Dat vind ik echt niet leuk Zou het geen innestelingbloeding kunnen zijn? Missy bloed je hevig of weinig? Zeg asjeblieft weinig!
steenbokje fijne vakantie missy? nee toch hoop het echt niet hoor! hier alles wel ok....op verkouden na en dan morgen om 5 uur `s ochtends al opmoeten bahbah zie het al voor me mijn dagje werken maar ja...kom er wel door nog testers? ben zo benieuwd he ik ga 1 jan een goedkopere test doen....misschien dat ik toch gewoon weer een cyclus van 29 dagen heb lol u never know
als ik naar mijn banner kijk denk ik ooke cht dat het in november mis is gegaan maar ik hoop het natuurlijk helemaal niet voor missy. o mied, mega knuffel van mij. ik begrijp je gevoel zo verdomd goed!
Nou meiden, heb getest! Kon het toch niet laten, ben dus niet zwanger.. Wist het ook wel.. Dus laat de ongi maar komen, vind dit een mooie tijd om ongi te worden anders is mijn luteale fase voor mijn gevoel ook te lang
IkDus, toch jammer, maar ik denk dat je het wel al een beetje wist, of voorbereid was toch? En je temp daalde ook mee. Toch een knuffel hoor meis. x
Ja wist het ook wel een beetje, maarja omdat ik toch koorts heb gehad wist ik nou niet wat ik ervan moest denken.. Dus Go ROOD!
Hey Meiden! Mieke.. bedankt voor je berichtje! Ik ben gisteravond begonnen met bruine afscheiding en vanmorgen kwam er rood.. De VK weet niet of het een miskraam word/is of niet.. Omdat ik nog geen echo kan laten doen, nog te kort zwanger voor een hartje! Dus we moeten aankijken hoe het bloedverlies loopt en of er stolsels tussen komen. En 2 januari kan ik pas terrecht voor een echo, dan weten we pas of er nog iets zit en anders of ik gecurriteerd moet worden. Sorry dat ik het niet eerder kwam vertellen, maar we zijn er helemaal kapot van! Ookal was 't nog maar zo kort, begon eindelijk te geloven en te genieten van het zwanger zijn.. En zo worden we weer van onze roze wolk afgeschopt. Er zijn mensen die al veel langer bezig zijn, daar heb ik echt respect voor. Maar op dit moment ben ik gewoon even te verdrietig om mezelf en me vriend niet zielig te vinden.. Het was zo welkom en zo gewenst....
Sterkte Missy! Dat is geen lekkere manier om de kerstdagen in te gaan. Hou je haaks en ik duim voor jullie.
Missy, lieverd heel veel sterkte de komende tijd tot aan de echo voor jou en je mannetje. Ik hoop en duim voor jullie dat het loos alarm is. KNUFFEL x
Tuurlijk zijn jullie verdrietig, het maakt helemaal niet uit hoe lang je bezig bent of niet. Verdriet is verdriet meis. Heel veel sterkte en misschien dat het toch nog goedkomt....ik hoop het voor je meid. @ Ikdus: Voor jou ook een dikke knuffel meis, je hoopt toch altijd op die posi test he... Liefs Zora
Missy, hele dikke knuff van mij! Sterkte meid en hopenlijk stopt het bloedverlies toch nog en is het iets onschuldigs.
Heel erg bedankt meiden! Zelf hebben we de hoop al een beetje opgegeven, gewoon puur om onszelf te beschermen. Het zou natuurlijk prachtig zijn als er straks op de echo 2 januari opeens een vruchtje zit met een kloppend hartje, maar ik schat de kans gewoon te klein in. Tot nu toe is het nog niet veel het bloedverlies, maar dat kan zomaar ineens wel zo zijn. En dan ben ik er liever geestelijk op voorbereid, dan dat ik nogmaals een klap moet verwerken..