Ik was aan de prikpil en na mijn laatste injectie die voor 3 maanden was, werd ik na 6 maanden pas weer ongesteld. Alleen wist ik dat het lang kon duren, dus was ik er wel een beetje op voorbereid. Bij de pil is dat toch voor iedereen zo anders.
@ Dag : Als je het te lang vind duren zou ik gewoon even de huisarts bellen meis het is per huisarts verschillend wat ze doen. Mijn huisarts wilde me niet doorsturen voor ik een jaar had geprobeerd dus mag in januari terug komen (zie onderschrift) Overigens heb ik vorige week een positieve ovulatietest gehad (heb getest toen ik krampjes en gevoelige borsten had) en volgens deze test heb ik wel degelijk een ei. Dus geef de moed niet op. Ik weet hoe je je voelt en nog veel anderen met je... Liefs Zora
Meiden bedankt voor de snelle reacties! ik ga zo lekker naar huis ( zat stiekem op werk te internetten hihi ) en kruip dan lekker op de bank met mijn mannetje... Thanks voor de lieve woorden van iedereen! en ik bel van de week de huisarts gewoon op voor mijn eigen gemoedsrust!
He Rox, ging Mike nou van baan veranderen, zoiets staat me bij. Of verzin ik dit ter plekke? Vroeg me af hoe dat dan gegaan was?
hij heeft toen wel een gesprek gehad maar qua salaris kwamen ze er niet uit. dus helaas ging het over!
WHAAAA! er klopt een hartje in mijn buik!!! de gyn waarschuwde me van te voren dat het misschien nog niet te zien zou zijn, maar toch wel dus! het was nog wel traag, maar dat was normaal voor een prille zwangerschap! ik zit op 6 weken en 1 dag! het zag er keurig uit en ik moest maar eens gaan genieten zei ze! we gaan zo lekker uit eten om het goede nieuws te vieren! we zijn zo ontzettend blij! liefs rebbel
Rebbel, wat een ontzettend mooi nieuws! Lekker genieten nu en het vieren waard. Veel plezier vanavond. gefeliciteerd! Liefs
o omdat mijn ei dus toch later kon komen dus blijkbaar nu. ik had buikpijn vandaag vandaar en eerder geen positieve ovulatietest vandaar dat ik de hoop een beetje had laten varen. maar er is dus nog hoop. je maakt je veel te druk vandaar die hard buiken.! doe rustig !
Rebbel gefeliciteerd Rebbel! Super goed nieuws zeg. Ga lekker maar met je schatje eten en geniet ervan. Liefs muis
o meid belgie is zo slecht met regels etc voor honden en fokkers. ik zal bijna zeggen doe het niet! is de fokker aangesloten bij de rasverenining? want gegarandeerd dat je porblemen op je dak haald! ik heb Jessy van marktplaats en zal dat zo nooit meer doen! ik heb daar echt van geleert. begrijp me goed Jessy si een schat maar de zorgen en problemen die bij zijn komen kijken zijn niet leuk. als je ECHT een labjespup wil, informeer dan heel goed. ga niet meteen accoord met de eerste fokker waar je langs gaat. vraag alle papieren na ook van de moeder en vader. echte fokkers werken ALTIJD met stamboom. trap er niet in als men dit te duur vond of dat soort onzin. er zitten helaas te veel broodfokkers tussen en Belgie staat daar echt om bekend. en meld je aan op www.labradorforum.nl. daar waren Jessy en ik ook lid van en je krijgt veel goede informatie mee. bovendien zitten daar ook echte fokkers. Sorry was even off topic
he lieverd we bedoelen het goed hoor. het kan best zijn dat het lang duurt. en je kan er niet vanuit gaan dat je lichaam meteen zonder hormonen elke mand voor een ongi zorgt. daar kan helaas best wat tijd overheen geen. maar als het ej zo onzeker maakt, zal ik inderdaad even de huisarts bellen. wij kunnen hier niet in je buik en verleden kijken. en van dichtbij kunnen ze allicht beter je onzekerheid wegnemen dan hier.' enne...je mag hier altijd komen hoor daar zijn wij voor: soort genoten!