Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wat spannend allemaal.

Hoe zit het precies als je stopt met de pil? Hoe lang duurt het voordat je weer ongi wordt etc.? Zoe op het internet zoveel verschillende verhalen? Ben pas 4 weken gestopt dus denk dat mn lichaam nog aan het 'ontpillen'is.

Graag reactie...

2. bloempje0

bloempje0 Actief lid

Nov 5, 2007
    328
    0
    0
    Welke van de twee, of maakt dat niet zoveel uit.

Want ik zag bij kruidvat 2 soorten. Sinds kort hebben ze een goedkopere test erbij.

Heeft iemand deze ooit gebruikt van jullie?

Liefs Bloempje.

3. ze hebben inderdaad een doosje met 2 testen voor 5 euro. Ik ben gaan vragen of er verschil in zat maar de dame daar zei dat het dezelfde testen zijn als enig andere.

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Ik had de test van deze site en die gaf een vage streep.
    Toen ik s'avonds testte met de CB digitale gaf deze vrij snel zwanger aan.... Moet zeggen dat de Cb dus sneller en duidelijker was voor mij.
    In mijn album kan je de testen zien. Ik zou zowiezo nooit ver voor je NOD testen. In de tussenliggende periode kan het immers nog mis gaan. Gebeurd vaak blijkbaar.

Nou ik ben beetje bang voor de echo van vanmiddag maar zoals ik me nu voel weet ik echt wel dat ik vet zwanger ben..... ppffff misselijk. Krijg geen hap door mijn keel.

5. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    waarom ben je bang dan. er is niets aan hoor aan zo'n echo.

gr mik

6. bloempje0

bloempje0 Actief lid

Nov 5, 2007
    328
    0
    0
    Oke bedankt, twee testen in een doosje? nou dat is mooi meegenomen. :D

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    @ Mik: ben ook niet bang voor de echo maar of dat wat we te zien krijgen wel is wat we willen zien (dus een niet kloppend hartje, leeg vurchtzakje, etc). Bij de juli mama's zijn er namelijk al een hoop afgevallen daardoor..... Echo zelf stelt niets voor. Hoop gewoon zo dat alles goed is!

8. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    tuurlijk meissie

positief blijven. je weet het nooit maar kop op . komt allemaal wel goed hoor.
    gr mik

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hee meiden,

Even een kort berichtje van mij. Ik kom namelijk wat minder door het gedoe van afglopen weekend. Ik ben nog wel wat meer op onze hyves hoor!

@alle nieuwe meiden: WELKOM!

Het gaat inmiddels een stuk beter. De duivels zijn weer vertrokken, dus dat betekend dat ik weer mag klussen...

Gisteren hebben we samen de kerstboom opgezet, en een heerlijk diner gegeten (gewoon thuis, maar wel lekker luxe). 's avonds een keer geen computers of tv aan, maar gewoon met een lekker muziekje en een glas wijn een spelletje gespeeld. Het was een heerlijke ontspannen avond!

Nou ik ga weer, ik kom denk ik morgen ofzo nog wel even buurten!

Knuffels!

10. Net een test gedaan en negatief. had dit wel verwacht maar jammer blijft het toch. Je hebt toch stiekum hoop.
    Net Teunisbloemcasules gekocht, hopelijk komt mij menstruatie nu op gang.
    Fijne dag allemaal en wellicht tot later

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

BD81 veel plezier vanmiddag

Tipp: leuk is dat he! wij hebben niet eens een tv aansluiting en wij vervelen ons echt nooit. en inderdaad vaak veel meer een ontspannen avondje dan anders.

nou ik heb duits af en ga het emailen. ik baal alleen enorm dat ik nergens een spellingscontrole duits kan vinden....hopen maar dus!

12. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Goedemiddag dames!

@ BLondsteenbokje: Ik had juist wel een positieve ovulatietest met de matcare testen van deze site!

@ Ryanne: Welkom meid en succes hopelijk komt je ongi snel op gang.

@ BD: Succes voor het maken van je echo, spannend!

@ iedereen: Dikke knuffel meiden

Liefs Zora

13. mamastarlight

zora: ja wel meer mensen dus dan zie ik het dus weer een beetje droevig in :(

14. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Misschien reageren ze bij de een beter dan bij de ander? Of is dat ver gezocht? :(

15. mamastarlight

ik denk wel dat dit kan want hiervoor heb ik ze elke dag gedurende twee weken gebruikt zonder resultaat dus....ik moet zeggend at ik deze keer wel een vaag streepje dacht te zien hoor. ach we zien het wel.

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Steenbokje, ik had ook nooit een posi test met de testen van hier.
    Tenminste de hele kleine strookjes met groen stukje er aan.
    Maar had vorige maand dus de andere (cassettes) besteld en die deed het wel. Misschien dat ik daarvoor gewoon niet voldoende LH in mijn urine had.
    Maar vandaag ook een testje gedaan met die strookjes en daar kwam nu ook een licht streepje op.
    Dus.... eerst was ik er niet over te spreken nu wel.
    Je zou dus nog kunnen overwegen om het toch een keertje te proberen.

17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Klussen Mieke!

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi, nou het gaat niet echt lekker hier met mannetje en het klussen :(
    Enne ik denk dat mijn ei deze ronde dus niet op dag 14 is maar iets later zal zijn. Zie album.
    Of de hoeveelheid LH is dus niet zo aanwezig.
    Hoop hem vanavond toch nog even te kunnen verleiden.

19. Monique1983

Monique1983 Actief lid

Aug 26, 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hallo meiden,

Hier staat de kerstboom er ook weer erg mooi bij!

Alle nieuwe meiden welkom!

Liefs Monique

20. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

May 1, 2007
    485
    0
    0
    HEERLIJK gips eraf

Wat een vrijheid heb ik ineens. Meteen therapie gehad. En fotos enzo. Me arm kan ik niet meer 100% gebruiken. Ze denken dat ik het kan redden tot 90% :S
    Nou ja is ook nog aardig te doen dus we moeten er maar mee gaan leven.

Me been kan ik wel weer 100% gaan gebruiken zeggen ze dus dat moeten we nog maar zien.
    Heb nu 3x p.w. therapie om alles weer "soepel en beweegbaar" te krijgen. Ben benieuwd!

Nog altijd last van de (.)(.) vooral tepels. Wordt er schijt ziek van!

Share This Page