Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

als het goed is staat er ook in de gebruiksaanwijzing van CB DIGI dat je NIET NAAR DE STREPEN MAG KIJKEN! die geven GEEN GELDIGE UITSLAG. op het scherm staat zwanger of niet zwanger en die geeft WEL de JUISTE uitslag!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou je kunt vast ergens wel inloggen hoor! hahaha.
    Of je stuurd even een sms ;)

Ik ga boodschappen doen, tot later en niet te veel kletsen hier.

3. ProudMum

dit staat op de Site van CB:

Waarom heb ik een houder nodig? Kan ik ook naar de lijnen op de patroon kijken om het resultaat te zien? De Clearblue Digitale-zwangerschapstest werkt anders dan andere zwangerschapstesten. Het resultaat moet niet visueel worden afgelezen. De lijnen op de patroon kunnen niet zonder de houder worden geïnterpreteerd.

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Jep, die sturen ze naar me op!
    Heb gewoon t adres van me ouders opgegeven.. me moeder weet er vanaf.. ;) Want sta niet officieel geregistreerd bij me vriend in Overvecht hihihi..
    Wat staat daar allemaal op? Moet je die ingevuld meenemen?

5. ProudMum

ja die moet je invullen en dan meenemen.

vragen zoals; wanneer ben je voor het laatst geopereerd, komen er erfelijke afwijkingen voor in de famillie. Beetje medische vragen die van belang kunnen zijn met de zwangerschap.
    Ze vragen ook gelijk bij de intake of je een combinatietest wilt doen en de 20 weken echo. wel iets om al over nagedacht te hebben!

6. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Ok, dus duidelijk, nog even afwachten dus wat die andere testen gaan doen.
    En die test van Matcare die ik nu besteld heb is een goeie?
    Daar test ik zondag dan mee, en dinsdag is mijn NOD, dat moet het toch te zien zijn dacht ik zo?
    Ja, dat duizelig zijn is heel lastig nu, blijft de test negatief dan toch even bloedprikken misschien is mijn waarde te laag dus bloedarmoede?

7. ProudMum

Met MatCare kan je nui al testen. heb er zelf geen ervaring mee maar wellicht andere meiden van dit topic wel!

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik heb ze vaak genoeg gebruikt maar helaas nooit een streep dus daar schiet je ook niet veel mee op he... :rolleyes:

9. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    :D

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    digi inderdaad niet, maar gewone testen wel

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ok, wat houdt een combinatietest in dan? En 20 weken echo is voor 't geslacht te bepalen denk ik?

12. ProudMum

combi test is een bloedtest en nekplooimeting. daarmee kijken ze of je verhoogd risico hebt op Down. 20 weken echo is een uitgebreide screening van alle organen enzo, je kan er goed nieuws bij krijgen maar ook te horen krijgen dat het niet goed is en dat je zwangerschap alsnog word afgebroken. Als je kleintje er goed voor ligt kunnen ze ook het geslacht zien.

Beiden gebeuren in het WKZ

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb deze x getest met Matcare Ultra..
    En bij beide kwam er een licht 2e streepje.. (zie album)
    Is ook voor het eerst bij mij, alle andere keren kwam er totaal niks bij voor 2e streepje.
    Dus ik kan er stiekem wel vanuit gaan dat die 2e streepjes er nu niet voor niets staan.. ;)

Maar volgens mij was die opmerking niet voor mij bedoeld, maar voor Mystic Sun dat ze niet van de streepjes mag uitgaan..
    En onsukkie bedoelde mij, dat ik niet moest twijfelen maar gewoon zwanger ben.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Klopt ik had het over jou.
    De digi kun je inderdaad niet van uit gaan, maar jij wel hoor! Anders krijg je geen streepje.

15. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Missy, wanneer heb je die Matcare test gedaan?
    Voor of na je NOD?

En gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap :thumup:

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Gefeliciteerd Missy. JE BENT ZWANGER! :)

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb geen flauw idee.. Ben voor 't laatst 21 oktober ongesteld geweest. Heb de test gedaan op dag 53 van me cyclus.. Vorige was 45 dagen en toen ongi.. Nu had ik op dag 50 nog geen ongi gevoel, dus daarom getest. Wist ook dat ik deze x me ei wat later had gehad.. (zo'n beetje gevoeld)
    Dus heb nog geen flauw idee hoever ik ben enzo..

Hahaha, ja voelt zo gek om te lezen dat ik zwanger ben.. Moet er toch maar aan geloven dan zo langzamerhand he. ;)
    Konden jullie maar langskomen en de test bekijken, misschien vertrouw ik er dan op..
    Ben nog steeds bang dat 't een indroog streepje is.. *bloos*
    Maargoed, alle andere rondes kreeg ik zelfs na een dag laten liggen geen 2e streepje. En bij de huisarts kwam er ook een 2e streepje...

18. ProudMum

meid, ga het toch maar geloven!

19. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Haha inderdaad Missy het lijkt me een heel onwerkelijk gevoel maar ga er toch maar lekker van genieten je bent gewoon zwanger...

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja sorry.. Jullie zullen ook wel denken, dat mens spoort niet!
    Maar ik wil gewoon niet dat 't niet zo is.. want dan ben ik echt kapot ervan! Daarom wil ik mezelf beschermen door te denken, van misschien is t wel niet zo...

Share This Page