Gister toch gaan werken, kon moeilijk mijn eerste dag vrij nemen. Viel me reuze mee tijd vloog en was echt leuk, ook het personeel was heel gezellig en het is zeer afwisselend, met hele goede behandeling...miss zelfs overdreven hahaha.van het ene in het andere. Daar hebben ze een hele grote hal, waar je kan roken, een kantine waar je koffie thee, cappucino choco ed kan pakken ook tijdens werktijd. Pauze mag je zelf kiezen en word doorbetaald. Vrije dagen opnemen maar 3 dagen van tevoren zeggen en 100 euro per maand aan maaltijdcheques bovenop het loon. Maar het voornaamste voor mij is dat het erg verantwoordelijk en afwisselend werk is. Dus het viel me goed mee. Gelukkig was de "baas" ook heel erg tevreden en mag ik 3 maanden via interim doorgaan om daarna een vast contract te tekenen. Dus ben blij. Vandaag en morgen vrij en dan 4 dagen de ochtend pfff 6-14 uur....maar daategenover weer 3 dagen vrij. 38 uur betaald omdat je dus de ene week 4 dagen de andere week 3 dagen werkt, maar wel om de 2 weken een weekend dus zo compenseerd hij dat. Ben er dus uit wat ik ga doen hahaah sorry voor het verhaal. Ga ff liggen nu mijn koppie tolt helemaal
dan is het helaas even afwachten inderdaad. zoweizo de eerste ongi afwachten daarna heb je een lichte leidraad. dan zal je nog kunnen gaan tempen of ovulatietesten kunnen gaan doen.
Gaaf Steffie! Gefeliciteerd! @blondsteenbokje: ik moet het idd afwachten, hopelijk komt het gewoon na 28 dagen.. ik weet ook niet zo goed meer hoe het toen ging, ik weet nog wel dat mijn ongi altijd erg heftig was, en dat ik daarom naar de dok ben gegaan. Pff iets wat toen helemaal niet belangrijk was, is nu super belangrijk geworden
@ Marijke84 Ik heb de pil een jaar genomen en ben gestopt op 14 nov. Daarvoor had ik de pil een jaar niet genomen. Ik heb altijd een cyclus van ongeveer 30 dagen gehad dus heb ik volgens die cyclus berekent en het klopt wel. Mijn eisprong was ergens rond 2, 3 dec want vlak daarna steeg mijn temperatuur en die is nog steeds hoger nu. Ik denk dat temperaturen misschien handiger is voor je om te weten hoe je cyclus is en wanneer je een eitje hebt. Veel succes
Meiden die zwanger zijn.. hebben jullie ook zoveel afscheiding / gehad? Lijkt net alsof ik elke x in me broek pies of ongi word... :S Begin echt van alles raar te vinden nu er niets nog te zien was op me echo.. Ben waarschijnlijk pas 4,5 weken ofzo zwanger, daarom was er niets te zien nog. Maar maak me wel onzeker nu.. Net dus opeens die afscheiding, waterig en slierterig..
ja ik heb ook veel afscheiding hoor. af en toe niets en andere keren loopt het er gewoon uit. voel het ook lopen. hoort erbij zeggen ze. oh en de eerste keer 2 dagen na positief testen zagen ze bij mij ook nog niets hoor bij de echo.vier dagen erna zagen ze de vruchtzak en gisteren zagen ze het hartje dus komt goed. gr mik
Hoop ik ook Maranka, ben het nu wel zat hihihi Steffie, gefeliciteerd, klinkt goed hoor. Hoop dat je het mooi kunt blijven combineren allemaal.
Heb ik ook hoor, wat wittig doorzichtig slijm, soms best veel, maar de gynacoloog zei dat dat erbij hoort