ik duim ook nog voor je hoor! wish me luck ik ga naar mijn mondeling examen duits. verwacht niet dat ik slaag hoor...tot zo
Hoge temp zegt niet altijd iets hoor! Op de dag van mijn NOD heb ik zelfs nog wel een hoge temp. Ik duim voor je IkDUs. Succes Steenbokje, of ben je al klaar
Ik weet het Mieke, maarja ik heb niet gevoel dat ik vandaag ongi word ofzo. Ik heb dan wel een lange Luteale fase, maarja shit happends.. Of ik moet laat posi testen, of ik heb mijn eisprong 5 dec gehad, of ik word 17/18/19 DPO ongesteld. Dus ff afwachten of ik vrijdag ongi word, dan zit ik op 19 DPO
YES! een 5 voor mijn schriftelijk (wist ik al had geen spellingscontrole) aan de hand van emails sturen en een 7 voor mijn mondeling net!
Heey Meiden, Nou gister is me ongie doorgezet hoor. Cyclus is nu 25 dagen.. Zal ik me banner op 25 zetten? Of gemiddelde nemen van 25-38 dus op 31? Liefs
Ja zeker haha echt heerlijk. Ik heb me banner op 31 dagen gezet. Beetje gemiddelde. Hoe is het hier verdeR?
Goed steenbokje! Ik hoorde net dat er al 15 meiden bij de juli-mama's een mk hebben gehad?! Lijkt wel een soort vloek. Nou heb de boom opgetuigd en dit is het resultaat.
Goed! Alweer 16 weken inmiddels, ben erg benieuwd naar de 20 weken echo, maar die staat nog niet eens gepland. Heb eerst de 24e weer een controle afspraak en dan zullen we die voor de 20 weken wel maken denk ik. We willen graag weten wat het is. Meerdere mensen zeggen een meisje, maar ik weet het niet hoor! Word wel regelmatig terug gevloten door m'n buik als ik te veel doe, dat vind ik wel irritant, maar ja... hoort erbij he!
Hoort erbij he, die eigenwijze buiken. Maar ik kan het nu nog ff niet uitstaan. Elk stofje irriteer ik me aan ongeveer, zal de hormonen wel zijn, maar elke keer als ik er een tijdje hard tegenaan ga met schoonmaken krijg ik van beneden op m'n falie.
ik ken het! Vandaag teruggfloten door de VK, bloeddruk was te hoog en omdat mijn harde buiken zoalng aanhouden moet ik op gaan passen. als er hoofdpijn bij krijg of opgezette tintelend handen of misselijkheid moet ik naar het ziekenhuis. Nou, Roxje wil gewoon thuis blijven met de feestdagen dus doet ze lekker rustig aan nu!
hihi jullie hebben allemaal een echte. die van mij is echt nep! leuke versieringen dames! ik heb goud met barok. zal morgen een foto maken!