hallo allemaal Wij zijn ook bezig om zwanger te worden. Ik ben sinds september gestopt met de pil, maar sinds dat ik gestopt bent is me ongesteldheid behoorlijk weinig meestal maar 1.5 a 2 dagen met weinig bloed, me cyclus is wel steeds gelijk er zit steeds precies 28 dagen tussen. is het normaal dat je weinig ongesteld bent sinds dat je gestopt bent of moet je lichaam eerst wennen omdat ik nu de pil niet slikt. groetjes girlpower
wat een leuke kerstbomen. Wij hebben dit jaar voor het eerst een echte met turquase/groene en zilvere ballen. Ook ik zal morgen een foto plaatsen. welkom girlpower.
@ rox doe idd maar lekker rustig aan want er is niets fijner dan lekker samen de feestdagen doorbrengen. Hoe is het nu met je?
Tipp: ook een mooie boom hoor Roxy: luisteren dus! ik wil niet terug komen van vankantie en horen dat je in het ziekenhuis ligt! pas er op hoor
@girlpower: Ten eerste: WELKOM! Ten tweede: het is heel normaal dat je lichaam even van de pil moet 'afkicken'. Hoe lang dat duurt hangt een beetje af van hoe lang je de pil geslikt hebt... En het is per persoon verschillend hoeveel last je ervan hebt. Sommigen hebben nergens last van. Succes! @Rox: Ik sluit me volledig bij blondsteenbokje aan, al ga ik dan niet met vakantie!
He dat is minder, maar lijkt me inderdaad vooral belangrijk dat je de feestdagen gewoon lekker thuis kunt vieren, dus rustig aan!
Meiden, geniet en rustig aan doen! Ik heb nog mijn oude kerstversiering te koop, hihihi. Allemaal in bruint/champagne tinten.... wie-o-wie
hihihi, het staat niet meer in ons nieuwe interieur, vandaar, beetje reclame maken. Tipp, ook mooie boom. Gezellig zo al die foto's, maken we er al een leuk kerstsfeertje van.
meiden, ik ga ff tutten en daarna naar mijn werk. personeelskoopavond.... gaat weer geld kosten! Daarna verjaardag! tot morgen!
Op papier niet nee... maar ik weet vrijwel zeker dat dat wel stiekem de reden was. En ze hadden het nogal makkelijk, want ik zat nog in m'n proeftijd.