@Yvet, fijn dat je weer gipsloos bent! @Steffie, ik heb ook om Djamai gestemt hoor, wat een mooi ventje...
Yvet mooi om te horen dat je weer wat meer bewegingsvrijheid hebt. Zal vast een lekker gevoel zijn! Kan vandaag echt niets binnen houden meiden. Pffff Voel me zo brak.
Ow jee BD Sterkte! Ik voel me ook brak. Ben al sinds vrijdag misselijk? Heb sinds vrijdag al last van me buik en borsten, Tepels doen verrot zeer. Weet echt niet wat het is hoor. Nod staat pas op 25 december dus beetje raar! Ja is echt heerlijk! Vooral zitten haha. kon amper zitten enzo.
Ik ben na het stoppen met de pil. 30 Augustus. 1e ronde na 37 dagen, 1 dag ongesteld! 2e ronde na 38 dagen, 1 dag ongesteld! Alleen maar bruin? Meestal toen ik aan de pil was was ik het 3-4 dagen.!
@ Yvett, wat raar zeg zo kort :S Misschien toch eerder een testje wagen? Want dat bruine kan je niet rekenen als nieuwe cyclus dag:O
Ja ik ga miss straks testje kopen en doen. Ja het was bruin met soms beetje rood. Echt raar. Ik weet het ook niet joh..
Zeker raar ja! Laat je het ons weten, zo snel mogelijk ! En anders maar ff naar de dokter gaan want het lijkt me niet echt goed. Het kan ook zijn dat je een ovulatie bloeding had en dus je cyclus veeeeeel langer is/was. Succes Ik duim voor je! En trouwens fijn dat je gipsvrij bent, hoop dat je snel revalideert ( zo typ je het toch ?)
Spannend BD81! Heel veel succes! Tuurlijk laat ik het jullie meteen weten! Ik verwacht alleen dat die toch nega is maar goed. Je weet nooit. Anders ga ik als ik 25 december niet ongie word en paar dagen overtijd ben weer naar de dokter. Of ik moet me nog slechter gaan voelen deze dagen dan ga ik natuurlijk eerder.
@ BD81, Spannend zeg succes! @ Yvett je hebt groot gelijk hoor! Al duimen we natuurlijk dat hij posi is! Succes!
hey meiden, ik had het setje met 10 ovulatietesten in zo'n houdertje. als het klopt dat ze zo vaag zijj heb ik eergisteren mijn ei gehad dus dan heb ik in elk geval mijn best gedaan wordt er wel een beetje moedeloos van hoor...
hoi dames! Zo ik ben weer bijgelezen, wel veel in een paar dagen, er is een hoop gebeurt iedereen sterkte succes en nog veel meer haha En BD succes in het ziekenhuis! En ik ik ga vanavond klussen hahaha!
misschien een hele domme vraag maar als je helemaal niet ongesteld bent kun je dan ook niet zwanger worden? Ben gestopt met de pil maar mn menstruatie is nog niet op gang.