Missy, ik zou anders tot die tijd je banner anders gewoon weglaten. Misschien beter voor jezelf en je hebt nog niet echt duidelijkheid.
Missy, ik snap heel goed dat je je zelf er nu tegen wilt beschermen en er dus maar van uitgaat dat het een miskraam is.. Maar ik zal voor je duimen dat het toch nog goed zit!
@Missy, ik wil je alleen maar even een heel dikke digi-knuf geven en zeggen dat ik (wij) er voor je ben (zijn).
missy, dikke knuffel meissie! ik zag het vanmorgen al maar dacht nou ik wacht maar even tot ze er zelf mee komt. sterkte. gr mik
missy vanuit ook hier een dikke knuffel je moet er niet altijd vanuit gaan dat het slecht is..zo heb ik met de drie kids hetzelfde gehad maar dat dus 3 maanden achter mekaar. Bruin rood en niet zoveel als bij ongi.....en zie ik heb 3 gezonde kinderen dus de hoop niet opgeven hoor meid, wie weet komt alles goed al kan ik me voorstellen dat het voor je eigen bescherming zo beter is natuurlijk, het kan ook fout zitten. sterkte meid
hallo iedereen, ik heb nu sinds vannacht heel erge buikpijn en het zit echt diep rechtsonder in het zijn echt van die scheuten : : : dinsdag avond had ik een klein beetje licht bruine afscheiding 2 x bij het af vegen maar verder helemaal niks meer ook geen gewone afscheiding ben erg benieuwd wat dit nu weer kan zijn : : : groetjes
hey missy ook van mij een dikke knuffel. weet niet of je ook krampen hebt, maar ze zeggen toch dat als je geen krampen hebt, bloedverlies normaal is. ik blijf voor je duimen op een goede afloop.
Ben te moe om alles te lezen. Morgen vroeg op, eerst kerstontbijt op het werk, dan werken, en hopelijk kan ik eerder weg. Gaan weekendje naar België. Tot volgende week .
goede morgen meiden, weet het is vroeg, moet om 6.15 beginnen dus is wel even wennen en brrr koud maar ja in de zomer heeft het straks ook wel weer zijn voordelen iedereen een hele goede dag gewenst!
Missy tuurlijk mogen jullie verdrietig zijn! Heel veel sterkte en ik hoop dat het voor jullie toch nog snel goed komt.
Veel plezier Daisy! Geniet ervan! En brrr wat is het koud buiten. Ik heb gisteren babyboom gekeken en moest wel even een paar traantjes wegpinken. Vond het wel weer confronterend, als ik het gekeken heb lijkt het wel alsof mijn wenst 1000 X groter word en mijn geduld echt weg is dus voelde me wel een beetje down. Kan ook aan mijn ongi liggen dat versterkt alles ook nog even natuurlijk. Ik ben nu alweer aan het twijfelen wat te doen. Zal ik in januari huisarts bellen of nog een cyclus afwachten. Nu ik ongi ben lijkt het of mijn lichaam het gewoon doet en ik zie erg op tegen onderzoeken enz. alhoewel ik dat aan de andere kant weer een prettig idee vind. Zucht...
Zora, ik zou gewoon vandaag nog bellen voor een afspraak. Straks is deze cyclus toch weer lang en duurt het ook weer langer voordat je die afspraak hebt/krijgt. Ik zou gewoon bij je ha een leugentje om bestwil doen en niet aangeven dat je toch weer ongesteld bent geworden. Beetje aandikken mag best. Als je een afspraak hebt bij de gyn maakt het helemaal niet uit of je dan toch weer snel ongi wordt of toch niet. Het is gewoon voor jezelf erg fijn te weten na wat onderzoekjes bij jou en je man dat er niets aan de hand is. Dat alles goed is en dat ze je kunnen zeggen wat te doen om je cyclus weer normaal te krijgen. BELLEN hoor! nu nog. Straks is de praktijd 2 weken gesloten of zo. Dat verwijsbriefje kan ze best nu maken voor je. Dan kun je als ze die geeft gelijk al het ziekenhuis bellen, dat briefje komt dan wel. Maar dan staat de afspraak vast.
Morgen ochtend! Echt spannend! Het alleen helemaal geen symptonen maar ben nog nooit overtijd geweest en normaal heb ik al 3 dagen eerde bruin bloed dus het is echt spannend. Bijna weekend! Lekker hoor
Shania, ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn meis! wel erg irri voor je dat je nog in die onzekerheid zit. Mieke, als jij mocht kiezen tussen yoshi's island 2 en Super Mario 64 voor de DS, welke zou je dan nemen? Die krijg ik namelijk van Mike voor kerst maar vind ze allebei leuk....
Hihihihihihi ga je mij dat vragen..... Ik ben sowieso een enorme fan van Mario, dus ik zou altijd voor die kiezen. Maar ja dan ben ik wel bevooroordeeld dus. En Joshi ken ik niet.