Daarom ben ik gestopt met de vitamines van dagravit. Slik nu de vitamine van vsm puur mama "zwangerschapsvitamine" Daar zitten geen vitamine a in maar de voorganger daarvan.
Hallo Ik zal me even voorstellen. Ik ben Annemarie en ben 33 jaar. Wil al heel lang kinderen maar omdat ik een ernstige hart en vaatziekte heb waarvan de oorzaak niet bekend is heb ik eerst jaren onderzoek laten doen met betrekking tot kans op erfelijkheid. Ik heb nu eindelijk alle uitslagen binnen en de kans dat ik het doorgeef is net als bij iedereen dus geen extra risico. Ik ben dus nu afgelopen maandag 14 mei met de pil gestopt. Ik vind dit forum helemaal geweldig omdat ik zo lang bezig ben geweest met de vraag of het wel verstandig was om kinderen te krijgen kom ik nu ineens tot de conclusie dat ik helemaal niets van zwangerschap en vruchtbaarheidsdagen enz af weet. erg he Nou ik leer hier een hoop bij. En vind het erg leuk om dit allemaal te lezen.
he Roxanne Gefeliciteerd joh, helemaal geweldig, je geeft ons hoop. .. Welkom annemarie, hopelijk is het voor jou ook snel raak, wat een verhaal. Is het voor jou niet gevaarlijk om zwanger te zijn? Groetjes annette. ps. waar blijven die andere positieve testen? ik durf nog lang niet hihi
Welkom bij ons clubje Annemarie Ik wens je veel succes bij het maken vaan een beebje En je kan hier zeker veel leren Racebabe
Welkom Annemarie. Fijn dat onderzoeken heeft uitgewezen dat het niet erfelijk is, ik hoop voor je dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben. Groetjes Taby.
Welkom Proekie. 83vlinder laatste pil maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 2e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 5e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari - 3e ronde jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde Kattja laatste pil maart 3e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 0 ronde lieneke laatste pil april? 1 ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 2e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde
Nou ik loop wel meer risico dan anderen en de zwangerschap zelf zal complexer zijn bijv ik weet al dat het een keizersnede gaat worden. Maar heb dan wel weer het voordeel dat als het lukt om zwanger te raken ik en het kindje onder strenge controle zullen staat en dat geeft wel weer een veilig gevoel. Ach en een positieve instelling en je houden aan bepaalde voorschriften doet een hoop denk ik maar
Hallo Ik ben Afina en ben sinds 20 maart gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld geweest :x . Echt heel vervelend, nu weet ik nog steeds niet hoelang mijn cyclus is. Maar ja zoals ik al meer heb gelezen hebben meerderen last van ontpillen!
Ja Afina, dat is een apart fenomeen dat ontpillen! Heb er zelf tot nu toe weinig last van gehad, maar zijn er genoeg die weken tot maanden moeten wachten op hun ongi!
Ik hoop maar dat ik snel ongi word, en dan hopen op een normale cyclus. Best wel raar, als je ook eenmaal hebt besloten om te stoppen met de pil wil je ook niets liever als gelijk zwanger zijn .
hehe, vroeger als je een keer je pil bent vergeten zit je in de stress omdat je misschien zwanger bent (als het een ongelukje is dan he )... Nu ben je gestopt en kan het niet snel genoeg gaan !
Hihi, ja zeg dat wel! Mijn mannetje en ik wilden ongeveer een half jaartje gaan ontpillen, maare in de praktijk gaan we er toch al keihard tegenaan! Ik heb ook veel meer zin nu ik gestopt ben, herkennen jullie dat?
Hihi, wel herkenbaar jah. Vroeger was het zo dat ik hem af moest wijzen omdat ik geen zin had, nu is hij degene die zegt; laten we maar gewoon gaan slapen !
Die van mij zei van de week ook een keer dat ie GEEN ZIN had, huh? dat had ik nog niet eerder gehoord!
Ja grappig he, ook hier is het net omgekeerd. Die mannen zullen wel denken, maar ook ik krijg spontaan zin als ik eraan denk. Weet alleen niet of ik het nog wel 2 weken uithou om te gaan testen, wel erg lang. Weet dan maar liever alvast dat het nog geen zwangerschap is, ipv hopen dat het zo is. Ach, misschien eind volgende week dan maar ff testen hoi Afina, welkom hier. Tja, ik ben er zo eentje inderdaad. november 06 gestopt met de pil...en pas 17-4 voor het eerst bleh, weet dus nu ook niet een hoeveel daagse cyclus ik heb. Gewoon klussen tot je erbij neervalt, \/ , en maar testen om de zoveel tijd mochten de zich nog niet melden. Succes groetjes annette
Bedankt Annette, dat is nu ook weer zo leuk van een forum, nu lees ik overal dat het veel vaker voorkomt en me dus nog niet ongerust te maken. En leuk om alle leuke en minder leuke dingen met elkaar te delen.
Morgen dames, kom hier even melden dat ik ongi ben geworden, dit keer na 25 dagen. Mn NOD zou op 20 mei zijn, uitgegaan van 27 dagen. Werd vannacht gewoon wakker van de pijn in mn buik, maar nu nog weinig rood te zien. Vol moed in ronde 3