Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey steffie: wat houd je nieuwe baan nu precies in? klinkt goed in elk geval. ik denk gezien de stress met banen en alles dat je lijf een beetje door de war is. houd je rustig dan komt het vanzelf.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ja best wel steffie, heb een pendel voor zondag staan dus wie weet!

Voor de rest zie ik het allemaal wel, kan me er druk om maken maar daar schiet niemand iets mee op. wil wel een relaxede bevalling, lekker ontspannen met Mike en moeders erbij!

3. mamastarlight

mocht het zo zijn meid, dan wens ik je alvast een super voorspeodige bevalling toe!

4. Niet meer actief

Ik wens je ook vast een voorspoedige bevalling toe!
    Je meldt vast wel even van te voren dat de weeen beginnen toch :p

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Steffie, andere baan en het tankstation dan....
    Dus nu weer iets anders, hihi je blijft aan de gang.
    Hopen dat dit het helemaal is meid en je de rust kunt vinden.

6. ProudMum

tuurlijk meld ik het! Gekke vraag!

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Rox wat gaat het hard he.... weet nog wel dat je meldde dat het een jongen werd en nu komt ie er al bijna uit :)
    Succes!

8. Niet meer actief

Zo een gekke vraag is het toch niet :p
    Soms denk je toch wel even ergens anders aan dan oow ik heb weeën ff op zwangerschapspagina zeggen :p..
    Maarja ik hoop dat ik het optijd kan lezen dan:d

9. ProudMum

hahahhaha, dat weet ik ook nog ja! toen was ik net 16 weken!

Mijn buik is knoerthard nu, schijnt erbij te horen zeggen ze. alleen is het net of ik een skippybal heb ingeslikt

10. ProudMum

we hebben een buddy systeem, dus mocht er iets zijn sms ik mijn buddy en die kan het dan ok hier posten ;)

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    He rox, ik vind het zo leuk dat nu de eerste meid van dit topic bijna gaat bevallen. Hoezo net gestopt met de pil. Haha.
    Fantastisch dat je de hele tijd hier bent blijven praten.

En ik wens je ook heel veel succes als je bevalling zich gaat aankondigen.
    We leven allemaal met je mee.
    Wil alleen de komende tijd geen enge bevallingsverhalen horen/lezen. Dus als jij een super bevaling hebt hoor ik het natuurlijk wel graag, maar anders hou ik me even afzijdig.
    Straks durf ik niet meer en nu sta ik er lekker nog heel open tegen over. Ik zie wel hoe het komt.

Succes met de laatste loodjes!
    '

Daisy, dan komt het allemaal dichtbij he als er al iemand van de febr. moeders is bevallen.
    Ben ook benieuwd naar julllie kamertje.
    Vond het nu al zo leuk om wat in te richten. Ga nu elke keer als ik toch boven ben even gluren. Heerlijk!

Liefs Maranka

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dat is een slimme oplossing rox. :D En vanaf hier ook alvast een voorspoedige bevalling, je weet maar nooit wanneer hij besluit dat ie daar lang genoeg heeft gezeten.. :)

Steffie gefeliciteerd met je nieuwe baan, ben wel erg nieuwsgierig geworden wat het voor baan is.

@ Maranka en Daisy lijkt me super leuk om met 'het kamertje aan de slag te gaan. Ik ben gek op inrichten enz. Ben wel benieuwd naar foto's van jullie hoor als ze helemaal af zijn. ;)

Met jou ook alles goed mayo?

Taby: ben ook wel benieuwd wat jouw huisarts over je cyclus zegt gaat wel erg lang duren nu he? :(

@ Bd81 rustig aan he meid, niets overhaasten en goed naar je lichaam luisteren. Heb je zelf een paard?

Rebbel idd 9 weken alweer nog eventjes en dan ben je de magische grens over. :D

13. Niet meer actief

Zora, gebruik je weer ovu testen?/

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Een eigenzaak brengt wel veel zorgen met zich mee, Ik zie het bij een vriendin van mij! Die zit nu al te denken en wat als ik ooit kinderen wil.....Wie neemt mijn taken over als ik met zwanershapsverlof ben en ze kan ook niet ziek thuis blijven als ze ziek is.

Ik heb ook altijd een eigen nagelstudio gewild, maar doe het maar gewoon in de avonduren er bij. Voor een baas werken bevalt me prima nu!

En passen is zeker een leuke bijverdenste en wat dacht je van schoon maak? die vragen zo 10 euro per uur zwart. Ik zoek trouwens nog een hulp in de huishouding haha....... :D

xxxxxx Succes meid!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ Ikdus: Nee ik gebruik niet iedere dag ovutesten. Vorige keer had ik veel afscheiding en pijnlijke borsten en heb toen die ovu test gedaan. En yep positief. Dus ik wacht nu gewoon weer tot ik dat heb en ga dan ovutestje doen. Anders zou het een veel te dure aangelegenheid worden.

Overigens heb ik in mijn cyclussen daarvoor ook elke keer mijn borsten gevoeld maar dacht toen omdat het kwam dat ik ongi werd en niet door mijn ei.

Hoe is het met jou? Ik snap die banners die jij hebt niet helemaal..

16. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Eventussendoortotaalofftopicmaarmoethetffkwijt:

Ik ben blij met mn Nintendo DS Lite met DSTT adapter/kaartje! Waaah!

:whistle:

17. mamastarlight

wendy: toevallig heb ik eens zitten denken. stel dat ik dit jaar nog zwanger raak dan zal ik pas in 2009 weer beginnen met werken. dan zal ik dan dus met mijn eigen bedrijf kunnen gaan beginnen. en dan nog zal ik technisch gezien maar 3 dagen in de week werken en dan dus ook werk aannemen voor die 3 dagen in de week. zit allemaal nog in de denkfase.

waar woon je misschien kan ik je huisje maandag's schoon komen maken

18. mamastarlight

:) :) :)

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wicjuh, waar je al niet blij mee kan zijn. Gewoon genieten meis!

20. mamastarlight

geluk zit hem in de kleine dingen ;)

Deel Deze Pagina