zo wij hebben gegeten! stoofvlees is allemaal naar Mike gegaan. smaakte mij niet. ach, nog een paar weken en dan hoop ik weer te kunnen lusten wat ik 8 maanden geleden ook gewoon at!
ik had de volgende vraag aan jullie, net toen ik naar de toilet ging had ik heel erg veel slijm kon er zeg maar draadjes van trekken zou het kunnen zijn dat dit met mijn eisprong te maken heeft zou wel erg vroeg zijn in de cyclus wie weet hier het antwoord op groetjes mirella
dat dacht ik dus ook heb dit nog nooit gehad ben net maar gelijk gaan klussen maar dat kan toch nog niet gezien me cyclus kon er wel echt draden van maken zeg maar ben pas sinds donderdag niet meer ongesteld
volgens mij hier ook weer een normale cyclus heb vandaag ook rekbaar slijm en veeeel sorry voor de details dus vanavond maar even gezellig maken
snap inderdaad niks meer van me lichaam had voor ik stopte met de pil ook extra onregelmatige cyclus als ik zou me eisprong in de gaten kan houden graag.. maar kan het slijm ook een andere betekenis hebben of niet
ach meiden, als je zover bent als ik heb je of de puf niet meer om het gezellig te maken of het is niet praktisch meer.. dus geniet er nog maar van!
hey meiden, ik krijg honger van jullie eet verhalen! wij gaan fonduen thuis met vrienden maar ze zijn helaas wat later... ben de hele dag misselijk geweest en heb er dus vanmiddag met moeite twee broodjes binnen gekregen. moest van mannetje hahaha. maar nu heb ik trek! verder weer mega (.)(.) echt raar. maar goed, redenen voor goede hoop dus. even een andere vraag, mijn ei was later denk ik dus hoeveel dagn daarna zal je praktisch gezien de innesteling hebben en dan ongi/testtijd?
Steenbokje, innestelling is toch wel per persoon verschillend, maar je kunt uitgaan minimaal vanaf dag 6 na je ovulatie! Maar bij sommige is het pas op dag 9 of zo. Ik denk namelijk dat het bij mezelf langer duurt en dus pas ergens dag 9 begint of tenminste dat ik het dan pas voel. Dit had ik namlijk bij mijn cyclus in sept. hierbij had ik allerlei rare kwaaltjes. Misselijk, trekkerig gevoel in baarmoeder en erg moe. En aan de hand van mijn notities bij FF kan ik dat nog terug zien (album). Nou eet ze gezellig. Wij zijn net klaar, was heerlijk.
Nog geen ongi hier meiden! Wel steekjes dus ben benieuwd! Als er vanavond nog geen ongi is gaan we testen! Liefs Wendy