Hoi allemaal, ik ben ook gestopt met de pil, en ben sinds vandaag 'puur mama" gaan slikken. Dus volgende maand gaan wij het ook proberen! Wat spannenddddddd Groetjes Marijke
Dankjewel Even een vraagje, ik lees dat veel mensen hun eisprong kunnen voelen. Ik heb sinds mijn 12e de pil geslikt, ik heb geen idee hoe dat dan voelt.. Ook als een soort ongi gevoel? En klopt het dat je daarna gevoelige borsten kunt hebben? Groetjes Marijke
Denk dat je daar vanzelf op den duur wel achterkomt. Ik schrok me in het begin echt rot van dat eiwit. Daarna begon ik ook steeds meer mijn ei te voelen (tenminste dacht ik).
Hee meiden alles goed hier? Hier bij ons is de spanning te snijden heb af en toe ongi krampje, maar ook steekjes rond mij navel en dat heb ik anders nooit. Ook 3 dagen geleden geslaapwandelt, heb ik nog nooit in mijn leven gedaan en ook al twee nachten verschrikkelijk aan het praten in mijn slaap hahah xxxx
wij stesten zo laat mogelijk als we kunnen wachten teste we morgenavond voor dat we gaan slapen en anders maandag ochtend! pffff spannend! xxxxx
Spannend Wendy, kan me voorstellen dat je wel op van de zenuwen bent. Rox, hahaha volgens mij was dat Marlieke die dat zei. Maar ik ben blij voor je hoor, hihihi. En mooi uitzicht op de cadeau's? Ik heb vandaag ook inkopen gedaan voor de traditionele 1e kerstdagbrunch bij mijn schoonouders met voor ieder aan 20 euro aan cadeautjes onder de boom. Pfff wat was het druk overal zeg. Ben bek af. Heb lekker verse uitensoep gemaakt en bij de V&D truksbrood meegenomen. En bij de appie amuses die had ik gister ook al gehaald en die waren zoooo lekker dat ik ze voor vanavond weer heb genomen Van die kleine glaasjes met lekkers er in, hmmmmmmm een aanrader dus hihihi.
ik haal volgende week wat kleinigheidjes, dan is iedereen aan het werk en ik zit toch maar te zitten dan! oooh turks brood, lekker! wij hebben vanavond gebakken aardappels met runderstoofvlees! mjammie
Ah sudderlapjes, die heb ik donderdag gemaakt, ook lekker. Moest wel mams even bellen want het was wel heel lang geleden dat ik dat gemaakt had