sorry bedoel op 4 november heb ik de laatste pil gepakt en ben toen ongesteld geworden op 8 november tot 12 november.
het kan zijn dat je eerst ker zonder de pil langr duurt omdat je lichaam het nu moet doen zonder die hormonen. bij mij was de eerste keer 42 dagn dus het kan zijn dat je ei later is............... de eerste maand zonder pil is altijd afwachten. gr mik kijk maar ondr mijn banner
@BD: en? hoe was het? @rox: ik mag morgen om half drie... verlies nu niet veel meer, maar heb steeds het gevoel dat ik ongi moet worden vandaag! @ryanne: welkom en succes! liefs rebbel
Aha oke Ryanna, helaas komt het weinig voor dat als men stopt met de pil een nette cyclus heeft van 28 dagen. Zoals Mik al typte het is afwachten in de eerste ronde, mijn eerste cyclus was 43 dagen en nu 26 dagen dus dat is al een stuk korter, dus je kan niet anders doen dan afwachten en elke week of elke 2 weken een testje te doen. Succes! @ Rebbel veel succes morgen, hopelijk hoor je al een hartje kloppen!
@Ryanna: het is inderdaad afwachten wat je lichaam na de pil doet. Mijn cyclus was 2 mnd normaal, daar na 49 dagen.. enfin, kijk maar onder mijn banner... Succes @Rebbel: heel veel sterkte morgen meid! Ik denk aan je! Knuffel!
@ Ikdus: Nee nog niet regende en ik kan moeilijk de deur nog uit. Kan nog niet lopen en zelf rolstoel duwen lukt ook niet nu omdat me arm nog "slap" is. Morgen na school met 2 vriendinnen ff test halen
Hoi hoi, sinds ik gestopt ben met de pil heb ik wat meer last van puistjes. (had ik eigenlijk nooit last van tijdens gebruiken van de pil) Maar de afgelopen 3 a 4 dagen is het echt heel erg. Het lijkt net of er ieder uur 1 bij komt.... Iemand anders hier ook last van? (Of is dit misschien een symptoom van een beginnende zwangerschap... Laat die puistjes dan maar komen! )
@ Rebbel Succes morgen! @ Yvett Ik duim voor je! @ Eva Ik heb geen idee wat het betekend maar ik heb nu ook meer last van puistjes, die had ik eerder ook nooit! Liefs Wendy
weet niet welke pil je gebruikt hebt, maar ik gebruikte diane 35 (is hetzelfde als elisa35) en die was tegen overbeharing en acné, maar nu ik gestopt ben heb ik weer allemaal puistjes en het lijkt wel of ik ineens een snorretje krijg
JJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA We hebben onze baby gezien. Het werd een inwendige echo. Ze vroeg hoe ver ik zelf dacht te zijn en in dat ziekenhuis doen ze blijkbaar standaard onder de 12 weken een inwendige echo. Puur voor het feit dat je het dan beter kan zien. Dus hup dat ding er in (ik kan je gerust stellen..... Het doet echt geen zeer). En ineens zie je een zwart gat hahaha er zaten wat blaasjes in op het eerste gezicht, maar uiteindelijk na wat scherp stellen bleek er een mooi klein babytje in te zitten. Mevrouw liet alles zien (en ik maar kijken of ik het hartje zag kloppen). Toen liet ze het hartje zien. Heel klein, maar het werkte. Zo gaaf om te zien. Uiteindelijk liet ze zelfs het hartje ook nog horen (brok in mijn keel!). Zo onwerkelijk allemaal. Het was dus allemaal super goed. Bij 20 weken weer terug komen, maar vind dat wel erg lang duren. Morgen voor het eerst naar de vk (was hiervoor bij huisarts) dus beetje pushen of ik tussentijds niet nog een echo kan. Daarna goede nieuws aan mijn 23 weken zwangere zus verteld. Nou volgens mij knalde de ramen er uit en weet meteen heel het dorp het. Ze vond het super gaaf. "2 dikke zussen" zegt ze hahaha. Rebbel heel veel succes morgen en laten weten hoe het was he!
Ik had de Microgynon 30. Inmiddels ben ik al 3 maanden van de pil af. Een klein beetje meer puistjes had ik de 1e twee maanden wel al, maar nu is het explosief.
@ BD81 GEFELCITEERD! zie je el dat je een mooi kindje zou zien. positeif blijven en dan komt alles goed. hihiihihihihihih ik hoop dat ik volgende eek dinsdag ok zo'n mooi frummeltje mag zien bij mijn echo gr mik
@BD, wat goed meid! Gefeliciteerd! Nu maar lekker genieten en na de 3 maanden helemaal! Liefs Monique