Dat is wel superfijn dat hij korter is geworden.. Nu nog hopen dat hij straks superlang is.. Jammer dat je ongi bent geworden, maar wel een voordeel dat je niet tijdens de feestdagen ongi bent. Wens jullie veel succes in de volgende ronde.. En duim voor je dat het snel raak is
hoi meiden! bah wat veel rood zeg! dat moet niet hoor! ik blijf voor jullie duimen! ik had vanavond een 2e dikke vette streep bij moeders voor moeders! liefs rebbel
Rebbel, das mooi! en hoe voel je je er nu onder. Af en toe nog wel een beetje zorgen of geniet je nu volop
Super Rebbel, lekker gevoel of niet? @ Steffie: Gefeliciteerd met je nieuwe baan fijn dat het allemaal zo goed gaat. Ik heb gisteravond lekker lang in bad gelegen en daarna vroeg mijn bedje in had de hele dag buikkrampen en echt een rothumeur. Ben ook echt super ongi. Ik moet echt weer wennen straks als ik dit elke maand heb..mijn arme mannetje ook denk ik hihi..
het is echt stil hier! mag wel hoor dan heb ik niet zo veel terug te lezen als ik terug ben van vakanite. ik wil trouwens alleen maar positief nieuws lezen he meiden dus jullie zijn gewaarschuwd! hahaha hier alles goed. gisteren veel dingen af gekregen op mijn werk. ben er ook net want was eigenlijk vrij maar alles komt natuurlijk weer op mij aan dus ik ben er net. vind het wel best. vanmiddag kerstborrel en dan tot volgend jaar! gisteren alles gewassen en verzameld. vanavond alles inpakken en dan morgenmiddag gaan! met ongi gaat het goed. voel er weining van maar het is er wel degelijk hoor hoe is het hier? ik lees nog wel even mee hoor. morgenochtend voor het laatst
Steenbokje, Vasst voor jullie een fijne vakantie en hele gezellige feestdagen daar met z'n tweetjes. Met de jaarwisseling ben je weer terug toch? Knuffel x
Thanks wijffie! de kerstkaart komt nog hier waarin ik jullie allemaal fijne dagen wens! maar meid, hele warme, fijne en leifdevolle dagen en mak a wish come true! knuffel X
Ik ga je ook vast een hele fijne vakantie en gezellige feestdagen wensen Blondsttenbokje, ben vanmiddag en vanavond misschien hier nog wel even maar beter te vroeg dan te laat he...
meiden ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen en een goed gelukkig en vruchtbaar (hihi) 2008. volgend jaar superveel roze he komop! dikke knuffel mik @blondsteenbokje. fijne vakantie meis
hoi meiden, ik ben er weer hoor! gister lekker met mike samen weg geweest. veel leuker dan op het forum hangen hhihihi
@Blondie, fijne vakantie gewenst meisje. Geniet er lekker van en zet alles even van je af! Ook fijne feestdagen gewenst!
meiden, Ik ga skieen in frankrijk en Skie alles van me af. het nieuwe jaar ga ik vol goede moed en hoop in en de wens die ik uitspreek met kerst lijkt mij duidelijk! 30 december ben ik weer terug!