Hehe, jullie vragen maar hoor Ken hm een half jaar ofzo via mn werk, maar sinds een aantal weken meer contact gekregen en vd week samen uit eten geweest. Toen vroeg ie mij of ik zn vriendin wil zijn
Aaahhww wat lief Racebabe.. En voel je al een kinder wens met hem? Ben echt zoo blij voor je! Vind het echt super dat je zo snel alweer een nieuwe vriend hebt!
Wat een schatje! Ikdus, ik denk dat Yvett even alles op een rijtje moet zetten voor zichzelf. Wanneer dat gebeurt is zal ze zich vanzelf wel weer melden hoor
Ik hoop ook echt dat ze weer snel dr zelf goed voelt.. En dat ze dan af en toe wat van dr laat horen.. Ik heb geduld, zij gaat toch voor voor mijn "nieuwsgierigheid".
Hihi, hij is zeker lief, dat is ook het enige wat ik van anderen over hem hoor Dat ik maar bof met zo'n lieve vent! Hij weet dat ik graag kinderen zou willen, maar daar heb je wel een stabiele relatie voor nodig dus daar zullen we eerst maar eens werken
Hahaha natuurlijk moet je daar ook eerst aan werken.. Maar je hebt niet bij elke vriend van met jou wil ik kinderen.. Gelukkig heb je dat wel bij hem, dat zegt al meer dan genoeg he..
Hihi, dat komt vast wel goed jah Hij is ook super met kids, echt mee spelen, knuffelen en ouwehoeren, zo tof om te zien En hij wil in de toekomst zelf ook graag kinderen, dus daar hebben we geen ruzie over
Racebabe, dat wordt dus heerlijk van en met elkaar genieten. Klinkt allemaal al heel positief dat jullie wat kids betreft op 1 lijn zitten. Niet geheel onbelangrijk. Rox, ik duim voor je. Ik denk dat het wel goed komt hoor, hij ligt gewoon nog even lekker zo. Rebbel, fijn dat je je wat relaxter voelt, moe zijn mag hoor Dat hebben we ook als we niet zwanger zijn, hihihi. Ik heb nog geen spelletje gespeeld, we zijn boodschappen gaan doen. Maar lief gaat vanavond na het eten met vrienden bowlen, dus dan heb ik de hele avond om ze uit te proberen. Rox, vraag jij Yoshi, dan kunnen we online tegen elkaar spelen of zo toch, of met braintraining, hihihi. Oja, testen. Nou ik zit nu regelmatig op 15 dagen DPO dus 29 dec. is echt mijn NOD. Maar wil dan proberen toch dat af te wachten en misschien op 31 dec. te testen. Ook ivm champagne drinken, lekkerrrrrrr
O jee missy ik lees net het slechte nieuws Ik hoop zo dat je 2 januari wel een mooi kloppend hartje hoort meid! Ik zal in ieder geval heel hard voor je duimen. Sterkte meid in deze lange dagen dat je in onzekerheid zit. Hey Roxy jij bent aan de laatste loodjes bezig alleen vervelend dat je zo moe bent meid, maar dat wordt straks ruimschoots beloond Ik was in het begin van de zwangerschap ook zo vreselijk moe, maar nu heb ik echt weer volop energie Leuk racebabe dat je een nieuwe vlam hebt, wens je heel veel geluk met je nieuwe lover, en dat je maar een hele stabiele relatie opbouwen met een kindje. Blondsteenbokje, je leest dit waarschijnlijk niet meer maar wil je heel veel plezier wensen op vakantie en dat je straks goed nieuws hebt Andere meiden veel plezier met klussen. Liefs Minnie
klopt minnie, ik ben het eerst "actieve" lid van de lijst die een baby aflevert! Tuurlijk zijn er wel meerdere dames voor mij maar die zijn niet blijven posten.
Ja jij blijft dit fotum trouw haha. Ik lees jullie verhalen een paar keer in de week, vindt het gezellig om jullie te volgen, al is er niet altijd goed nieuws. Vind het altijd naar om die miskraamverhalen te lezen.
hey meiden jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg. hihihih ik heb net babyboom gekeken op uitzendinggemist.nl fantastisch..... wel confronterend hoor en dan besef je pas dat je gezegend bent dat je snel zwanger raakt. meiden niet teveel spelletjes spelen he anders krijgen n jullie vierkante ogen hihihi dikke knuffel van mik
Hahaha Mik, ik doe net mijn DS dicht en heb echt vierkante ogen. Pfffff ben dat dus duidelijk niet meer gewend. Ben er gewoon duf en moe van. Rox, Donkey Kong Jungle Climer is ook erg leuk. Morgen Yoshi maar eens testen Ik duik nu mijn bedje in.
Om maar met de deur in huis te vallen: Ik ben zwanger.... ik durf het nog bijna niet te geloven maar er staan echt 2 streepjes op de test. Ik heb maar 5 uur geslapen maar ben echt klaar wakker haha. ONGELOVELIJK. Ik duim voor jullie dat jullie het ook allemaal snel meemogen maken. Ik heb ook een DS en speel er best vaak op leuk apparaat.