hey meiden inderdaa vaak heb je tijdens je zwangerschap dat je al je haar vasthoudt en dat je geen haaruitval heb(uitzonderingen daar gelaten) maar na de bevalling valt al dat haar at in de zwangerschap niet uitviel in een keer uit. als gevolg hebben de meeste mensen na hun bevalling fluthaar gr mik
Bedankt iedereen! Kreeg net smsje van me vriend, met als afsluiting.. xxx voor mama hahaha! Gek om te lezen hoor. Snap er zelf nog niks van..
Ik heb juist nu ik zwanger ben futloos haar en haaruitval, terwijl ik normaal nooit ene haar in m'n kam vind.
Oke! dat zal manlief hier niet leuk gaan vinden als het zover is. Hij doet altijd propjes in zijn neus voor de stank, hihi. Meiden ik moet tot 16 uur mijn pies ophouden en ik sta echt al 2 uur op knappen, hihihi. Wil zo graag nog even ovutesten.
jee das minder Mieke. Internet lag er uit, ben toen maar op mijn gemakje boodschapjes gaan doen. missy, ik stuur mike vaak een smsje uit naam van de kleine. vind ie heel leuk om te lezen in zijn pauzes!
Flauw hoor steenbokje! Maar ik denk dat ik die 8 minuten nu maar laat voor wat het is en gaaaaaaa piesen!
Ja je hebt het beste resultaat als je 4 uur je urine ophoudt. En in die tijd weinig drinkt. Nou geen streepje meer, balen dus. Geen idee wanneer nu de eisprong is geweest, gister nog wel een lichte streep. Dus misschien vannacht of vandaag. Weet niet hoe het nu zit of ie dan geweest is, ik dacht het wel. Maar ze zeggen dat bij posi test je ei dan tussen dan en 48 uur kan komen of zo? Toch maar knutselen dus.
hallo ik lees veel over je bmm hoe en wanneer die wat voelt? hebben jullie daar ervaring rond je nod? groetjes