Je kan het beste uitgaan van 18 dagen omdat je niet weet wat je luteale fase is na je eisprong en dat is het maximale. Maar je kan ook gewoon naar 2 weken testen nadat de afscheiding is gestopt.
@shania: ik heb het ook al een paar keer gevraagd. Ik denk dat de mensen die pendelen (al heb ik geen idee wie dat zijn) gewoon erg druk zijn met de vele aanvragen... @rebbel: ik voel me iets beter... Ik ga gewoon voor januari... en anders februari, maart of april. En desnoods nog later... ik kan het niet dwingen. Al zou ik dat graag willen... Ik ga gewoon genieten van deze maand. Ik hou van december.... Al die gezelligheid, de kerst oud en nieuw... Ik ga me denk eens houden aan mijn voornemen van vorig jaar 8) : maak je geen zorgen om dingen waar je geen invloed op hebt... (en dat is best lastig voor een controlefreak als ik! ) Om te beginnen ga ik vandaag een kerstboom kopen!
ja 3e echte poging inderdaad.... denk ik toch eens zien sept gestopt 29 dagen okt 29 dagen nov 34 dagen klopt mijn onderschrift heeft een maand erbij omdat ik aug een week pil heb gebruikt toen gestopt en na 29 dagen ongi dus 3e echte poging moest zelf ff rekenen sorry hihi
Je hebt helemaal gelijk tipp. Ik ben ook zo n controll freak. Moeilijk om het los te laten he maar we kunnen het. Alieke gefeliciteerd! Geniet ervan, lijkt me heerlijk zwanger in de eerste ronde. Liefs Zora
nou dames, ik zei dus net dat het iets beter ging... Dat geluk is alweer voorbij. Ik heb knallende ruzie met mijn man... Hij is zo vreselijk teleurgesteld (en ik niet minder hoor) dat hij nu steeds beschuldigingen mijn kant op stuurt. Ik mopper te veel op de hond, ik doe dit verkeerd, ik doe dat verkeerd en zo maar door... :x En zo is het eigenlijk steeds als ik weer ongi word... Ik ga me bijna af vragen of het allemaal wel de moeite waard is en of we er niet beter mee kunnen stoppen. Ik weet het, we zijn nog maar kort bezig, maar toch... Steeds die ruzie kan nooit goed zijn... Zucht ik weet nu echt niet meer....
Jeetje meid wat rot voor je! Jij kan er waarschijnlijk toch ook niets aan doen dat het niet lukt, wie weet ligt het wel bij hem. En ik neem aan dat jij hem ook niet van allerlei dingen beschuldigt. Ik zou haast denken dat je man alleen een kind wilt zodat je niet meer bij hem weg kan ofzo. Pfff veel sterkte, en probeer er rustig over te praten met je mannetje. Dikke kus en knuffel
Dank je... Die kinderwens is geheel wederzijds dus dat is het probleem niet... Het stomme is dat die ruzies eigenlijk helemaal niet over het zwanger worden gaan, maar meestal over hele stomme, kleine dingen...
Echt naar voor je hoor! Ik hoop dat het snel goed komt. Want ik weet dat het goedkomt, en dat je zwanger zal raken.
ik kan het alleen maar hopen. Hij is een uur geleden kwaad de deur uitgegaan, met alleen zijn auto sleutels. Zonder jas, zonder telefoon, zonder sleutels, zonder portemonnee, zonder zijn papieren... Alles ligt hier nog
Tipp, ik denk dat jullie dit weekend toch even rustig moeten gaan zitten en aan elkaar vragen wat er nu scheelt. Waar dit door komt... want kennelijk komt het toch doordat jullie er beide erg mee bezig zijn. Spreek af dat jullie het op zijn beloop laten, klussen omdat het leuk is en trek je even terug van het forum voor dit jaar. Volgend jaar nieuwe start maken. Hoop dat jullie er saampjes uit zullen komen, maar daar geloof ik wel in. Dikke knuf en liefs
Jeetje, nu kan je hem niet eens bellen, hoop dat er niets gebeurt door zijn kwaadheid. Ik snap best dat hij teleur gesteld is, maar jullie zijn nog niet super lang bezig, dus de hoop is er toch nog
Ik denk ook dat mieke gelijk heeft. Als je met hem gesproken hebt er over laat je ons dan even weten hoe het nu gaat met jou! Succes!
Ik sluit me aan bij mieke. Het lijkt me verstandig eens samen te gaan zitten en rustig te praten met elkaar. Jullie hebben het er allebei al moeilijk genoeg mee, zonder dat je ruzie maakt en verwijten naar elkaar toegooit. Succes meis!
dit vind ik eerlijk gezegd wel een beetje een vreemde conclusie... of heb ik iets gemist? Tipp, je man is waarschijnlijk net zo teleurgesteld als jij en misschien weet hij niet goed hoe hij er mee om moet gaan, en je kent het gezegde, je doet dan degene waar je het meest van houdt pijn! hij zal straks wel weer wat rustiger zijn en idd praat er samen over, vertel elkaar wat er door jullie hoofd spookt! succes meid en een hele dikke knuffel! liefs rebbel
Nee je hebt niets gemist hoor! Maar omdat hij ruzie maakt om stomme kleine dingetjes omdat ze deze maand weer ongesteld is, komt het bij mij over of hij verlatings angst heeft en met een kindje erbij denkt dat hij nooit meer zonder zijn lieve vrouwtje hoeft te zijn, en daarom zo vervelend reageert. Snapje?Het is inprincipe ook een conclusie van niks en vreemd, maar zo een gevoel krijg ik er gewoon bij vandaar.
nou sorry hoor! maar dit vind ik niet normaal. ken je haar persoonlijk nee! dus zo'n gevoel erbij krijgen vind ik erg apart! rebbel heeft gelijk alstjeblieft steun elkaar maar maak niet dit soort opmerkingen zo goed kennen we elkaar niet gr mik
helemaal mee eens. tipp doe rustig aan he meissie. een kinderwens is iets heel moois maar je moet het wel samen doen dus paat goed met elkaar. en wat bij mij hielp praat goed over je gevoelens want voor mannen (is mijn beleving ) is het heel anders dan voor ons! dikke knuffel en een kus van mik @ aliekeppink hoe is het meissie. dringt het al een beetje door!spannend he?