poeh heej er is er een aan het kickboxen hier! Net mijn haar in de verf gezet en volgende week lekker naar de kapper! missy, het zijn allemaal hele leuke meiden! ikzelf heb Ilanit, echt een tof wijf. nemen alle tijd voor je en je kan ze altijd bellen!
even een vraagje tussendoor: mag je je haar wel verven als je zwanger bent? ik hoorde dat dit niet mocht?
jawel hoor, zolang het maar niet langer dan 30 min intrekt. het kan alleen anders uitvallen dmv de hormonstertjes. heb er donkerbruin in gedaan, maark an best zijn dat het zwart word of niet pakt. ach, ikzie t wel
he meiden ik ben kapster en die fabeltjes dat je je haar niet mag kleuren tijdens de zwangerschap is niet waar hoor. meestal heb je tijdens je zangerschap juist veel beter en sterker haar als normaal en als je geluk heb ook meer haar. je mag het geoon kleuren alleen ja die stoffen zijn natuurlijk niet goed vor jezelf ook niet dus niet elke week kleuren maar netjes minstens zes weken ertussne laten zitten hihihihih ik zie het al voor me negen maanden mijn haar niet kleuren dat overleef ik niet joh!hihihih gr mik
Nou het haar van mijn zus is na de bevalling echt vlutje nu. Dun en slierterig en hangt zo langs haar gezicht. Dat kan dus ook, tijdens de zw mooie volle bos maar daarna prutje
Is er vaak plek bij jou VK? Want anders moet ik pas na de feestdagen en zo geduldig ben ik niet.. hihihi.. Enne, wanneer begon jou misselijkheid? En de borsten?
hihi relax meis, er lopen 3 of 4 vk's! tussen de 6 en 7 weken werd ik misselijk en toen begonnen de (.)(.) ook
even een vraagje: heb vandaag (gisteren denk ik mijn eisprong gehad) een ovulatietest gedaan die ik nog had liggen. Nu gaf die een licht streepje als resultaat... Kan dat wel nog na een eisprong?[/quote]
[/quote] Nou als je het maar 'denkt' dan zou ik toch maar voor de zekerheid gaan klussen. Je weet maar nooit. Goeiemiddag allemaal trouwens.