Hey Steffie, ik was je kwijt! Je komt niet meer bij de NOD december?! Ik heb goed nieuws: kijk maar naar mijn ticker!
Thanks! Ben er very happy mee natuurlijk! Maar goed, heb wel voor mijn NOD getest, maakt het nog heel pril en onwerkelijk!
hey ben terug uit het WKZ, alles was goed, kleine loopt perfect op schema. hoofdje en buikje werden allebei gemeten op 36w 3 dgn. mocht hij over 2 weken nog niet zijn ingedaald moet ik weer terug. ik ga snel wat doen in huis, lijkt wel of er oorlog is geweest hier!
Ingeltje, gefeliciteerd. Rox, haha een bom die ontploft is dus.... Pffff stad en land voor een DS lite maar ik heb er eentje hoor, als Mieke wat wil dan zal ze het krijgen ook, hihi Het is een zwarte geworden, was echt de laatste bij bart smit. Nu even snuffelen en heb ook een hoog bod op de nadere 120.
Toch maar wel een zwarte Mieke? mooi bod, 120! Heb het weer op mijn heupen, heb de kerstboom al afgetuigd. zit nu ff bij te komen en dan gaat ie zo de doos weer in. Wil die meuk niet meer in huis hebben. mocht ik volgende week bevallen zit ik nog met die boom in huis!
Hahaha nesteldrang Rox! kan me wel voorstellen hoor. Ik had geen keus in een andere kleur. De zwarte is ook prima, vond alleen de roze een beetje te zoet en te jong voor mij hahaha. Maar zwart/zilver/wit was prima geweest.
zo zou je het kunnen noemen ja! Met oud en nieuw zijn we lekker in Belgenland. We blijven daar slapen, moeders helemaal blij die wilde zo graag dat we kwamen! Mij maakt het niks uit, zolang het maar gezellig is en ik lekker kan zitten! Wat zijn jullie plannen?
Een 6-tal vrienden komen hier over de vloer, zijn we met z'n 8-ten en gaan we gourmetten en vuurwerk afsteken.
Gezellig! Ik vind gourmetten altijd heerlijk, alleen die afwas....... En nu maar duimen dat ik niet in Belgenland beval! haha nou, met een uurtje zijn we thuis en als we flink doorsjeezen nog eerder!
Rox, nee hoor dat jochie is zo eigenwijs, die wacht netjes tot het nieuwe jaar. En anders beval je gewoon in Belgenland, wordt ie een half belgje IkDus, de Nintendo DS Lite was bij BS 144,00
dan hoop ik dat ie de brains van papa heeft........ anders klopt het vooroordeel van belgen wel heel erg!
hihi nee ik ben een rasechte Utrechtse hahahaha. Al mijn roots liggen hier! Maar Mike is beter in Braintraining dan ik....eerste keer toen ik speelde had ik een leeftijd van 79 om te schamen toch?
Haha een DS Virus, ik wou afgelope jaar met mijn verjaardag al een DS, en had toen toch maar voor schoenen gekozen.. En wil ik toch nog steeds een DS maar ook weer niet.. Ik ben er waarschijnlijk toch snel op uit gekeken.. Dus tjaa zit erg te twijfelen.. Wacht wel tot prijs wat lager is ofzo..
Ik las in een topic in de lounge dat iemand een nintendo cadeau had gekregen bij het verlengen van haar gsm abo. Mijn abo moet ook nog verlengd en verlaagd worden per volgend jaar dus zit er nu aan te denken om het via internet te doen krijg ik een gratis DS. Maar toch krijg ik altijd de kriebels bij het woord * gratis* Weet iemand of dit betrouwbaar is? www.belzaak.nl Liefs Zora