Tja ik ben een beetje een laatbloeier he. Dus dan gaat dat biologisch klokje ook nog eens heel hard tikken. En ja dan wordt je ongeduldig.
Ja dat ken ik ja. Dat harde tikken haha. Ik heb zelf gelukkig nog niks gemerkt van ontpillen. Maar moet natuulijk nog ongie worden (liever niet...natuurlijk).
klinkt wel erg goed bij jou Daisy, eerst al een ei, en ondanks het door je knie gaan, toch kunnen klussen. Was vast op tijd! Succes met wachten op het wachtbankje. Lijkt me zo fijn om te weten dat je cyclus mooi werkt. Ik heb gisteren weer een ovu test gedaan en deze was nu dus voor de tweede keer weer negatief. Helemaal niets te zien. Krijg geloof ik nu wel wat meer slijm. Waarschijnlijk duurt mijn cyclus dan toch langer dan 28 dagen.
Dat hoop ik eigenlijk niet, want dan is de kans om zwanger te worden deze maand wel heel klein. We hebben vorige week zaterdag voor het laatst geklust. We zien elkaar n.l meestal alleen in de weekenden. Wonen niet bij elkaar. Hopenlijk binnenkort wel. Vannacht hebben we het wel heel gezellig gemaakt in ieder geval.
Hoi meiden ! Leuk zo'n topic waarbij iedereen net "aan de gang" is. Ik heb de laatste pil geslikt op 2 februari. Heb tussendoor één pil ongesteldheid en één normale ongesteldheid gehad die overigens ook aan de late kant was. Nu zit ik al vanaf maandag te wachten op ong. Ik ben geloof ik niet zo ongeduldig als jullie, maar dat komt wel steeds meer. Ik heb vooral gewacht omdat ik alles perfect wil hebben voor we aan kindjes beginnen. Maar ja, wanneer is het dan perfect? Dat wordt het nooit hè! Heb al één test gedaan, bij deze tweede ronde nog niet...
Spannend hier dames Vol ongeduld wachtend op de NOD.... Ik wacht op de innesteling, tenminste als die plaatsvind hihi. Ben nu ong. 1 week na de eisprong, dus kan elk moment gebeuren... Racebabe
hehe inderdaad grappig Bij mij is het ook afwachten hoor, dit is ook maar een gok, omdat het eerste keer na stoppen met pil is. Dus ben voort gemak maar uitgegaan van 28 dagen. We moeten dus ook allebei op 25 april ongi worden (of liever niet ) ?
Lastig he als je nergens vanuit kunt gaan en die banner dan maar op het gemiddelde zet. Ik kan niet wachten tot die eerste echt menstruatie. Weet je tenminste weer waar je aan toe bent.
Omdat ik het idee bij mijzelf heb dat de ovulatie nog een paar daagjes op zich laat wachten. (Ovutesten zijn steeds negatief). Heb ik mijn banner nu maar op 30 dagen gezet.
Ja, ik zag het. Ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik heb de mijne toch maar weer op 28 dagen teruggezet. Aangezien ik volgens de ovu al een ei gehad heb.
wanneer had je je ei nog maar weer. Want dan zou je cyclus misschien nog wel korter kunnen zijn toch?
ja ik moet ook op 25 april ongesteld worden, ik hoop er wel op omdat ik niet zwanger kan zijn, we hebben nu nog een cd gebruikt omdat ik eerst mijn natuurlijke cyclus af wilde wachten en zo gauw ik nu ongesteld word kunnen we gaan beginnen! dus nu zijn de bij mij nog welkom, maar daarna niet meer!
Als ik naar mijn slijm moet kijken, die werd niet eggwhite, maar wel erg romig en... tja... anders, dat was gisterochtend. (Vandaag weer droog.) Mijn ovu-test was op vrijdag (13) positief, en toen daalde ook mijn temp. Mijn temp is echter nog steeds laag. Mijn ovutest van zaterag was nega. Maar realiseerde me later dat ik niet op het zelfde tijdstip heb getst. Zelfs buiten de toegestane window, en niet lang genoeg op staafje... dus die van zaterdag tel ik maar niet mee. Dus tja... de 13 of de 14. Maar als ik een luteale fase van 14 dagen heb, is mijn cyclus 28... toch? Raak ook helemaal in de war van mijn banner. Want dan zou ik mijn ei nog moeten krijgen.
Hoi allemaal, Wat ontzettend leuk om al jullie berichtjes te lezen. Ik leef nu al met jullie mee, laat staan als het "echt" zo ver is. Een aantal weken geleden werd ik niet ongesteld. Ik ben gewoon aan de pil, dus ik schrok aardig. Mijn vriend en ik hebben zeker een kinderwens alleen waren wij allebei van mening dat dit nog even moet wachten. Ik moet eerlijk zeggen dat we een beetje in de stress raakte bij het idee dat ik misschien wel eens zwanger kon zijn. Een aantal dagen erna werd ik gewoon ongesteld en het klinkt misschien raar maar ik ben iets teleurgesteld. Het zet je toch aan het denken. Opeens lijkt het wel alsof ik er helemaal aan toe ben. Het zijn vooral de praktische zaken waar ik mij zorgen over maak. Wij hebben vorig jaar een huis gekocht, nu we allebei full-time werken is er geen vuiltje aan de lucht. Maar wat als ik part-time ga werken? Hoe ervaren jullie dit? Succes allemaal! Groetjes Krista