@rox: ja ik ben idd wel meer opgelucht door die kwaaltjes! hoe gaat het met jou? doe je t rustig aan? @yvett: sterkte meid! ik vind het echt kl*te voor je! @mieke: spannend kaartje hoor! ik ga kei hard voor je duimen meid! @blondsteenbokje: ook voor jou ga ik duimen! @marlieke: wat een schatje! ik hoop dat ik niemand vergeten ben, maar ik had het een en ander bij te lezen, ben niet zo vaak achter de pc te vinden, want ik ben echt ontzettend moe steeds! vanmiddag gewoon 2 uur liggen slapen wat ik normaal echt niet zou kunnen overdag! liefs rebbel
@Roxy, ik zie je dit jaar toch echt niet onder de kerstboom kruipen hoor. Met zo'n zwangere buik... Wel een mooie kerstboom! @Rebbel, nog even volhouden meid! Vanaf de 4e maand neemt de vermoeidheid af. Sterker nog, heel veel dames krijgen dan juist energie voor tien!Tot de 7e maand, dan neemt de energie weer af...
@rox: mooie boom hoor! @blondsteenbokje: Ik duim voor je! @Yvet: sterkte meid. Wat een ongelooflijke rotzak!
Hi meiden, Dacht kom maar weer eens even hier kijken. Zit inmiddels in ronde 5. Afgelopen keer een zwaar korte cyclus van 18 dagen gehad. Hoe gaat het bij jullie?
Goedemorgen meiden, Wat een ontzettend lieve berichten van jullie! Thnx meiden!(K) Het gaat een beetje met me. Heb onwijze hoofdpijn en voel me raar. raar gevoel in me buik. Durf het me ouders niet te vertellen want ze vinden hem een "goede.lieve" jongen! Vanavond ga ik na me ongeluk voor het eerst weer stappen! Wel in me rolstoel maar dat boeit me niet.! Haha! Fysio gaat naar omstandigheden ook goed. Ik kan me arm al voor de helft buigen en me been ik heb erop gestaan en 2 stappen gezet. Daarna was ik moe en had ik geen kracht meer. Maar het begin is er. Ik weet nog steeds niet wat ik met de situatie aan zou moeten :'( Ik voel me gewoon flink genaaid! letterlijk en figuurlijk! Heb me vriend ook niet meer gesproken sinds ik erachter ben. Liefs Yvett
Hier toch nog even geklust vannacht (ja, vannacht idd, gisteravond had mannetje geen zin dus heb hem vannacht verleid... gna, gna). Gister had ik namelijk, duidelijk voelbaar, mijn eisprong, dus daar moest ik toch nog wel even weer gebruik van maken... Als het dit keer 'raak' is wil ik proberen te wachten met testen tot 0.00 uur 's avonds op oudjaarsdag. Mooier kunnen we dan het nieuwe jaar niet ingaan...
Way to go Marlieke! hihihi tja die van mij was voor mijn gevoel ook al geknapt, maar gelukkig hebben we die avond ook nog geknutseld en ik hoop dat dat dan maar niet te laat is hoor?! Ga je toch wel een beetje van twijfelen.
Nou meiden, wou jullie toch even een fijn weekend wensen! Ik moet straks van 12 tot 12 oppassen, dus geen tijd om op internet te komen, en morgen moeten we mijn opa's huis doen alles weg halen. Dus zondag zal ik er misschien eventjes zijn.. Dus iedereen een gezellig en fijn weekend, en tot maandag.. Dikke knuffel van mij !
Hahaha, ja sorry.. Ik ben gewoon een muts af&toe! Maar nu geloof ik 't wel hoor. Heb 't vastgelegd op foto voor als ik ga twijfelen. En vanaf nu lekker ervan genieten! Is heel bijzonder, dus wil overal echt van genieten. Enne.. bij de andere komt 't ook vast snel hoor! Ik had deze ronde eigenlijk de hoop al opgegeven omdat er niks van me cyclus klopte.. Dus als ik 't kan, kunnen jullie t ook!
MissyZuilen SUPER zie je wel GEFELICITEERd Ik weet niet zo goed hoe ik nu moet rekenen. Als ik nu weer een cyclus van 29 dagen heb dan zou ik nu ong mijn eisprong moeten gaan krijgen..... maar is het weer 34 dagen dan heb ik nog even te gaan.... vind het raar en moeilijk maar eergister voor de zekerheid even.... hihi en dan nu maar regelmatig eens he
@ MissyZuilen, gefeliciteerd meid echt super dat je zwanger bent. @ Yvett, wat lees ik nou zeg. Heb niet alles terug gelezen. Maar is het nu helemaal over tussen jou en je vriend.