Lieve Rebbel, heel veel sterkte meid, ik denk aan je en duim voor je. Mik, als je het leuk vind zou ik het gewoon vragen. Het kan altijd fout gaan maar daar moet je niet van uit gaan...gewoon lekker genieten. Ik moest dit even kwijt: Ik heb sinds twee dagen vel (waterige) afscheiding en sinds vandaag pijnlijke borsten. Dus heb eigenlijk voor de gein even een ovulatietest gedan en jullie geloven het nooit...twee dikke strepen. Dus vandaag en morgen klussen...YES EI GEVONDEN! Hoop alleen niet dat ik te laat ben want heb de afgelopen dagen natuurlijk niet getest. In ieder geval weet ik nu dat ik weer een kansje heb en dat ongi er binnnekort aankomt en dit is mijn laatste kans voor ik de MMM inga (nou ja...zo ongeveer dan). Duimen jullie voor me? Ik lees nog mee en duim ook voor jullie meiden... Liefs Zora
Mik, dan vraag je wat standaard dingetjes. We gaan er natuurlijk niet vanuit dat het mis gaat en anders raak je toch wel een keer daarna zwanger, dat kindje komt er wel hoor. Maar dan doe je iets van die basis dingen en nog geen kleertjes. En ik zou zeker ook iets fijns voor jezelf er bij zetten.
Zora, wat een goed nieuws zeg! Joepie! Zeker vanavond en morgenochtend klussen. Het kan zijn dat morgen je ei al komt en dan zou je morgenavond misschien net te laat kunnen zijn. Wat goed zeg! En een hele opluchting voor jezelf. Hou de dagen vanaf morgen even in de gaten en tel ze even, dan kun je ongeveer een inschatting maken wanneer je ongi komt.... of niet dat zou helemaal een feestje zijn.
mijn gevoel zegt helaas dat Rebbel er niet in vanwege niet erg goed nieuws ik hoop het natuurlijk niet en brand 1000 kaarsjes voor ze! sterkte meid ik denk aan jullie! Mieke: wil je freesia sterkte wensen namens mij!
hoi meiden! ik ben gelukkig wat gerust gesteld! ze konden nog niet heel veel zeggen, maar er zat een vruchtzakje wat voldeed aan 5 weken zwangerschap! de gyn zag nu ook wat ik bedoelde met het bloedverlies en verzekerde me dat ik me daar niet ongerust over hoef te maken, het komt heel vaak voor in het begin van de zwangerschap en hij deed het af met; 'ach dat stelt echt niks voor! maak je niet druk' de vorige keer toen het mis dreigde te gaan was het vruchtzakje niet mooi rond en dat was nu wel helemaal mooi rond! geen reden tot paniek zei hij en volgende week verwacht hij misschien al een hartje te zien! dus we hopen dat hij gelijk heeft! liefs rebbel
Oh Rebbel, wat een mooi nieuws om zo voor het slapen gaan te lezen. Heb je nu dinsdag evengoed nog die echo, das wel fijn die extra controle. En is het dezelfde gyn als de vorige keer. Wat zullen jullie lekker slapen en wat fijn dat het vandaag zo nog kon. Liefs PS ik wil niet meer zien dat je die banner weg haalt hoor
Ik heb net onze verloren 'zoon' opgehaald die al 4 maanden op ons oude adres aan het rond zwerven was. Zucht, morgen moet hij er aan geloven want dan krijgt hij een scheerbeurt bij de dierenarts en een checkup! Sukkel
nee het was niet dezelfde gyn, maar dat geeft niet, hij wist ervan! ik krijg volgende week weer een echo, ben iig blij met dit nieuws! hij kan me nog niks voor 100% garanderen natuurlijk, maar dat kunnen ze nooit, ik had slechter nieuws kunnen krijgen! ik hoop dat ik mn banner kan laten staan! liefs rebbel
rebbel gelukkig zeg pfff en het was erg gezellig heb alleen rozig verlies gehad...nog geen inlegkruisje vol...dus in combi met die 4 vage strepen kan dat 3 dingen betekenen....of het gaat mis en het zet door of het is een innestelingsbloeding of ik krijg toch heel licht mijn ongesteldheid bij de 3 hiervoor en innestelings bloeding gehad en de eerste 3 maanden licht roze ongesteld....dus alleen als het echt rood word dan word ik verdrietig moest het ff kwijt
@ rebbel gelukkig meissie kan je weer genieten van je beeb. @ steffie nou meid maar hopen op innesteling he. gr mik