ik ben erg blij te lezen dat het met iedereen (redelijk) goed gat! Fijn te lezen dat je een leuke vakantie hebt gehad blondsteenbokje!
Gefeliciteerd met je broertje Blondsteenbokje! Inderdaad erg lief van hem dat hij zo aan je denkt. Ik ga maandag de huisarts bellen. Ze is deze week nog afwezig en had sowieso met mezelf afgesproken dat ik maandag zou bellen. Vind het wel eng hoor brr. En ja..Sonja Bakker, ben het wel met je eens maar ga er zelf toch weer mee beginnen. Heb het al eens eerder gedaan en het werkt wel. Alleen een beetje jammer dat na een jaar alles er weer aan zat. Maar dat had ik wel aan mezelf te danken.
Zora, ik doe gewoon met je mee met lijnen goed? ik ga vanavond weer fanatiek naar de sportschool en geen zoete dingen meer voor mij. ik heb namelijk al een idee voor de jurk voor de bruiloft dus...moet wel kunnen dan he. en ja ik heb ook al gedacht aan een eventueel buikje erin hahaha
Is goed blondsteenbokje, ik begin alleen maandag pas want de boeken van SB beginnen op maandag, ga dan ook meteen stoppen met roken want ik rook weer veel te veel. En wil gewoon met een schone lei naar de gyneacoloog. Hoop dat het ons gaat lukken, hoeveel kilo wil jij eraf hebben? Liefs Zora
Hihi steenbokje, roddelen en praten ja dat gaat goed samen.... Maar je bedoelt natuurlijk rodelen, sorry kon het niet laten, zag er zo grappig uit in je berichtje. Fijn dat je er weer bent. Denk dat het voor jou ook wel even lekker was zo even afwezig van het forum. Ik doe ook mee hoor met lijnen, vandaag begonnen. Wil er 6 kg af krijgen en meer is meegenomen! Winkelen was leuk. Niet geslaagd voor laarzen, maar als je zoekt lukt het meestal ook niet, moet er maar gewoon tegenaan lopen. Verder leuk jurkje bij SissyBoy gekocht met legging. Zora, kan me voorstellen dat je het wel spannend vindt hoor, de ha bellen, helemaal na de laatste keren. Enne stoppen met roken heel goed, want dat gaan ze uiteraard zeggen! Als je eventueel echt in de MMM raakt helpen ze anders niet eens. Tipp, fijn te horen dat het goed gaat en dat het afstand nemen je goed heeft gedaan, ook je relatie natuurlijk Hier baal ik toch een beetje, vandaag een enorme tempdip, zit op CD 9 en ben al 3 dagen aan het ovutesten, 2 dagen lichte streep en vandaag niets te zien. Het zou toch niet zo zijn dat mijn ei te vroeg is geweest en we niet hebben geklust, grrrrr Kan toch niet op dag 9! is toch veel te vroeg. Heb hem nooit eerder gehad dan dag 14. Nu maar hopen dat mijn lichaam een beetje raar doet.
hey wijffie! ik heb je ook echt gemist hoor! jullie allemaal wel ookal, net wat mieke zegt, dat het lekker was even niet zo stil te staan erbij. ik probeer ook minder te komen hier, vandaag even niet meegeteld mocht schade inhalen hahaha. en ja :bloos: bedoelde rodelen hahaha. ookal hebben we ook geroddeld hahaha
Hoi Als eerste allemaal een geweldig en vruchtbaar 2008. Ben al een tijdje hier niet meer geweest dus heb niet alles gelezen maar als er nieuwe zwagere zijn gefeliciteerd. Ik mag de tiende voor de eerste afspraak naar de verloskundige. Stond raar te kijken dat je al vanaf week 8 een afspraak kan hebben.Voorheen was dit pas met 12 weken , maar wel weer even spannend.Ik ben dan 9 weken en 1 dag zwanger.Oooh wat een lange weg hebben we nog te gaan.Hoop wel dat het hartjedan al te horen is.
hey meiden, nou hier gaat alles goed en zijn gangetje. vandaag samen met mijn mannetje de zolder leeggehaald ivm dakkapellen . dus nu hebben we een (bijna) lege zolder maar een vole achtertuin (voor de gemeente) en een volle logeerkamer ( lees babykamer) dus ik hoop dat de dakapellen snel komen. als het goed is binnen tien tot 16 weken dus dan ben ik tussen de 20 en 30 weken zwanger als we aan het babykamerrtje beginnen. bah bah had het liever eerder gedaan maar ja er zit niets anders op he! rox ben blij voor je dat je thuis mag bevallen ik ga lekker naar het ziekenhuis. heb al besloten dat ik in beverwijk wil bevallen. gr mik
Meiden.. vanmiddag in het ziekenhuis te horen gekregen dat we echt een miskraam hebben gehad 20 december net voor de feestdagen.. Was 4,5 week zwanger toen het mis ging, nog kort.. Maar daarom waren we niet minder verdrietig. Wij gaan proberen weer vol goede moed ronde 5 in.. 1e ronde na mk dus! We zijn ervan overtuigd dat 2008 ons jaar word.. Had voor deze ronde dat ik zwanger raakte een cyclus van 45 dagen als langste. Nu hopen dat deze x weer korter gaat worden..
Missy, wat een nare ervaring zeg. Gelukkig was je wel op dit nare nieuws voorbereid. Ik hoop voor jullie dat jullie weer snel zwanger mogen zijn. Knuffel X
Hey Blondsteenbokje fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad meid en dat je samen goed hebt kunnen praten! Dan komt de rest ook wel goed!
missy: mega dikke knuffel van mij meid! en 2008 wordt inderdaad ons jaar met zijn alle! Minnie: ja we zitten nu gewoon al voor goede moed te wachten dat wij dit jaar saampjes mogen zwangeren. zo lief te zien dat mannetje er ook helemaal klaar voor is en dat elke teleurstelling bij mij ook bij hem zo voelt. geeft je toch dat speciale gevoel
Hallo iedereen, Goede jaarwisseling gehad? Wilde ook even zeggen dat Marciano deze maand weer mee doet aan de verkiezing hier... Hoe meer stemmen, hoe meer vreugd! Mochten jullie denken, goh wat is ie daar grijs... Dat klopt! Het was een foto van een uurtje na zijn geboorte...Hij is met ernstige ademhalingsproblemen geboren en was dus heel grijs...
Ik ga voor je stemmen hoor Marlieke! @ Missy: Sterkte meis en veel succes in 2008. @ Mieke: Ja roken is echt slecht. Ik was vorig jaar 9 maanden gestopt maar ben weer begonnen met m'n stomme kop. Mannetje is nu alweer een paar weken gestopt en dus kan ik niet achter blijven toch? En idd het eerste wat ze vragen bij de gyn is rook je? Dus nu kunnen we dan beide zeggen dat we gestopt zijn. Staat ook wat gemotiveerder. @ Ikdus: Dank je meid vind het wel eng hoor. Gisteren nog even een gesprek gehad met mannetje. Even voorbereid op wat ze zouden kunnen gaan doen bij ons eerste gesprek en polsen of hij er volledig achterstaat. Gelukkig is dit het geval. We zien het wel.Het kan sowieso nog wel even duren voor we aan de beurt zijn en ik heb nog niet eens de huisarts gebeld..