Hoi hoi, Gefeliciteerd Rebbel super voor je meid nu lekker gaan genieten hoor, doen! Marlieke wat een onwijs leuke lieve schattige kaart. Ik ga nog even leren aan mijn cursus bah en dan lekker slapen. Liefs Zora
Hey meiden, Ik ben maandag weer bij de gyn geweest. Ik heb opnieuw ongie-opwekker gekregen (duphaston). Zodra mn ongie doorbreekt moet ik tussen dag 1 en dag 4 en tussen dag 21 en 24 langskomen, ze gaan dan bloedprikken en kunnen hierdoor mijn hormoonwaardes checken. Ik ben best blij, zo wordt er tenminste behoorlijk actie ondernomen. Als mijn hormoonwaardes niet goed zijn krijg ik waarschijnlijk een medicijn om een eisprong op te wekken. Dus voor alle meiden die maar steeds niet ongesteld worden, kan dit het vervolgtraject zijn als je geholpen wordt. Verder ben ik hier niet zo veel meer te vinden. Ik volg jullie wel, maar ik voel me hier niet zo meer thuis. Ik ben inmiddels 10 maanden gestopt met de pil! Op onze hyve van Kruimels en Spruiten schrijf ik wel vaak een berichtje. Mensen die hier regelmatig posten zijn trouwens welkom daar hoor! Fijne dag allemaal!
Hey Jannegie, Fijn dat er actie ondernomen word lijkt me een goed gevoel. Voor mij zal het ook niet lang meer duren mocht in januari contact opnemen en met de feestdagen in het vooruitzicht zijn we daar zo aan toe. Vind het wel allemaal een beetje spannend maar ik zie wel hoe het loopt. Denk in ieder geval wel een eisprong gehad te hebben (buikkramp en posi ovulatietest) dus dat is al een voordeel. Jij heel veel succes! Liefs Zora
Goedemorgen meiden. @ Rebbel Gefeliciteerd meid, echt grandioos! Ga even bijlezen en laat vanmiddag nog wel een berichtje achter.
Ik hbe mijn hond (ook een labje) uit het asiel, doe ik ook nooit meer! Hij heeft een partij opvoedings en gedragsproblemen waar je eng van wordt! Het is werkelijk een schat, binnen... Buiten is het een ramp... En inderdaad, ik ben ool lid bij dat labradorforum. Erg veel goede tips enzo! (sorry meiden, de rest moet ik nog even bijlezen...) Oh ja: Rebbel: GEFELICITEERD! SUPER MEID!
fijn te horen meid! en je hoort hier nog gewoon thuis hoor! ik ook al weer 7 maanden gestopt dus... ik krijg trouwens geen berichten meer van kruimels en spruiten. zal straks maar weer eens kijken dus
hey meiden, goedemorgen. Gisteren toch nog even aan de klus gegaan dus we zullen zien. ik voel me heerlijk in elk geval. goed vertrouwen?
steenbokje fijn dat je vertrouwen hebt heel veel succes en ik duim voor je Wij gister ook nog even geoefend en daarna was ik ineens ongi. Vanochtend snel gekeken en het heeft (tot nu toe) doorgezet. ben eens benieuwd hoe het verder gaat
Ryanne, fijn om nu even zekerheid te hebben zo ja je eerste ronde. Mooi toch nu 34 dagen. En nu mag de ongi 9 maanden wegblijven. Jannegie, fijn dat er weer actie wordt genomen. Hadden ze eigenlijk een verklaring voor het feit dat je ongi weer uitbleef na de medicatie en na een cyclus op eigen kracht. Vind het toch wel raar hoor. Nou mijn ei is volgens mij ook nog niet geweest. Temp is nog steeds hoog en nog steeds geen posi ovu test. Of hij moet gister geweest zijn met een daling van maar 0,1 graad? (album)
Fijn dat je ongi bent geworden Ryanne, hopelijk blijft je cyclus zo mooi, 34 dagen zou ik voor tekenen. Ik heb gisteren al mijn kerstkaarten geschreven en gaan vandaag lekker op de post. Heb ze ook zelf laten maken bij BLokker met een foto van mijn twee katten erop. Fijn dat het wat beter met je gaat Blondsteenbokje, hou dat positieve gevoel vast. @ Mieke : ik kan helaas geen zinnig woord zeggen over je temp kaartje ben er nog niet helemaal in thuis. Maar evengoed succes meid! Liefs Zora
Nou meiden, toch niet zwanger! Nog steeds hoge temp, zal mijn eisprong dus wel op dag 22 gehad hebben.
Ik heb vorige week mn kerstkaarten geschreven maar ze moeten nog met de post. Ik weet ook niet hoe het werkt met die temperatuurkaartjes, ga me er eens in verdiepen.
Knuffel Ikdus balen zeg. Misschien dan nog een paard daagjes wachten? Ik zal nog niet ophouden met duimen. Liefs Zora