Racebaby wat fijn dat je weer verliefd bent. Wat een heerlijke tijd om verliefd te zijn. Geniet ervan en wie weet wat de toekomst jullie saampjes gaat brengen. Groetjes Muis
wat heerlijk voor je racebabe! ik ben hier heerlijk mijn gordijnen aan het wassen, lekker fris weer voor de kerst! liefs rebbel
racebabe. fantastisch een nieuwe liefde. ik moet morgen voor echo nr 3 den ik houd mijn vingers gekruist voor een kloppend hartje. gr mik
@ Rebbel en Mik ik duim voor jullie allebei meiden. Racebabe fijn dat je weer in love bent geniet ervan. Ik heb de hele middag geleerd en ga zo weer even verder zal blij zijn als k dat examen gehaald heb. Heb ook steeds ongi krampen hoop dat het snel doorzet als het toch gaat gebeuren. Liefs Zora
hey meiden, mystic: gefeliciteerd! geniet en van en strooi even wil je Rebbel en...: veel plezier bij de echo morgen! daar ben ik weer. mijn verkoudheid is goed aan het doorzetten nu. bah. vrijdag met vakantie! zo wil ik niet weg hoor. iemand tips hoe dit snel over is? vandaag wezen wassen voor de vakantie in ons vakantie huisje in Schaijk. heerlijk alleen maar een boek gelezen en een uurtje met hondjelief in het bos gewandeld. lekker hoor. nu weer thuis en mannetje is extra pittig aan het koken voor mij. ga niet sporten vanavond hoe graag ik ook wil. wil nog wel een beetje fit met vakantie kunnen he. Verder weet ik zeker dat ik geen 28 dagen cyclus heb gehad want dan had ik vandaag wat moeten zien maar nope ! even wachten nog...als het vrijdag niet zo is, is het voor mij al vrij zeker. wanneer hebben we weer testers?
hihi dat heb ik gister gedaan! toevallig zeg tenminste de vouwgordijnen van de slaapkamer dan. Best een werkje, maar heerlijk wit en fris!
Steenbokje, HOTCOLDREX helpt bij mij altijd goed. Zit in een geel doosje bij de drogist. Is poeder met vitaminen en paracetamol. Zakje in glas en gekooktwater erbij. Is het zo over. Rebbel en Mik, veel kijk en geniet plezier bij jullie echo's morgen. Hoe laat mogen jullie?
Mik en Rebbel spannend! Succes morgen. Racebabe wat leuk, weer lekker verliefd. Ik ben hier niet zo heel veel meer te vinden ik probeer er iets minder meebezig te zijn dat lukt me aardig alleen in de week dat het echt spannend is vind ik het moeilijk!
ik mijn vouwgordijnen van beneden, van de week doe ik de vouwgordijnen van de slaapkamers nog! idd een werk, maar het ruikt daarna weer zo lekker fris! liefs rebbel
super racebabe geniet er maar van ikke morgen eerste keer werken in tankstation, best nerveus vind het wel spannend. Van 13.30 tot 21.30 krijg geen meldingen van nieuwe berichten?