ja dat heb ik ook gelezen. Ik ga er ook vanuit dat het niets is dan kan het alleen maar meevallen. Het zou leuk zijn maar volgende maan een nieuwe poging.
lieverd toch! dit heb ik ook nog niet zo lang geleden gehad met mijn vriend. het is voor vrouwen gewoon heel anders dan voor mannen geloof me. wij zijn er veel meer mee bezig, bewust of onbewust. neem afstand en bekijk at voor jouw het belangrijkste is. mijn vriend heeft mijn ogen geopend door te zeggen: als wij gaan kinderen kunnen krijgen, laat je mij dan ook gaan? en dat is ook zo. alles gaat stapje voor stapje en gekozen ehb ik voor mijn vriend. alles andere is bijzaak (werk bijvoorbeeld) wat er ook gebuert, wij weten dat we altijd elkaar nog hebben. en een stille hoop, ook straks een kindje.
ja schrappen! vele gaan na het weten dat ze zwanger zijn naar een andere topic en komen hier niet meer terug. ik heb er ook over getwijfeld om ze weg te halen de vorige keer maar heb het nog even niet egdaan.
hey meiden, heb even bijgelezen. hier alles goed. een lekker rustig weekend gehad zonder plannen dus geweldig. heb een beetje kerstversierd maar we hebben geen boom. ik heb van die verlichte takken met balletjes in een vaas. staat erg leuk hoor. het raam heeft lampjes rondom en sneeuw op het raam. een schaal met ballen en kaarsen op de eettafel...klaar! met twee katten en een hond is dit genoeg. neit alles is meer heel en als het nu stuk gaat is dan ook jammer. verder is het vandaag eitjes dag maar ik kan hem met de ovulatietesten niet vinden en ik heb niet meer dus kan en ga ook niet meer testen. ik denk zelf een paar dagen eerder namelijk dus...gewoon hopen. of toch gisteren maar geen positieve test. je schijnt het namelijk te kunnen voelen...het delen van het eitje en ik voelde wel iets bijzonders. zal wel tussen mijn oren zitten. over twee weken weten we het en gaan we ook lekker naar de sneeuw. Dikke X
Goedemorgen meiden, Hoe is het hier? Hier wel goed. Ik typ dit nu terwijl over een uur me gips eraf mag! Beter! Ik heb een heerlijk weekend gehad! Was echt leuk bij me nichtje in Groningen! Alleen de treinreis pff wat een ellende zo lang stuk haha. Maar zaten leuke mensen in de trein! Nog steeds heb ik erge last van me tepels. Ze doen echt zeer gevoelig. Zijn beetje donkerder dan normaal? Ik heb geen idee... Fijne dag meiden tot vanmiddag. Kus het vanmiddag gips loze meisje!
Ey meid! Wat vervelend zeg. Heel veel succes en jullie komen er zeker uit! Ik ga even jullie verhalen lezen zodat ik jullie wat leer kennen..
Meiden, ik heb niet bijgelezen want het was zo ontzettend veel. Maar alles goed verder met iedereen? Ik las trouwens wel dat Tipp de duivels weer op bezoek had. Dikke knuff meisje! Hier gaat alles goed. We hebben een leuke sinterklaasavond gehad. De vruchtbare dagen zitten er (als het goed is) weer aan te komen, dus er word weer stevig geklust
hey meiden, mijn wachtbankjeperiode is schijnbaar weer aangebroken. ik blijf echter nog een paar dagen actief klussen vanmorgen om 9 uur al bij de sportschool voor pilates. nu even mijn schriftelijk examen voor duits gaan maken. is van die cursus maar ik vrees dat ik mijn mondeling niet haal woensdag. we zien het wel. straks even naar de stad, nog een paar kleine kerstkadootjes halen. wij vieren het in het weekend al want daarna zien we iedereen niet meer tot het nieuwe jaar dus...en dan vanavond weer twee groepslessen volgen bij de sportschool! bodyjam en bodybalance.
o even een vraagje: mijn nod is de 22ste maar dan zijn we onderweg. welke test is het meest gevoelig, dus al vroegtijdig? ik wil dan misschien al eerder gaan testen namelijk
blondsteenbokje dat is nou toevallig ik zat net te googlen welke test je het vroegst kon gebruiken, maar ik kan (nog) niets vinden. Dus ben ook heel benieuwd of iemand dit weet, mijn nod is de 20ste maar wil zo graag daarvoor een testje wagen 8) Liefs Bloempje.
Matcare midstream kan 4 dagen voor je nod en 1 kan 6 dagen van je nod Maar volgens mij heeft het evenveel hcg nodig als kruidvat test.
matcare Ultra van deze site. kan je 6 dagen voor NOD posi testen Belgenland was gezellig meiden. vanmiddag om 2 uur de intake met de kraamhulp....
die matcare testen van deze site? daar heb ik met de ovulatietesten nog nooit positief mee getest dus ben een beetje huiverig of het werkt. is er een andere optie? ik vertrek de 21ste door de nacht rijden we.