dank jullie hihi laat ik nu helemaal snot verkouden zijn keelpijn en rillerig pfff maar ga toch maar, kan moeilijk de eerste beste dag mijzelf al ziek melden. maar zal het er zeker aangeven dat ik me beroerd voel (zullen ze ook wel zien ben ik bang) Marieke testen hoor! ben zo benieuwd hihi succes alle testers trouwens succes!
hey meiden, Mieke: thanks, daar zat ik zelf ook aan te denken. moet echter tot morgen wachten want heb een afscheidsdinnetje vanavond. zal mannetje eens lief vragen hier alles goed behalve verkouden. ik krijg nu trouwens wel weer spanningskriebels hoor.
hellow hellow! Racebabe verliefd? Wat fijn meissie! Rebbeltje, succes vandaga meissie, maar dat zit heus wel goed! Hihi gisteren het bed op klossen gezet, ik slaap op een troon nu! Echt hoog man. Mike vond het doodeng (pff wat een kerel he?)
Hoop dat je verkoudhied voor vrijdag over is bondsteenbokje, is niks als je lekker met vakantie gaat. Ik duim voor je meid. Zo ga even lekker in bad en rij om half elf naar Utrecht voor mijn examen, duimen jullie voor me, ik heb er een hard hoofd in... Liefs Zora
Goedemorgen, @ Racebaby wat super dat je weer verliefd bent, geniet ervan. Ik ben af aan het tellen tot mijn vakantie. Nog maar twee daagjes. Alle zwangeren gefeliciteerd! Hoe gaat het hier?
@Rebbel en Mik, hopenlijk word het een heel leuke echo straks. @Steffie, succes meid! En beterschap @Blondie, beterschap meid. Mocht de hot coldrex niet helpen, kan je ook nog Anginovin (apotheek en de betere drogist) proberen. Wanneer je daarvan de intensieve kuur doet (6x 2 tabletjes om het kwartier onder je tong laten smelten) dan ben je er zo weer vanaf. @Zora, ik duim voor je dat je het examen met glans doorstaat...
Oscillococcinum van Boiron werkt ook! Het is een homeopatisch middel tegen griep en verkoudheid. het zijn 8 buisjes met korrels (granules) per keer leeg je 1 buisje onder je tong en laat je langzaam op smelten. en het smaakt nog lekker ook. Bij Apotheek en Kruidvat te koop!
@ Rebbel en Mik succes bij de echo straks @ Zora, onze NOD is beide morgen valt me nu pas op haha, heel veel succes straks met je examen, duim voor je ! @ Steffie beterschap, en veel succes vandaag. @ Wendy weet je al meer? @ All alles goed? En voor mensen die mijn tempkaartje willen zien
thanks meiden voor de goede zorgen Racebabe: vergeet het helemaal. super meid dat je verliefd bent! en Zora: succes, tuurlijk gaat het je lukken!
Zora, succes met je examen! Rebbel en Mik, succes en geniet van de echo vandaag! Blijft heel bijzonder! Rox, weer een fase verder in je zwangerschap! Lig je daar als een prinses. Is je Prins bang! Held! ( OP SOKKEN!) Nog twee weekjes meid en jullie jochie mag geboren worden! Fantastisch! Kun je wel een beetje je bed inkomen nu die zo hoog staat of heb je een opstapje nodig? Racebabe, verliefd! Ga er voor meid! Mieke, hoe is ie? Mooie temp? ZWANGERE DAMES......GEFELICITEERD! ! !
Hey Maranka! Ja idd, weer een fase verder! Heb maar een krukje naast het bed gezet, dat is iets makkelijker met in en uit stappen. Zelfs mike komt niet met zijn voeten bij de grond. Ach het is gewoon wennen voor hem, ik heb alles bewust meegemaakt met de geboorte van mijn kleine broertje, 8 jaar geleden. dus ik wist wel dat het eraan zat te komen. voor mike daarintegen is alles nieuw en wennen!
nee....ik ook niet. ik schrok gewoon toen ik net naar het toilet ging. ik heb het van geen enkele kant aan zien komen. heb net ook gewoon even eentraantje gelaten op de wc...bij de meeste lijkt het zo makkelijk te gaan...
Steenbokje, mega KNUF voor jou hoor, zo raar ons lichaam. De ene keer krijg je van alles te voelen en het ander moment, ploep daar is het, snap ik niet hoor? KUS! (klein lichtpuntje (ookal wil je die niet) ben je er met vakantie weer vanaf) Zora, succes zal voor je duimen! je gaat het halen, vertel straks nog even waarvoor je examen moest doen. Maranka, mijn temp wil nog niet echt stijgen. Zo braaf ziet het er uit. Rox, hihi die mike, wel op hoge ladders staan, maar een bed op klossen vindt ie eng! Rebbel en Mik, nogmaals veel plezier vandaag! Wendy, hoe gaat ie? IkDus, hoe sta jij er nu voor? Je ei is later gekomen, maar hebben jullie toen goed geklust, aangezien je dacht dat ie eerder was? Steffie ook voor jou beterschap meid! Wij zijn net met onze 3 'kleintjes' katjes naar de dierenarts geweest. Ze zijn inmiddels al 2,5 hoor, maar we noemen ze nog steeds zo. Wat een helden, niet in het mandje willen er naartoe, maar o zo graag er weer in willen kruipen als ze klaar zijn, hihi.