goedemorgen lieve meiden, Hier alles goed. al ruim 2 dagen zere/gevoelige (.)(.) wat zelfs mijn vriend opvalt. verder gisteren heel vrolijk en vandaag heel emotioneel. heb gewoon zitten huilen in de auto bij een gevoelig liedje ? snap mezelf niet hoor. hoop van harte dat dit een goed teken is.
Hallo! Ik heb ff een vraagje... gsiter na het klussen ging ik naar de wc en zat er wat roze (bloed)? weet iemand mischien wat dit! alvast bedankt x
Goeiemorgen, Tamara, het zou kunnen zijn dat je ongi misschien doorzet... Mystic, ik zou er idd ook maar niet vanuit gaan, misschien even een gewone test halen en dan zondag nog een keertje testen? Wel super spannend zeg. Hoop voor je dat de test positief zal zijn, anders is het wel een beetje een domper na dit. Gaat het nu weer met je? Steenbokje, mijn duimen draaien overuren voor je hoor. Mijn temp is vanmorgen flink gestegen en gisteravond hebben we heerlijk geknutseld, dus wie weet is het niet te laat geweest? Aangezien ik gister geen streepje meer had op mijn ovu test.
Ja het gaat wel weer nu, was gisteren flink geschrokken, wij allemaal hier dat wel. gewoon effe lekker douchen met mijn dochter, stap eronder weg en alles wordt zwart, mijn dochter (7) natuurlijk ineens helemaal panisch naar beneden gerend mijn man halen en toen die boven kwam was ik net weer bij, wat een raar gevoel, zo stap je uit de douche en zo lig je op de grond. Heb de huisarts net gebeld en die zei dat ik het even rustig aan moest doen, niet te druk maken en gewoon dinsdagmorgen even weer testen, als het dan nog niet duidelijk is kan ik donderdag even bij hem terecht voor een test. Duimen dus maar.....
Goed dat je even gebeld hebt, geeft je zelf misschien ook een wat rustiger gevoel. Meiden, ik denk dat ik de komende week flink in spanning zal zitten, wie weet en dat met mijn pendels, paragnoste voorspelling, een wens vanuit Brazilie die ik gedaan heb en daarvoor een polsbandje om heb...... 29 dec. is nu mijn NOD.
Thanks lieverd! ik duim ook inderdaad overuren voor jouw! ik wil samen zwangeren! maarre...dat ziet er goed uit he!
Gisteravond kon ik mezelf niet bedwingen en toch weer getest... Wel nadat ik half uur eerder al was wezen plassen en gewoon sap had gedronken enzo.. Ook daar kwam na 3 min. een licht streepje op. Maar nog steeds ben ik er niet gerust op.. Volgens mij spoor ik niet! Want me vriend zei: als je zelfs dan een streepje krijgt, ben je echt wel zwanger hoor.. @ Rox: heb die verloskundige gebeld.. En heb voor aankomende dinsdagmiddag een afspraak voor een controle echo! En als er dan wat te zien is, staat er gelijk voor woensdag 2 januari ook intake met alles erop en eraan! Dus duimen hihihi..
Meid ik heb precies hetzelfde! behalve de pendels maar ik heb dus ook goede hoop. we duimen voor elkaar!
Yvett wat lees ik nou wat rot voor je meid. Heel vell sterkte de komende tijd je moet een moeilijk e beslissing maken. Knuffel. @ Bd: Wow mooi hoor de echo foto's in je album. Hier nog niets bijzonders dus afwachten maar. Mijn duimen draaien wel voor jullie allemaal hoor! Liefs Zora
@steffie, jammer meid. Maar je vind vast wel weer een werkplek waar je het naar je zin hebt... @Yvett, meiske toch! Dikke knuff. Laat je wel af en toe nog wat van je horen? @Missy, je bent echt wel hartstikke zwanger hoor! @bd, mooie foto's! @Mysticsun, dat was wel even schrikken dan... Hopelijk wijst het op een zwangerschap @Blondie, ik duim voor je dat het dit keer raak is en dat je dan maar lekker 9 maanden niet ongesteld wordt!
Heb net via internet de meest gevoelige test van Matcare besteld waar je 6 dagen voor NOD mee kan testen. Als die digitale wel klopt dan moet deze test helemaal roze uitslaan Morgen zal ik hem per post krijgen en ga dan zondagmorgen testen (of s'nachts als ik niet kan slapen hahahahaha) en dan laat ik het zeker even weten. Tot die tijd even lekker kalm aan gaan doen thuis...
morgen meiden! Yvett, wat een naaistreek van je vriend! Zo'n iemand verdiend jou niet meissie! Rebbel, je voelt je nu een stuk opgelucht zeker nu je last van kwaaltjes krijgt? Missy, wat mag je snel zeg! Bij wie heb je een afspraak? Houd er rekening mee dat ze uitlopen qua tijd, ze nemen graag alle tijd voor je. gebeurd mij wel eens dat ik 15 min later aan de beurt ben hihi
mijn NOD is een week eerder dan de jouwe, de 22ste namelijk. dan ben ik al in Frankrijk dus ben erg aan het denken en rekenen wanneer ik ga testen...wat dat betreft is het jammer dat het nu niet kan want vanavond gaan we naar mijn schoonmoeder en zondag zie ik mijn ouders...
Steffie, even over je baan. Ik vind dat geen doen hoor dat je 9,5 uur werkt, half uurtje pauze hebt en dan ook nog moet staan! En dat voor een karig salaris. Hoe leuk de baan ook is... eigenlijk geef je zelf al alle nadelen aan en daar tegenover staat maar 1 voordeel, dat het een leuke baan is. Maar al het andere is net zo belangrijk. Succes met je beslissing.