Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoe komt dat steenbokje?

sorry, lees maar half zit met mijn kop bij alle dingendie ik moet regelen

2. Niet meer actief

@ Steenbokje, fijn dat je weer hoop hebt.
    Ben echt blij voor je!
    Ik hoop met je mee hoor zolang je dat maar weet.

3. Ja in België, met alle inentingen chips e.d. erop en eraan. Ben zo nieuwsgierig.

4. ProudMum

ik wacht met smart op rebbel!

5. die moest om half drie geloof ik he... wat spannend

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

Ik zit al op dag 65 inmiddels...........
    geloof best dat het ontpillen is hoor dat niet , maar maak me ongerust en snap het toch niet helemaal van mijn lichaam...
    en wat ik me nu ook afvraag is of als je lichaam om de een of andere reden niet ongesteld kan worden of dat je PCO of iets dergelijk hebt
    en je de pil slikt > wordt je dan wel ongesteld of dan ook niet?
    met de pil ben ik altijd 'ongesteld' geweest ( bloedingen gehad )
    is dat een teken dat mijn lichaam het wel gaat doen of dat ook niet?
    pfff hoop dat jullie mijn vraagstuk een beetje snappen :oops:

7. ProudMum

de pil zorgt voor "kunstmatige" bloedingen en nu moet je lijf het zelf doen omdat het geen hulp van de hormonen krijgt die je normaal altijd binnen kreeg

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    maar is het dan zo dat als je die kunstmatige bloedingen wel krijgt dat je dan ook automatisch wel een gewone ongesteldheid krijgt of kan er dan ineens van alles boven komen zoals bijvoorbeeld PCO ?

9. meid, bel de ha en maak een afspraak. Hij kan je het beste helpen bij al je vragen. Ook is er de mogelijk om menstruatie opwekkers te krijgen (of dit helpt weet ik niet!)
    Succes ermee

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    sorry hoor.... jeetje ik dacht dat dit een forum was waar je je ei kwijt kon en vragen kon stellen...

11. ProudMum

Dat is mogelijk, maar ga daar niet van uit!
    Doordat je in de spanning zit over je ongi blijft ie ook langer uit. Hoe drukker ik mij vroeger altijd maakte, hoe langer het duurde voor mijn ongi kwam

12. zo bedoel ik het helemaal niet! De huisarts kan je gemakkelijk raad geven waar je wellicht wat aan hebt zodat je je geen zorgen hoeft te maken!

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ow ok... :rolleyes:
    sorry dan :)

14. ProudMum

Denk niet dat Ryanne het zo bedoelde meis

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ja dat dacht ik ook al maar heb me er tot begin deze week ook nog niet heel druk over gemaakt maar deze week speelt het toch wel op...
    ga vrijdag wel bellen met de huisarts...
    bah wilde eigenlijk niet dat ik naar de HA zou moeten omdat ik hoopte dat mijn lichaam het zelf wel gaat doen.....
    de HA zal toch wel aangeven dat ik nog even moet afwachten...
    laat die duivels :evil: :evil: :evil: aub nu komen...... :(

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    HIHIHIHIHIHIHIHIHIHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

wat een meiden, maar dag als ik jouw was zou ik gewoon afwachten ..

ik ben bij dag 40 de eerste cyclus ook naar de ha gegaan maar die zei dat sommige vrouwe (dit is niet wat je wilt horen ) een jaar niet ongesteld worden na de pil. gewoon omdat tijdens de pil die hormonen die je slikte alles regelde (onttrekkingsbloedingen) en nui je lichaam alles zelf moet doen. bijna iedereen heeft tijdens de pil onttrekkingsbloedingen alleen krijgt niet iedereen na de pil meteen een mooie cyclus.

dit geldt ook voor ryanne. meiden het is lastig maar het is gewoon afwachten en als het echt te gek word kan je priberen of jouw ha wel je helpt maar die van mij wilde niets doen omdat je lichaam het zelf moet proberen eerst.

dikke knuf mik

17. ProudMum

heb het zelf niet meegemaakt maar kan het wel begrijpen. Als jou gevoel zegt dat je de huisarts moet bellen moet je dat gewoon doen. En je had natuurlijk gehoopt dat je om een andere reden langs de huisarts zou moeten gaan! En misschien geeft ie idd aan dat je nog even moet wachten, maar dan is hij iig op de hoogte en jij kan gelijk even je frustraties kwijt!

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dag, lastig hoor en idd vervelend voor je gemoedsrust en je geduld wordt zo wel heel er op de proef gesteld.

Ik heb een topic gevonden hier over PCO, maar ik denk net als Rox dat je daar nog niet meteen vanuit moet gaan.
    Als dit je eerste mensturatie is na de pilmensturatie zou het heel goed kunnen dat het wat langer duurt. Je bent niet de enige.

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 13&start=0

Misschien vind je bij deze link wat antwoorden die het zouden kunnen uitsluiten en je kunt er je vragen natuurlijk ook stellen.

En idd als het je geruststeld gewoon even bellen hoor, ook al zegt deze misschien dat je nog even moet wachten, maar wellicht heb je een zeer behulpzame huisarts die van aanpakken houdt.

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

dat is inderdaad niet wat ik wilde horen hihi :)
    heb ik ook wel vaker gelezen hoor dat het een jaar kan duren voordat...
    maar ja je hoopt dat het niet bij jezelf voorkomt...
    ga inderdaad eerst maar eens telefonisch contact zoeken met de huisarts. en dan zie ik wel weer verder...

20. ProudMum

nog niks van Rebbel Mieke, het zal toch niet he?

Deel Deze Pagina