Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    leuk maranka! lekker van genieten meid! :D

hier is de spanning om te snijden!
    met 6 weken weer een echo, vraag me alleen af of we dan al een kloppend hartje kunnen zien, volgens de gyn is die kans er wel, maar volgens mij zitten we dan net op de grens van net wel of net niet! als het niet zo is word ik alleen maar onzekerder, misschien verstandig om de afspraak een paar dagen op te schuiven, maar dat wil ik eigenlijk ook niet! :(

liefs rebbel

2. laupio

laupio Bekend lid

May 9, 2007
    604
    0
    16
    Mijn test was negatief, kennelijk heb ik nu toch pas net mijn eisprong gehad, kga binnenkort even naar de huisarts met die vage cyclussen van mij..

3. laupio

laupio Bekend lid

May 9, 2007
    604
    0
    16
    Tis al de tweede keer dat ik bijna zeker weet dat ik wel twee eisprongen heb gegad, maar geen menstruatie tussendoor..
    Weet iemand of dat mogelijk is?

4. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    dat kan ik me niet voorstellen...
    volgens mij is het zo dat als je een eisprong hebt gehad en deze wordt niet bevrucht, dan breekt het af en komt door middel van je menstruatie naar buiten.

succes!

liefs rebbel

5. laupio

laupio Bekend lid

May 9, 2007
    604
    0
    16
    Maar zoel een ovulatietest positief gehad als een temperatuurstijging...waar komt dat dan vandaan?

6. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    mmm.... ja dat is vreemd!
    sorry ik kan je er niet bij helpen...
    toch morgen even de dokter bellen misschien?

liefs rebbel

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Rox de stoel was voor mij :)
    Heb van de week ook al eens op internet (marktplaats) beetje rond zitten neuzen.

Morgen mijn eerste echo............ Ben zooooooooooooo benieuwd!

8. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    spannend meid!
    veel plezier! :D

liefs rebbel

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rebbel, zolang je je goed voelt en je geen roze afscheiding meer hebt, zou je het wel kunnen overwegen om misschien een weekje op te schuiven.
    Geen idee of ze je na dinsdag nog een keer laten komen bij 7 weken, dan misschien pas bij de 8 weken?

In principe kunnen ze toch pas bij 7 weken een hartje zien kloppen?

10. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    nou het is dus zo dat ik zowiezo ook een echo heb bij de 7 weken, die afspraak staat al! deze bij 6 weken hebben ze er tussen gezet ivm het bruin verlies... heb dit nu nog steeds een beetje.
    ik denk dat ik gewoon maar ga want ze kunnen natuurlijk wel zien of het qua groei gaat zoals het moet gaan!
    volgens de gyn moest ik me er niet druk om maken maar mocht ik nog een keer extra komen! in mijn zwangerschapsboek staat dat het hartje eind van de 5e week al kan gaan kloppen, en daar had de gyn het ook over, maar het kan ook later zijn. verder staat er in mijn zwangerschapsboek over bloedingen het volgende:

1 op de 4 vrouwen heeft in het begin van de zwangerschap last van bloedingen, deze kunnen variëren van enkele druppels tot hevig bloedverlies. hoewel elke bloeding in de zwangerschap serieus genomen moet worden moet je onthouden dat 90% van de bloedingen de zwangerschap geen schade aanbrengen. pijn is een goede indicator, bloedingen met hevige krampen in de onderbuik of onderrug zijn veel zorgelijker dan bloeding zonder pijn.

dus ik hou maar een beetje hoop, ik heb namelijk geen pijn! ;)

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooi zo! Dan zou ik dinsdag lekker gaan en bij week 7 ook!
    Ik las net ook dat het ongeveer met 6 weken kan kloppen.

Enne, denk aan wat Rox zei ;)

12. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ja dat hoorde ik ook met 6 weken idd! ik zal onthouden wat rox zei! ;)

liefs rebbel

13. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,817
    4,057
    113
    Ik ben afgelopen vrijdag gestopt met de pil. Ik heb 6 jaar de pil geslikt en ben daarmee begonnen omdat mijn lichaam het zelf niet kon regelen. De ene keer zat er netjes 4 weken tussen de ongesteldheid, maar soms ook maar 2 of 6. En op het laatst stopte ik niet eens meer met ongesteld zijn. Ik hoop dat mijn lichaam het nu zelf kan regelen en er geen problemen meer optreden met ongesteld zijn.

Ik heb sinds vrijdag last van mijn buik. Ik heb een beetje buikkrampen en ben regelmatig misselijk. Dit zou heel goed van spanning kunnen zijn, want komende vrijdag krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huisje. Ik vraag me af of het ook kan komen van het stoppen met de pil, dat het misschien een soort ontwenningsverschijnselen zijn of zo. Weet iemand of dat kan?

Groetjes,

Ingrid

14. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Monique gefeliciteerd meid geniet ervan.

@ dreames welkom meid en het zou het zou heel goed spanning kunnen zijn maar ook ontpillen. Succes.

Ik heb net sinterklaas gevierd met mijn familie was erg gezellig met veel leuke cadeaus, gedichten en lekker eten. Vorige week hebben we het bij mijn schoonouders gevierd vandaar zo laat.

Nu zit ik lekker in de bank ga over een uurtje CSI kijken en daarna lekker naar bed.

Had vanavond wat beginnende buikkrampen, lijkt me wat vroeg voor een naderende ongi, misschien wat verkeerds gegeten of een kou?

Liefs Zora

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Rox hoe was het in belgenland?

16. CharleneP

CharleneP Lid

Nov 7, 2007
    8
    0
    0
    Ik zou ook graag hier mee willen kletsen als dat kan. Ik ben net gestopt met de pil en zie mijn banner. Dacht dat ik vorige week ongi zou worden maar nee hoor. Ben benieuwd...

17. Monique1983

Monique1983 Actief lid

Aug 26, 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    @Monique, gefeliciteerd meid en geniet ervan!

@Mirella, dikke knuffel meid!

@Dreames, welkom en veel plezier hier.

@BD, veel succes en plezier morgen!

Liefs Monique

18. Hallo allemaal,
    Ik zal me ook hier even voorstellen, ik ben Ryanne 24 jaar en woon al enkele jaren samen.
    Vorige maand hebben we besloten dat we graag willen beginnen aan kindjes dus gestopt met de pil.
    Nu zou ik donderdag ongi moeten worden maar tot vandaag nog niets. Zaterdag een test gedaan maar negatief.
    Nu maar afwachten...

Hoe zit dat precies als je stopt met de pil?

Hoop dat ik hier met jullie mee mag kletsen en ben benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Dreames en CharleneP: Welkom meiden gezellig en Succes!

xxxx

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Ryanne hou er rekening mee dat de eerste keer nog wel even op zich kan laten wachten. Je lichaam is helemaal van slag. Bij de een is het sneller regelmatig dan bij de andere. Niks om je druk om te maken, maar wel iets om rekening mee te houden.
    Veel succes!

Share This Page