@ mystic Gefeliciteerd! @ Daisy en Mieke, ja ik sta erbij! super bedankt! ik ga nu maar even serieus aan het werk, anders blijf ik hier ronddwalen..
Dank je, we hadden dit ook nog niet zo snel verwacht, ik hoop dat alle wachtende ook snel zwanger mogen zijn
Aahhhh.. haha, die zag ik niet aankomen. Helemaal gaaf! een uur! Bij ons was het idd ook 4D, dat is 3D bewegende beelden he? Ja, echt helemaal super. Maar haalde Marciano ook wel zn handjes op een gegeven moment weg? @ Wendy : balen meid! Maar idd, geen bloed geeft moed! @ Mystic Sun : gefeliciteerd meid! Geniet ervan hoor!
@mystic: gefeliciteerd meid! @mieke: ja ik heb nog net het puf om voor je te duimen! morgen krijg ik mijn 2e echo, ik vind het nog steeds erg spannend! liefs rebbel
Oh maar Rebbel, volgens mij is de afgelopen week wel snel voorbij gegaan toch? Spannend! Enne foto meenemen hoor.
Mystic gefeliciteerd, geluksvogel Ben vant weekend ongesteld geworden, 1e keer nu ik weer aan de pil ben. Jongens, wat was ik humeurig, kon om minste geringste boos worden en zowat janken! Wat een rot hormonen ! Het bloeden en de pijn was stuk minder heftig, maar heb toch liever de kans op een klein frummeltje ! Maar goed, het mag voorlopig niet zo zijn.. Maar heb wel een nieuwtje: Racebabe is verliefd Grt. mij
Racebabe, joehoe! verliefd het nieuwe jaar in! Dat wordt een toppertje Enne pil... waarom neem je geen spiraal. Hoef je straks eventueel ook niet te ontpillen en heb je ook bijna tot geen last van mensturaties?!
@ Mieke, ik vind een spiraaltje geen fijn idee, pil is toch wel erg makkelijk. Ontpillen heb ik vorige keer ook weinig last van gehad, dus zal wel loslopen! En als het zover komt, gooi ik die pil zo weer aan de kant (kan niet wachten hihi)
@Wicjuh, jawel, maar pas na ruim 3 kwartier in beeld tezijn geweest... Vandaar ook ruim een uur een echo... @Racebabe, hartstikke leuk meid! Ik hoop dat dit de liefde van je leven word!