hallo, Ik ben begin deze maand gestopt met de pil, werd op de gewone tijd ongi, toen na ongeveer wk weer leek heel gewoon tot eergisteren toen kwam er opeens een dag niks gisteren weer wel en vandaag niks.. Komt dat allemaal door het ontpillen? @racebabe ik begrijp het ook wel 2 vriendinnen van mij zijn hoogzwanger, ik heb ook de gedachte ik wil ook
Hoi Anette, Ik ben ook al zo lang overtijd en nog steeds niet ongie.... Maar idd er was iemand bij die uiteindelijk ongie is geworden. Weet niet meer wie, maar ik help je zoeken.
Ik ben nu "overtijd" na ruim een maand de pil niet geslikt te hebben... Hoelang duurd het dan voordat je weer ongi wordt en weet dat je toch niet zwanger bent? Want je kan wel zwanger zijn nu...
Daarom heb ik er al drie testen tegen aan gesmeten. Maar alle negatief. Ik ben in de eerste ronde wel ongie geworden na 34 dagen. Ik moet zeggen dat het nu zo lang duurt dat ik misschien eens naar de huisarts moet. Maar het schijnt dat die je voorlopig nog naar huis stuurt. Het ligt namelijk allemaal aan de pil.....
Hoi Jannegie, Wat vervelend zeg dat je in ronde 2 bent blijven hangen. Is niet leuk! Ik ben gewoon weer ongi geworden. Heb echt een super regelmatige cyclus. Had ik niet verwacht. Mijn zus en haar vriend zijn in juni al anderhalf jaar bezig. Zij is bijna een jaar niet ong. geweest. Dus ik dacht zal ik dat ook wel hebben. Maar gelukkig niet. Hoop dat je gauw ongi wordt meid! Gr. Kat
hoi, Ik had 16 mei voor de 2de keer na stoppen van de pil ongesteld moeten worden, maar tot op vandaag heb ik nog niks gezien. Heb geen klachten die erop duiden dat ik zwanger zou zijn. Heb wel pijn in me onderrug, dat heb ik meestal als ik ongesteld moet worden of het al ben. En sinds vandaag hoofdpijn. Ik ben zo bang dat me cyclus niet in orde is. En dat het heel lang duurt.
Hopen dat het raak ik Fleur . Annette, ik wou eind van deze week wel nog een x testen. We hebben bij ons in het dorp een lang weekend feest met pinksteren en daarom wil ik voor de zekerheid toch even testen zodat ik nu toch maar weer eens een borrel kan nemen. Groetjes
Hopen dat het raak ik Fleur . Annette, ik wou eind van deze week wel nog een x testen. We hebben bij ons in het dorp een lang weekend feest met pinksteren en daarom wil ik voor de zekerheid toch even testen zodat ik nu toch maar weer eens een borrel kan nemen. Groetjes[/quote]
Hopen dat het raak ik Fleur . Annette, ik wou eind van deze week wel nog een x testen. We hebben bij ons in het dorp een lang weekend feest met pinksteren en daarom wil ik voor de zekerheid toch even testen zodat ik nu toch maar weer eens een borrel kan nemen. Groetjes[/quote]
O, dan moet je bij Daisy zijn! Die weet heel veel van slijm. Heb ik op een ander topic gezien. Lijkt mij oud sperma..
He Jannegie, jeetje jij bent ook al mega lang overtijd zeg, bleh, ben bang dat dat lot mij ook staat te wachten. De ha doet er helaas niets aan, da's wel balen. Ik test trouwens echt nu niet meer hoor, ben er klaar mee. elke keer die teleurstelling. en ik ben gewoon niet zwanger, als ik die datums als mijn ei aan zou houden dat ik slijm had, had ik zeg maar al gevrucht moeten zijn, en had ik het dus al op een test kunnen zien toch? fleur76: ik zou denken dat het je eiersprong is, dat heb ik ook gehad laatst 2 keer. Tja....het biljft een lastig iets dit gedoe
Oud sperma? ik heb het voor het laatst woensdag of donderdag gedaan. blijf dat zo lang zitten? Het leek een peetje pudding achtig haha.
Ja, die teleurstelling met testen...: Je hebt geklust... Maar je weet dat je cyclus gewoon niet op orde is. Je voelt je ook helemaal niet zwanger. Maar toch... een heel klein stemmetje zegt: zou het dan toch.....? En dan die overduidelijke negatieve test, blèh! Het lijkt ook zo doelloos; klussen en denken aan beebs, en kijken op deze site.
Ja, ben het helemaal met je eens. Wordt liever gewoon nu ongi, dan weet ik waar ik een beetje aan toe ben. Nu moet je zinloos misschien wel weer maanden wachten op die rot , want volgens mij kan ik nu ook niet echt zwanger worden, ook al klussen we ons gek. (alles kan maar het is wel heeeel minimaal aanwezig denk ik)