Meiden allemaal hele fijne kerstdagen en ik hoop dat er deze weken nog een hele hoop meiden in het roze bij komen!
drukke feestdagen vreselijk hihi vandaag thuis gebleven ben echt ziek nu gister 39 koorts dus ja...mijn man zei je blijft thuis je kan ook teveel willen....gelukkig had mijn baas me al 3 dagen ziek gezien na wat langer geslapen te hebben gaat het best wel nu. vanavond komen mijn ouders en broer en zijn vriendin eten...morgen gaan we naar de schoonfamilie en overmorgen bij mijn ouders. Dus drukdruk druk verlang eigenlijk naar een rustige kerst maar zal voor het volgend jaar zijn. verder loopt de spanning op en hoop ik dat mijn cyclus terug 29 dagen is...dan zou ik met nieuwjaar een leuke avond kunnen hebben. ga zo een goedkopere test halen en is er niks te zien dan doe ik gewoon een paar dagen na mijn vermoedelijke nod de cb nog eens. hoe is het verder met iedereen?
@mieke: spannend meid! nog een weekje wachten! ik hoop het echt voor jullie! je kaartje ziet er wel goed uit zeg! @steffie: beterschap meid! liefs rebbel
ja goed! ik kan er nu wel meer van genieten! ik ben alleen extreem moe, maar goed dat is dan ook het enige! het is alleen een beetje jammer dat als we 's avonds iets willen gaan doen ik dat vaak af moet blazen omdat ik dan gewoon helemaal op ben... vanavond staat er weer van alles op t programma dus straks maar even een uurtje gaan liggen denk ik! vandaag 8 weken zwanger! alleen geeft mn banner t nog niet aan, maar dat zal nog wel veranderen denk ik, ben iig al een stuk verder dan de vorige keer, 8 weken en een kloppend hartje! met jou ook alles goed? wanneer zou je de echo nou krijgen? liefs rebbel
pak lekker je rust hoor, je lijf heeft het echt nodig. Donderdag heb ik weer controle, als hij dan nog niet is ingedaald krijg ik een echo. of dat dezelfde dag is weet ik niet, moet wel iemand dan standby hebben die met mij mee kan rijden, aangezien mike de auto zelf nodig heeft voor zijn werk. Ik moet dan naar het WKZ, daar is uitgebreider apparatuur en dat is voor mij de andere kan van utrecht
ik hoop voor je dat je mannetje mooi ingedaald is meid! ik duim voor je! ik mag donderdag ook naar de vk! spannend! liefs rebbel
spannend he? Aan de ene kant hoop ik ook dat hij ingedaald is, maar zoals ik het nu voel niet hoor! Zijn voetjes zitten nog steeds vlak onder mijn ribben... krijg nu allemaal waan ideeen hahahaha, straks zijn mijn bekken te klein en krijg ik een keizersnede, of day de navelstreng eerder word geboren dan de kleine. Wat dat betreft is internet niet altijd fijn! er staat TEVEEL info online...... Aan de andere kant; het is wel weer een extra echo die je normaal niet krijgt....
succes rox, komt wel goed hoor en inderdaad je weet teveel door dat stomme internet. maar ja is ook wel weer lekker he . voordelen en nadelen. lekker he rebbel die acht weken nu is de kans weer kleiner. dat denk ik bij elke dag en inderdaad na een goede echo blijkt de kans op een mk ook naar 1% ofzo te zijn gedaald. das ook een heerlijk idee, meiden FIJNE KERSTDAGEN EN DENK ERAAN DAT HET VOLGEND JAAR MET ZE'N DRIETJES (HOOP IK) IS. knuffel mik
@rox: jezelf niet gek maken meid, misschien valt het allemaal wel mee! ik weet dat is makkelijker gezegd dan gedaan! laat je het donderdag wel even weten? @mik: ja voelt goed idd elke keer als we weer een week verder zijn! iedereen fijne kerstdagen! liefs rebbel
Mieke, Spannend meid. Ik ga weer eens heel hard duimen. Roxy, als het maar een gezellige dag geweest is met Mike op de markt. daar gaat het toch ook om. Rebbel. alweer 8 weken meid. Super! @ All, HELE GEZELLIGE KERTSDAGEN, GENIET ERVAN! EN EEN HEEL VRUCHTBAAR, GEZOND EN ROZE 2008! Hopenlijk zijn we volgend jaar allemaal met zijn drieen! Liefs Maranka
tuurlijk laat ik het weten! moet er om 10 voor 12 zijn dus als ik voor 3 uur nog niks heb gepost heb ik direct de echo
Rox, ik hoop dat de kleine is ingedaald meid! En idd van teveel info wordt je soms een beetje gek. Soms moet je de dingen maar op zn beloop laten. Mieke, spannend voor jou zeg! Ik hoop dat je ons binnenkort goed nieuws komt brengen. Rebbel, vervelend is die moeheid maar troost je, als het goed is ben je er over een maandje vanaf. Ik was in de 1e 11 a 12 weken ook zo ontzettend moe, maar nu heb ik weer energie voor (juist ja) 2. Ik wil alle meiden een hele fijne en gezellige kerst toewensen. Liefs Minnie.
He he ben ik ook weer even. Rox, goedkoper uit voor de spulletjes, maar tel de benzine er ook nog even bij op Enne, je mannetje gaat zeker nog wel indalen, hij is gewoon erg eigenwijs en wacht tot op het laatste moment. Ik weet zeker dat hij spontaan ineens is ingedaald! Rebbel, fijn idee dat je al weer op de 8 weken zit! Mik ook natuurlijk! Minnie, al weer 15 weken, tjee wat gaat de tijd toch snel zeg. Steffie, beterschap. Je hebt je iig van je beste kant laten zien en goede inzet en motiviatie getoont door toch te werken, ondanks dat je ziek bent. Ik hoop dat je je vanavond weer wat fitter voelt en met de kerst weer beter bent. Meiden, 11 DPO en ik zit me nu al te verheugen om een testje te doen, maar ja daar is natuurlijk geen ene moer op te zien. Ben gewoon zo ongeduldig. Wil het gewoon weten. Maar ja de vorige keer heb ik mezelf moeten beloven niet eerder dan NOD te testen, zucht.... wat ben je dat al weer snel vergeten als het dan weer zo spannend is. Voor iedereen: Hele fijne feestdagen & een gezond en vooral ROND 2008!
Dan nog scheelt het mij een hoop geld! ik heb mij alleen al aan Fusion scheermesjes een tank benzine bespaard!
via deze weg wil ik iedereen fijne feestdagen geniet lekker van je gezinnetje, man, familie en vrienden groetjes mirella
Haha dan scheer je je wel veel, hihihi Nee hoor gekkigheidje. Maar was het nog een gekkenhuis of viel het mee?
Goedemorgen allemaal! Iedereen fijne kerstdagen! mieke, pas rond kwart voor 2 werd het druk, dus toen maakten we dat we wegkwamen!