jij dan nog net bij de mei-mama's ?
Maranka, nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Het schiet zeker op met jullie dames, kan me nog het moment herinneren dat jullie het hier op het forum kwamen melden en over paar weekjes zal de eerste al bevallen hihi Bij mij gaat het redelijk, werk loopt goed en heb mn eetlust weer terug. Ben wel verkouden en heb zere keel De kinderwens begint wat naar achtergrond te verschuiven, eerst maar weer eens beetje mn leven opbouwen. Ben druk aant reageren op huisjes, hopelijk vind ik snel iets waar niet zoveel aan hoeft te gebeuren! Ik houd jullie op de hoogte. Racebabe
Hallo meiden, Ik heb al de hele middag erge buikpijn en rugpijn, niet normaal. Ben bang dat ik ongesteld ga worden. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar zo'n erge buikpijn heb ik al lang niet meer gehad. Afwachten dus. Ik houd jullie op de hoogte.
Ik ben ook net gestopt met de pil en ben daarna netjes ongesteld geweest, dus zit nu in de eerste ronde als ik mijn cyclus mag geloven maar alles wijst erop dat het ongeveer 28 dagen zullen zijn. Net een onderzoekje gehad bij de huisarts vanwege buikkrampen en vloeïng en die zei dat mijn ovulatie 1 dezer dagen moet komen, alle symptomen wezen erop We waren al druk aan het klussen maar hij mag er nu aan gaan geloven hoor deze week we gaan ervoor.... Mijn NOD is 18 december ongeveer dus ben benieuwd...
Zo onsukkie gaat hard zeg. Ik zit echt af te tellen tot mijn eerste echo, maar volgens mij vliegen de weken daarna voorbij.... Nog maar even lekker samen met mannetje genieten, straks ben je altijd met z'n 3-en (ook leuk hoor!)
Hihi, wat doe jij hier nu.... Ja Maranka, mooie cyclus gehad, ook eindelijk voor het eerst een posi ovutest. We zullen zien hoe het deze ronde gaat, aan mij ligt het niet zal ik maar zeggen.