Hoi Nou heb vanmorgen weer getest en gaf weer een lijntje.Het lijntje is alleen nog niet heel duidelijk maar wel zichtbaar. Maar had vanochtend ook wat rose slijm.Ben toch bang dat het afbreekt. Dus gaat voor nu nog maar nergens vanuit.
even een vraagje... ik heb net een ovutest gedaan van matcare en de controle lijn werd roze en de 2e lijn werd lichtroze..volgens de gebruiksaanwijzing is deze test negatief...maar betekend dit dan wel dat de ei er aan komt of niet? wie weet het?
dikke knuffel tipp! en steffie bedankt voor je verhaal. ik bedoel het inderdaad in het algemeen. en liefde geven is inderdaad het allerbelangrijkste! dat zie ik ook zo hoor!
Biebela, klopt hij is nog niet positief, dus nog even doortesten. Wellicht is ie morgen over overmorgen positief en dan wordt het klussen geblazen.
dank je wel meiden... IK zit er echt helemaal doorheen. Mijn man doet ook weer lastig. Of liever zijn klanten... Kunnen die niet eens een keer wachten! :
Dank je mieke... @blondsteenbokje: Ik denk dat je gelijk hebt.. Jeetje, ik zit echt te janken achter mijn computer nu. Mijn man is net weg naar een klant... Ik wou dat ik me ergens kon verstoppen, ver weg van lastige klanten en (schoon)familie en vrienden die steeds maar vragen "en wanneer krijgen jullie kinderen?" "Wanneer komt het volgende kleinkind?" etc... En als het even kan ook ver weg van mensen die steeds roepen "je bent nog zo jong, je kan best nog een paar jaar wachten" Ik weet dat ik nog jong ben en dat ik nog niet zo lang bezig ben, maar toch.... :x
blondsteenbokje Graag gedaan hoor pff klanten werken ik ken het maar je moet er afstand van nemen. Het heeft mij ooit de relatie gekost, mijn man vond werk belangrijker en geloofde zijn baas was zo een grootmoel je kent het wel zijn 8 maanden uit mekaar geweest en wat bleek ik had gelijk....moet er zelfs nu nog zijn loon van krijgen maar die eikel heeft zich net voor het proces failliet laten verklaren. maar goed is moeilijk weet het
ik hbe net besloten dat ik een winkel met allemaal lekkere verzorgings (bad)spulletjes (de Lush) ga leegkopen en dan mezelf in een warm bad ga stoppen...
ik ga eens wat beter voor mezelf zorgen en meer tijd en ruimte voor mezelf reserveren. Volgens mij ben ik nu niet echt goed bezig...
moet het ff kwijt ben aangenomen! ben echt helemaal blij begin als verkoopster en herinrichster in 3 kadoowinkels 40 uur per week....begin maandag al....ben echt blij zal zo hebben moeten zijn dan zal de rest ook wel op zijn pootjes terecht gaan komen