hoi hoi Nou dit is onze eerste ronde! Haha, ik vind het ook erg spannend......probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar ja....de eerste ronde! Suc6 vanaaf! haha
Dames staart je niet blind op die banner.... Je lichaam doet gekke dingen en houd zich niet aan een banner... hihihih.
Banner houdt ook geen rekening met luteale fase die gerust tussen de 10 en 16 dagen kan zijn. Dus je ei kan twee dagen eerder of twee dagen later zijn.
nee maar het klopt grotendeels wel ben er wel blij mee want ik heb zo eindelijk overzicht over me hele periode want als ik het niet bij houd dan ben ik het hellemaal kwijt maar je hoeft dus niet elke keer precies 2 weken naar je ongi een eisprong te hebben het kan ook dus later of eerder als dat zo is moet je dus echt letterlijk elke dag knustelen wat zal me mannetje blij met me zijn hahahahaha
whahaha... geweldig.. Ik moet nog ff wachten met testen.. maar denk dat ik voor ronde 4 op ga.. weet niet waarom maar een gevoel... dus we wachten netjes af.. En het klussen tja daar moet je gewoon van genieten en niet plannen zeg ik altijd
ik ben nooit 100% WHAHAHAHA Snap wat je bedoelt hoor... ken het gevoel.. Ik voel me vandaag net een vadoekje.. Misselijk.. hoofdpijn.. me borsten zitten me in de weg en doen zeer... we gaan het zien..
Het maandag gevoel Hier ook aanwezig jah! Ik probeer wel goed te eten en te drinken. Heb vanmiddag ook even ijzertabletten gehaald, wie weet dat dat wat helpt tegen de duizeligheid
heej jaah....dat niet helemaal 100% zijn ken ik wel.....haha Maar dit is toch echt ff anders......een beetje griepachtige klachten..... Nu ook oorpijn.....waar gaat dat heen.....? Nou in ieder geval niet naat zwangerschapsklachten....haha
ooohoo nou ik heb het vaker gehad maar me recht kant te hoogte van me eierstok dat schrijnt nee echt pijn maar mee een soort lichte zenuwgevoel ik zit lekker op de bank voor de tv een beetje doeloos mezelf gek te maken waren we maar alvast een week verder dan wisten we meer
dat griepachtige gevoel ken ik wel was afgelopen week de hele week niet lekker misselijk we waren uiteten was geen suc6 maar nu ben ik alleen nog duizelig en die steken aan de rechterzij maar het hele land heeft last van die griep iedereen om me heen voelt zich niet echt top en het is inderdaag maandag kom de helle tijd ook moeilijk uit me bedje blijf het liefste tot 12 uur erin liggen heb toch vakantie maar ja wie doet dan het huishouden ik ga maar ff wat strijken doe ik ook nog wat xxx
Ja, ik ben ook niet 110%. Heb al een week een soort kriebel in mijn keel. (net niet pijnlijk). En last van mijn hooikoorts... Sinds gisterochtend een zeurende pijn in mijn rechterlies. Vroeg me altijd af wat er precies bedoeld werd als mensen dat hier op het forum vroegen. Nou geloof me, zodra je het krijgt, weet je het. Ik heb geen gekke bewegingen gemaakt, niet ijverig geklust van het weekend (mijn libido is ver te zoeken, zelfs hubby heeft nu door dat dit mijn vruchtbare week niet meer is ), en toch die zeurende pijn. Lag er gister bijna van wakker en maar draaien. Weet me geen houding. Vanmorgen heel kort een vlaag van misselijkheid.
ja ik denk dat dat gewoon me eisprong is die ik voel in me rechter lies wat kan het anders zijn het is ook wel logish aangezien ik vandaag me eisprong heb