Roxanne, gefeliciteerd en geniet ervan. Echt gaaf dat het gelijk in de eerste ronde raak is zeg. Groetjes Taby.
Roxanne van harte gefeleciteerd. Geniet er lekker van. Bij mij nog geen rode duivels. Wacht met spanning af!
Ik zag bij een andere topic dat Patricia K zwanger is. Ze staat ook in onze lijst. Hebben we er nog een zwangere bij .
83vlinder laatste pil maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde annika1984 laatste pil maart? 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 2e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 5e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari - 3e ronde jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde Kattja laatste pil maart 3e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 0 ronde lieneke laatste pil april? 1 ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 2e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde sarah1981 laatste pil maart? 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde
hey roxy, van harte gefeliciteerd! super zeg! en dat in de eerste ronde, nou daar tekenen wij allemaal voor.. stuur ons dan maar even wat ja, zwangerschapshormonen of hoe zullen we het noemen.. DAn zijn wij binnenkort ook allemaal zwanger en gaan dan allemaal met je mee naar de volgende site, onder welk onderwerp van zwanger kunnen we je blijven volgen? liefs emily
Dag Dames, Ik heb een eigen onderwerp met de naam YESS! onder het kopje; ik ben zwanger <houd me ten goede...> We zijn zo ongelovelijk blij. Dat is niet te omschrijven. Ik hoop echt voor alle dames hier dat jullie snel in verwachting raken. Hele dikke kus van mij,
Hey Rox, Hierbij nogmaals van harte joh! Echt een geluksvogel hoor, eerste ronde Ik word zowat jaloers
Tuurlijk meid, maar moest even een brokje in mn keel wegwerken toen ik las dat het voor jullie al raak is .... Mijn ventje beweerde ook dat ie superzaad heeft, maar tot nu toe niet gewerkt,dus die term gaat hier niet meer op
ja ik hoop het ook! zit nu in mijn vruchtbare periode, echt balen, maar t is niet anders, ik denk dat ik deze ronde nog maar niet mee tel...
ik heb ook nog een vraagje, ik las ergens dat je voorzichtig moet zijn met vitamine A, betekent dat dat je het helemaal niet mag? In mijn multivitamine zit namelijk wel vitamine A (5,14 mg) Weet iemsnd dit?
Een te hoge inname van vitamine A kan in de vroege zwangerschap de vrucht beschadigen bij daarvoor gevoelige vrouwen. Het is dus beter om beta-caroteen in te nemen. Het lichaam maakt daar zelf vitamine A van, en dan weet je zeker dat je er niet te veel van binnen krijgt. Om die reden zijn er dus zwangerschapsvitaminen op de markt, die houden daar nl. rekening mee.
Oeps, annika stond ook dubbel 83vlinder laatste pil maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 2e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 5e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari - 3e ronde jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde Kattja laatste pil maart 3e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 0 ronde lieneke laatste pil april? 1 ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 2e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde