Het lijkt me leuker wanneer jullie lekker saampjes in Frankrijk testen en dan het grote nieuws vertellen wanneer jullie terug komen. Is dat nog voor oudjaarsavond... als dat zo is zou je het kunnen vertellen bij de gelukswensen dan of op 1 januari. Is toch leuker dan er voor.
ja dat ben ik met je eens. nu moet ik alleen nog kijken wanneer ik test. de 22ste zal het leukste zijn, een jaar samen maard at is ook een onhandige dag...iemand advies?
Ja, er was een uitvaller, dus ik kon gelijk daarvoor in de plaats! Ben er wel errug blij mee hoor.. Want na nog zo'n vage test ben ik nog onrustiger.. Dus nu moet ik gewoon effe zien vol te houden en misschien t weekend nog een digi.. Maar meer ook niet en dan zien we hopelijk dinsdag wat op t scherm.. Ik moet om 15.20 waaaaa.. Dan moet ik de hele dag nog doorkomen..
Goedemorgen allemaal! Wat een hoop nieuws hier in een paar dagen. Gister lekker vrij gehad. @ Yvet, wat kl*te meid, succes ermee! Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? Hier denkelijk de laatste dag van mn ongi, moet ik dan ongeveer twee weken rekenen tot mn ei?
Spannend he? Pff weet nog wel hoe mijn eerste afspraak verliep. Zouden ze je nog een vragenlijst opsturen?
Steenbokje, ik zou dan de 23e testen. Dan kun je er ook rekening mee houden met skieen. Dan hebben jullie daar een nachtje doorgebracht en samen wakker worden en testen.
Ik zou even de helft van 34 aanhouden en dan de dagen ervoor en erna klussen. Maar als je cyclus straks weer 34 is, zou je ei ongeveer tussen dag 18 en 21 kunnen zijn.
Het streepje kan er alleen komen als er HCG in je urine zit en dat zit er alleen in als je zwanger bent. Dus je kunt wel gewoon aannemen dat je echt zwanger bent hoor, anders kun je gewoon geen strepje krijgen!
daar zit ook welw at in ja...moeilijk dit! we rijden de 21ste namelijk met de bus en komen de 22ste aan. ja dan kan ik niet met ochtenurine testen natuurlijk. en de 20ste is te vroeg he? hihihi
Nee zou niet te vroeg testen, gewoon echt wat langer wachten. En stel dat je ongi doorkomt is dat ook meteen duidelijk, maaaaaar daar gaan we natuurlijk niet vanuit.
Ik zou maar niet testen voor je naar frankrijk gaat hoor! Want je hebt waarschijnlijk nu ook wat later je eisprong gehad.. En dan zit je nu pas op dag 2/3 na je ei..
Ze mag er echt niet van uitgaan van die strepen.. Er zijn vaker meiden geweest die een digi doen en dan naar die strepen kijken, en daar zit dan een 2e streep op maar is alsnog niet zwanger omdat ze ongi worden ofzo. Dus ze moet gewoon een andere test doen