Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Monique77 spannend zeg, kan heel goed hoor, denk je dat je ongi wordt maar blijkt het achteraf een soort innestelingsbloeding te zijn.

We horen het morgen wel, ik hoop het heel erg voor je!

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    ooow Monique! Wat ontzettend spannend jezus!

Ik ga echt heeeeeel hard vor je DUIMEN hoor!

Liefs Wendy

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Kim welkom meid gezellig dat je ook mee doet! Veel Succes!

Liefs Wendy

4. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    @ monique wat spannend ik duim voor je!

Gister uit frustratie het hele huis versierd zelfs de kerstboom al gezet...nog nooit op een sinterklaas avond aan durven denken vond dat schandalig, maar moest even iets leuks doen. En we hadden dinsdag al sint avond gehad dus de kids hadden het niet in de gaten

nu met mijn ongi heb ik zoiets even lezen en weg weer maak me alleen maar boos....heel raar misschien maar zo voelt het dacht echt dat het raak was en nu verlies ik echt klonters dus misschien had ik ook wel gelijk

maar ja geen getreur morgen krijg ik uitsluitsel of ik een nieuwe hele leuke baan krijg en ach de rest komt vanzelf wel

gelukkig veel afleiding met de kids...die zijn gewoon geweldig en ik ben al dankbaar dat ik 3 gezonde kids heb....een vierde maakt dan niet uit hoe lang het duurt. Die instelling moet ik gewoon even aannemen

5. mirella25

mirella25 Actief lid

Oct 15, 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    goedemorgen dames,

hier nog geen ongi te bekennen
    begin nu toch wel ongeduldig te worden hoor
    nog steeds een nega test

snap niks meer van me lichaam :( :(

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Weer even een berichtje van mij.

Spannend Monique!

Steffie: puur uit belangstelling hoor: 4 kinderen?! Hoe doe je dat?

Hier gaat alles redelijk. De vruchtbare dagen zijn weer aangebroken dus ik merk dat ik wel een beetje minder rustig ben. Ik wil de kans weer niet mis lopen snap je. Gisteren een ovulatietest gedaan maar deze was negatief. Is ook maar goed ook want we hadden gisteren gepland te gaan klussen maar ik ben in slaap gevallen…

Vanmorgen weer een ovulatietest gedaan en deze was weer negatief. Uitgaande van weer een cylcus van 33 dagen zal ik echter (over)morgen mijn ei hebben. Vanavond dus maar weer even goed klussen ;)

Verder heb ik gisteren te horen gekregen dat de buurvrouw van mijn moeder 3 maanden zwanger is. Opzich niets bijzonders en ik ben ook blij voor haar maar ik heb hier echt een gemengt gevoel bij. Zij zit namelijk in de WW, hij is werkeloos, ze hebben een dochter van 4 geloof ik en een zoontje van 2. het zoontje heeft zware epilipsie en zal de 4 jaar niet halen. Het is genetisch bepaald en toch is ze nu zwanger van de derde! Ik begrijp het niet hoor sorry! IK VIND echt dat sommige mensen zo makkelijk denken over kinderen en alles erom heen. Daar kan ik dan echt kwaad om worden! Dan is de wereld soms even heel oneerlijk!

Maar goed, we gaan dus voor een kerstkadootje…in de hoop en uitgaande dan van een cyclus van 33 dagen deze maand…

7. laupio

laupio Bekend lid

May 9, 2007
    604
    0
    16
    Dames, ff een update van mij, gisteren een negatieve test gehad(al dacht ik 's avonds wel een heel vaag schaduwlijntje te zien) EN VANMORGEN KON IK HET NIET LATEN om een ovutestje te doen, die is superpositief!

Ik word er een beetje zenuwachtig van, omdat ik gelezen heb dat een ovutest vaak ook posi is bij zwangerschap, mmmzz of ik heb helemaal nog niet geovuleerd...

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

spannend laupio!

Steenbokje, dan is het vaak extra moeilijk om die mensen hun""geluk" te gunnen he?

9. mamastarlight

ja...hoe erg ik het dan ook vind van mezelf JA!

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

geeft niet meis, stel ik had nu nog niet zwanger geweest dan zou ik hetzelfde gevoel hebben als jij hoor!

11. mamastarlight

thanks lieverd! ik kan het egwoon niet begrijpen en ik denk ook niet als ik wel zwanger was geweest.

Hoe is die daar?

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Laupio, dat kan idd heel goed, ovu test is dan iets gevoeliger.
    Spannend zeg, je zult wel behoorlijk in de zenuwen zitten, hihi.

Steenbokje, begrijp je heel goed hoor, maar het eerste kindje is toch wel gezond.... dus het hoeft niet zo te zijn.
    Misschien gaan ze het nog onderzoeken en je weet niet wat hun wens precies is.

Monique, mijn duimen draaien nog steeds hoor, ben erg benieuwd.

Rox, hoe voel je je....?

Mirella, het kan best dit je cyclus dit keer iets langer is.
    Ik had het ook, de 1e was mooi 29 dagen en daarna 37 dagen, dus tja...
    Geduld meissie :(

Pfoeh, hier zijn de werksters bezig (sorry luxe ja), ze beginnen tegenwoordig om 8 uur, wel lekker met z'n 2tjes, daardoor zijn ze om 10 uur weer klaar.
    Maar door die storm en harde regen heb ik slecht geslapen en was het ook nog zo donker net dat ik moeilijk uit bed kon.
    Ben er dus ook pas 5 min. voor 8 uit gegaan en heb mezelf maar even snel in mijn joggingbroek gehezen, douchen doe ik straks wel, hihi.

13. mamastarlight

mieke: ze willen dat hun dochtertje straks niet alleen is als er wat met hen gebeurt. begrijp ik. maar ze weten niet waar het vandaan komt. het is zowiezo erfelijk naar jongetjes toe. maar als het nu een miesje is, is er ook geen zekerheid dat het niet hetzelfde heeft. het argument begrijp ik wel maar toch...pfff

enne...het lijkt mij wel dat ze om 19 uur klaar zijn hoor ;)

14. laupio

laupio Bekend lid

May 9, 2007
    604
    0
    16
    @ blondsteenbokje: ik begrijp je zo goed, ik heb een schoonzusje die ik echt onverantwoordelijk is, maar ze was in een wip zwanger en toen de eerste 3 maanden was, was ze weer zwnager....pfff, nu heeft ze dus twee baby's( 1 is net 1 en andere 6 weken ofzo) terwijl ik wel eens gezien heb dat ze de maxi-cosi in de auto niet eens dicht doet!
    Daar kan ik echt niet bij hoor!
    Het is een andere situatie dan bij jou, dit heeft niks met ziekte te maken, maar het gevoel van ik "gun'het haar eigenlijk niet, is er wel.
    En dan word je nog boos op jezelf dat je dat voelt!

@mieke: ja, ik ben behoorlijk zenuwachtig haha :confused:

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik begrijp het ook wel hoor, ik zou het ook hebben denk ik.
    Maar er zit natuurlijk altijd wel iets achter, maar goed.

Laupio, jouw schoonzusje is idd wel heel onverantwoordelijk zeg :confused:

Hihi, ja 19 uur... heb het al aangepast naar 10 uur....

16. mamastarlight

en ook dat weet ik...

hihihi

17. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Spannend Laupio en Monique ook trouwens, laat je het weten als je nog een testje heb gedaan. Ik zit op mijn werk maar kijk toch af en toe even snel.

@ Blondsteenbokje: ik snap je gevoel helemaal meid, maar echt jouw tijd komt ook nog (wat een cliche antwoord sorry) ik had het zelfde gevoel met die vriendin van mij, het is nu gelukkig al een beetje afgezakt.

Voor ik het vergeet meiden: Allemaal reuze bedankt voor jullie duimen en lieve woorden. Dat is echt het leuke van dit forum. Mensen weten hoe je je voelt en leven met je mee....geweldig.

Ik duim ook voor jullie allemaal...en voor iedereen hier een hele dikke knuffel van mij.

Liefs Zora

18. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

Feb 19, 2007
    1,881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Zora, succes met wachten op 'iets'...

@Monique, spannend hoor!

@Kim, welkom meid!

19. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Oe bijna vergeten ja, welkom Kim...hihi sorry. :)

Dank je Marlieke :D

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland

Share This Page