Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Leuk Rox! Een nieuw jaar, een nieuwe baby!
    Laat maar komen :D !

2. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

Jul 10, 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Meiden voor jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar! dat jullie dit jaar maar allemaal roze mogen worden :)

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hihi ja he jannegie!

hoe is het met je bloeduitslagen? word je er wat wijzer van?

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ben ik ook wel erg benieuwd naar! ;)

@ Rox wel een lekker gevoel dat je vanaf nu officieel thuis mag bevallen, of niet?

@ Mieke: AAAH! Ik ben dol op winkelen! :D Ga ik binnenkort ook maar weereens doen.. ;)

Heb net even op de huisartsensite rondgekeken en zag dat mijn huisarts nog afwezig is t/m 4 januari. Maakt op zich niet zoveel uit ik was toch van plan as maandag pas te bellen. Vind het ook zo stom om meteen 2 jan. aan de telefoon te hangen. Enige nadeel is dat je voor een terugbelafspraak tussen 9 en 10 moet bellen en dan zit ik op mijn werk dus moet nog even verzinnen hoe ik dat ga doen. Werk op een klein kantoor en zit meestal in hetzelfde kantoor als mijn werkgever. :rolleyes:

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

@ Rox, lijkt me heerlijk als je zeker weet dat je thuis mag bevallen!

6. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    Hey meiden!

nou er is dus idd niks om me zorgen om te maken, want ik ben dus gewoon rhesus positief! ik heb bloedgroep AB +
    het is dus verkeerd naar mij over gebracht! :rolleyes:
    maar ik heb ondertussen ook begrepen dat rhesus negatief ook niet ernstig is, maar ben toch blij dat ik gewoon positief ben! :D

@rox: wat fijn! ik ben benieuwd hoor waneer je gaat bevallen! ik gok over 4 dagen! ;)

liefs rebbel

7. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Fijn voor je Rebbel!

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee meiden,

Ten eerste wil ik iedereen een heel gelukkig nieuwjaar wensen. Dat al onze wensen uit mogen komen! \:D/

Ik ben al een aantal weken niet meer op het forum geweest, en erlijk gezegd heeft de rust me goed gedaan. Het was trouwens ook veel beter voor de thuissituatie. Geen ruzies meer gehad etc. :thumup:

Maar goed... Ik ben dus niet meer helemaal op de hoogte, misschien akn iemand me (desnoods even in een pbtje) een kleine samenvatting van de laatste ontiwkkelingen hier geven? Ik ben namelijk wel erg nieuwschierig naar wat hier allemaal gebeurd is hoor... :)

Ik ga dit jaar met frisse moed in. Ik denk niet dat het deze maand raak is, ik heb weinig geklust, dus dat zou wel een erg lucky shot moeten zijn. :confused:

Maar mijn belangrijkste voornemen is om lekker goed voor mezelf te zorgen... Weinig stress (voor zover ik dat zelf kan sturen), gezond eten, lekker met de hond wandelen etc... En dan weet ik zeker: Het komt allemaal helemaal goed dit jaar! :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

9. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Sjarlottuh: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan en strooien he ;)

Zora; en al naar de HA gebeld?

Mystic sun: gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan en strooien he ;)

Roxyrox: hoe is het nu met jullie? Tijd gaat snel he. En wel de 13de bevallen he. Dan ben ik jarig! En fijn dat je thuis kan bevallen meid!

Racebabe: gefeliciteerd met je nieuwe “liefdesverklaring” ;)

Minnie: Dank je! We hebben erg genoten en gaan nu dus voor een positieve test in 2008. hoe is het met ukkie en jouw?

Mik25: hoe gaat het met ukkie en jouw?

BD81: ook voor jouw: hoe gaat het met ukkie en jouw?

Wicjuh: nog even he en lekker verlof. Gaat snel hoor. Gaat alles goed?

Steen: hoorde per sms van Mieke op vakantie dat je positief had getest. Gefeliciteerd naamgenoot! En strooi even mijn kant op wil je ;)

Even in het algemeen over Sonja Bakker: er komt een dag dat naar voren komt dat dit niet goed is!

Ik doe echter wel mee met afslanken (op mijn eigen manier). Mijn broertje trouwt namelijk 30 Juli 2008!

Ingeltje: welkom en gefeliciteerd! Strooien maar!

Alle nieuwe meiden: welkom! Veel plezier hier en veel succes!

Mirella: gefeliciteerd! Mijn broertje trouwt 30-7-2008!

Rebbel: wat betekenen die uitslagen precies?

Jannegie: leuk dat je even langs wipt.  ik herken dat gevoel van afstand nemen en toch soms heel hard aangetrokken worden tot het feit heel erg. Succes met bloedprikken en laat uiteraard even weten hoe en wat he.

Nou: dan bij deze allemaal een gezond, liefdevol en zwanger 2008 toegewenst voor iedereen!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in frankrijk. Beetje jammer dat wij erg afgelegen zaten maar geloof mij dat heeft ook zijn dingen hahaha. Eerste kerstdag zijn we met zijn alle wezen racletten wat erg gezellig was. Tweede kerstdag zijn we ’s avonds gaan roddelen. Ook heel erg lachen. Verder hebben we erg veel gepraat. Echt met een lach en een grote traan. Ik weet weld at de wens bij ons allebei heel sterk aanwezig is en dat het elke maand toch echt voor allebei een teleurstelling is. We wachten nog even af maar mocht het over 4 maandjes nog niet zo zijn gaan we toch echt over naar de medische wereld. De wens en verlangen is gewoon zo groot. Het is ook echt zo lief geweest. Met kerst bijvoorbeeld proosten en toen ik vroeg waar proosten we op zij hij: dat weet je best.
    Het zijn kleine dingen maar zo weet je weer wat je aan elkaar hebt en dat je zo iets niet alleen beleefd. We hebben ons ook voorgenomen dat wij dit jaar het belangrijkste zijn. Wij en ons wensje dat hopelijk dit jaar tot uitvoering mag komen.

10. mamastarlight

Rebbel: als al jouw pendels zo goed zijn heb ik goede hoop deze maand ;)

11. ProudMum

hihihi, het idee om thuis te mogen bevallen lijkt mij heerlijk!

Ik houd je op de hoogte rebbel, zodra er wat gebeurd plaats ik dat hier goed?

MissyZuilen had vandaag toch weer een echo klopt dat?

12. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Alles prima hier! En ja, het gaat hard hoor.

Over SB: mee eens.

Wat leuk dat je broertje gaat trouwen. Heel verstandig om je eigen manier te pakken voor het afslanken. Ik denk dat het een stuk gezonder kan dan met Sonja Bakker, maar goed...das mijn mening he? ;)

Enne meid... ik hoop echt dat het snel raak ik bij jullie!

13. Niet meer actief

Ja roxy, volgens mij vandaag anders 4 januari..
    Hopelijk laat ze wat van dr horen vandaag nog..
    Hoop zo voor dr dat het goed zit..
    Je mag best 7 januari bevallen hoor, dan ben ik jarig :D
    De pendel van rebbel mag er wel 1 dagje naast zitten haha:p

14. ProudMum

hahahaha, jullie kunnen een poll op gaan zetten! iedereen 1 euro inleg.

15. mamastarlight

ja mijn broertje is vorig jaar gaan verloven met kerst. ik had niet verwacht dat ze nu echt al met een datum zouden komen maar hij is dus eerste kerstdag op zijn knieen gegaan. het grappige is dat mijn vriend en ik hadden besproken in de vakantie hoe wij zouden willen gaan trouwen met het oog op kerst 2008. we zouden dan niets zeggen en iedereen uitnodigingen ergens (ik zeg niet waar voor het geval het ooit nog gebeurt) en dan met iedereen zonder dat ze het eerder wisten trouwen. dat doen we nu dus maar even niet hahaha.

ik ben wel heel blij voor ze. mijn broertje was bang voor mijn reactie. dit omdat ik dit soort plannen al eerder had met mijn ex en nu dus overnieuw moest beginnen. ik heb dan ook gezegd dat dat echt niet nodig is omdat de wereld niet stopt met draaien door de pech van een iemand. enne...wat heb ik nou voor pech?!

16. Niet meer actief

Helemaal geen pech heb je!
    Want neem aan dat je super gelukkig bent met je mannetje die je nu hebt :).
    Wel lief dat je broertje zich daar druk om maakt, gelukkig is dat niet nodig geweest:)

17. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    @blondsteenbokje: wat mooi dat je zo hebt genoten tijdens jullie vakantie! ik hoop ook van harte dat mijn pendel gelijk heeft bij jullie!

@rox: daar hou ik je aan meid! ;)

liefs rebbel

18. mamastarlight

;) en is zeker heel erg lief. ik ben gewoon heel erg blij voor ze en leef zelf ook als een gek naar die dag toe. :)

19. Niet meer actief

Ja ik las het al met het afvallen..
    Nou dat is toch helemaal top :)..

Maarre je vakantie was dus leuk :D..
    Nog beetje goed geklust voor je weer een normale cyclus hebt?!
    Duim duim duim..

We gaan er deze maand voor hè!
    Beide jarig, en beide een pendel van rebbel, moet goed komen :)

20. mamastarlight

ja we zijn weer aan de klus, wat moet je anders als je afgelegen zit he hahaha.

we gaan er weer voor goede moed voor!

Share This Page