Maranka, kijk maar, erg braaf zoals je ziet Hoop dat ie van het weekend meer gaat stijgen, dan zou ik mijn innestelling hebben.
hey meiden Blondsteenbokje balen zeg! niet verwacht dus? Racebabe, lekker verliefd? geniet er van. Voor sommigen hier erg spannend zie ik! succes meiden. Speciaal voor jullie heb ik een leuk kerstdansje opgevoerd samen met m´n vriend, hond en konijn! vond het zelf wel geinig........zie link http://www.elfyourself.com/?id=1481813267 gr mayo
HAHAHA MAYO, ja die is goed he, die heb ik vorig jaar ook al rond gestuurd. Hier voor iedereen ook vast: FIJNE FEESTDAGEN & VEEL VRUCHTBAARHEID, GELUK EN GEZELLIGHEID IN 2008
valt mee Daisy, het bed staat nog steeds op dezelfde poten alleen wat hoger. wel lagen op bed gister. zegt ie ineens; wel koud he hier boven!
@ blondsteenbokje. gvd jammer meis. en nadat je het filmpje van mayo heb gezien kan je hem zelf ookm maken hoor! @ mayo hihihihihihihih helemaal te gek, ik ga hem ook maken. gr mik
Steenbokje een dikke knuffel voro jou. Gaan we er deze ronde samen voor... Leuke kaart meis! Wat kunnen jullie goed dansen